Grilling til tross for at sommeren er over …

Håper den kommer tilbake da, for det har jammen vært kaldt i dag syns jeg. Men da gutta skulle spise her i kveld hadde de lyst på grillmat, og det gikk jo greit det, grilla ute og satt å spiste inne i varmen.

Og jeg hadde bakt hamburgerbrøda som jeg har lagt ut oppskrift på før, de er kjempegode, oppskrift finner du HER

Ellers var det, burgere, kyllingfilet, grillflesk, svinefilet, maiskolber, salat, poteter ,potetsalat og bearnaisesaus …

Så en film med gutta, som har dratt hjem nå.. etter is og kaffe….


Sausen kom på etter bildene ble tatt..hehe.. #hamburgerbrød #grillmat
 

13 kommentarer
    1. Det så jo nydelig ut da ! Ser ut til å være hyggelig til tross for at bespisning foregår innendørs. Hjemmebakte hamburgerbrød da, det tar kaka, holdt jeg på å si. Du er flink ! 🙂

    2. Det er så koselig med grilling, men jeg forstår godt dere gikk inn å spiste det har vært veldig kjølig her i dag også.

    3. Det var en heller kald lørdag vi fikk så varmen kommer nok tilbake. Bra at det ikke blir for varmt på 17 mai, skal selv til skogs den dagen hvis leggen er ok. Har en legg som lager ugang, bør sjekke den hos lege. I dag skal vi på tivoli og etter det spise ute. Husk at det er flaggdag i dag og ikke minst til tirsdag. Ha en fin dag.

    4. Deilig middag og koselig kveld med gutta dette. Skal ha meg ny grill når vi har flytta. Alt nytt da. Nei det var feil, men det er en del ting eg venter med å kjøpe til vi har flytta.
      Håper du får ein fin dag og tempen er vel stege nede hos dere etter som eg forstår. Ha ein fin dag klem <3

    5. Så herlig ut 🙂 Men vi skal da vel ha masse sommer fremover.. skal vi vel.. så tenk 😀 Beklager at jeg har vært så fraværende noen dager. Men blir mye på farten fremover, så det kan bli sånn ymse med blogging 🙂 Nyt pinsa og 17 mai 🙂

    6. Dette så både skikkelig godt ut og trivelig. Grått her også…direkte surt med snø i fjella. Men sommeren komme den :). Klem

    7. Helge: Sant, syns det har vært varmere i dag allerede jeg, men bare i sola da :)) Vi tar nok også en tur i skogen eller ved sjøen på 17 mai.. tenker jeg …
      Kosedag på deg i dag da..håper det var hyggelig :)) Lykke til med leggen..kjedelig med slike plager .. Fin kveld til deg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg