Første forsøk på ny pc…

Som jeg nevnte før helga , var vi i ferd med å bytte ut pc`n vår. Var grei den vi hadde også, men jobba veldig tregt, og vi har hatt den i mange år.

Den vi hadde var bærbar, men nå har vi valgt en “stasjonær”,  tar mer plass, men har visst mer kapasitet i følge gutta våre, og vi har jo Ipader vi kan ta med rundt i huset om vi føler for det .

Så i går hadde yngste sønn vært å kjøpt, og hjalp oss å installere den, maskinen heter Lenovo og skjermen Acer…uten at det sier meg noe…men i følge sønnen er det ikke mange som har like “rå” pc som oss nå..hehe..  Nå var dette mitt første forsøk med den, og foreløpig virker den bra syns jeg .


Her er gutten i arbeide, selve maskinen skal ned på gulvet etter hvert, har den foreløpig oppå pulten så vi blir litt kjent med den…

#pc #data #lenovo #acer #blogg
 

21 kommentarer
    1. Dette ser jo allerede bra ut 😉 Og hvorfor ikke kjøpe en råååå maskin når man først kjøper, tenker jeg, for da har man den forhåpentligvis lenge. Nyt både kvelden og den nye pc`n din 😀

    2. Ser ut til at det ikke er noe å si på utstyret her. God hjelp til montering også ser jeg. Gratulerer! Jeg har acer bærbar PC, og er godt fornøyd ;).

    3. Hurra med ny og rask pc 😀 Jeg har Lenovo bærbar, men det blir det så absolutt ikke neste gang- er jeg nok så sikker på 🙂 Selve maskinen min er sikkert grei den, men den har så sinnsykt mye rart og irriterende meg seg at jeg i grunn gleder meg litt til den tar kvelden så jeg har en unnskyldning til å kjøpe ny 😛 ha ha

    4. Er jammen godt det er noen som vet hva som bør kjøpes og kan installere. Jeg har heller ikke det minste peiling, men er glad i min bærbare med eple utenpå….:)

    5. Gratulerer med ny PC. Det er godt med sønner som kan hjelpe til. Her i huset har vi også en “dataguru” som vet hva som må til. Jeg har bærbar PC, men han har selvsagt stasjonær – en skikkelig Rolls Roys. Ofte bruker jeg bare IPad.

    6. Gratulerer med ny og “rå” pc! Jeg har stasjonær pc og en liten bærbar, men sistnevnte er gammel og dårlig! Tror vel at det blir en ny bærbar etter hvert, men synes det er veldig greit med den stasjonære! 🙂

    7. Gratulerer med ny pc. Det er alltid spennende og så er det greit å ha ein ekspert til å montere og forklare nye ting. For det er jo alltid noe nytt på nye maskiner. Det blir nok bra dette skal du se. Får nok mange flotte innlegg fra deg heretter. HA ein fin dag i sola også da. Ikkje bare sitte der foran skjermen hehe <3 klem

    8. Gratulerer med ny PC. Har tenkt lenge at jeg skal skaffe ny PC og da en bærbar. Håper dere er fornøyde med den nye investeringen.

    9. Helge: Takk, virker bra..men litt å sette seg inn i med nye tekniske ting 🙂 Vi beholder den bærbare også ..så har vi en i reserve :)) Kos deg i finværet :))

    10. Herlig å ha gutter som hjelper til og har peiling! 😉 Jeg har heldigvis en mann som tar seg av “slike ting”! 😉
      Flott PC! Tenker det blir mange fine innlegg på den! 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg