Dagens aktiviteter !

Nå kjenner jeg at jeg er sliten, for selv om hver av tinga i seg selv ikke er så slitsomme så har det blitt litt mange småting på en dag. Men det har vært hyggelig , så det er verdt det.

Først tok mannen og jeg med kaffe og kjeks og tok en tur i Bragrnesåsen, gikk bare 10-15 min til en fin utsiktsplass der vi satt i sola ..og jeg tusla rundt og tok noen bilder ….

På hjemveien dro vi en trur innom å besøkte mamma, og da vi kom hjem spiste vi middag, rester fra gårsdagens grilling..

Så tok jeg med kamera med macrolinse og kjørte opp til Åsendammen, rett overfor der vi bor og tok masse bilder, viser et par etterpå tenker jeg, men å laste inn og “ordne” med alle får jeg ta en annen dag, også fant jeg ikke igjen alle bildene jeg tok da jeg satte inn minnekortet, merkelig …men de er vel der…


Fotografen må se etter motiver i kikkerten, og klatre i trærne for å få med den fine utsikten best mulig..og så en kaffepause i sola….


Det meste blir pent mot blå himmel…. #drammen #bragernesåsen
 

 

8 kommentarer
    1. Hei! Skjønner hvordan du har det. Har overgått meg selv i dag, håper bare jeg ikke får en kjempesmell som takk. Fibromyalgi’en er kjekk sånt sett, passer på at du ikke har det for gøy hehe. Fine bilder 🙂

    2. Veronica Rona Thomassen: Ja , må passe på å ikke ha det for fint en dag…da får man igjen for det, men er verdt det innimellom da :)) Takker så mye…begynte å følge deg jeg :))

    3. Fine turer skjønner jeg.. og man skal lære seg å lytte på skrotten sin. Jeg er ikke så veldig flink til det, men har ei som passer på 😀 God bedring og og fortsatt god pinse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg