To macrobilder !

Som jeg nevnte i forrige innlegg har jeg vært ute å tatt noen bilder med den nyinnkjøpte macrolinsa mi i dag, flere bilder kommer senere.  Men her er en liten smakebit med disse Bekkeblommene ( som jeg tror de heter, det kaller i alle fall jeg dem )…Veldig gøy med macro, men det krever litt mer konsentrasjon enn vanlige bilder, og godt syn..så ikke så lett å se om det blir bra før en får dem over på pcn , når man er godt over 50…hehe…


Mange i “flokk”…ser skyggen av meg i vannet, slikt må jeg prøve å ikke få med neste gang…lærer av å prøve….


Gul som sola …  #foto #macro

 

9 kommentarer
    1. Det er vanskelig selv for oss under 30 år også. Ha ha..
      Åhh, skygger er kun gøy når man har det gøy med Frodith- jeg hater når jeg tar bilder av hundene og så står de brått i feil retning slik at skuggen min dekker halve bildet, eller at hundene på en måte skygger seg selv. Jeg liker ikke redigering og har i alle fall ikke et program som takler slike utfordringer 😛
      Speilbildet ditt i vannet var ikke det verste syns jeg- det kunne i grunn ha vært hva som helst 🙂 Men, det er jo gøy når man legger merke til slike ting for da tar man jo foto til et litt nivå 😀
      Flotte bilder 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg