I går og i dag…

Foreløpig ingen ny pc(som jeg nevnte i forrige innlegg), yngste sønn som skal kjøpe med til oss..og han liker å undersøke litt rundt før han bestemmer seg..og det er jo bra , for den vi har funker den også..men jobber litt tregt…

På lørdag var vi jo i konfirmasjon, og der var det veldig hyggelig, med fin konfirmant og deilig mat og kaker. Legger ikke ut bilder, da jeg ikke liker å “utlevere” fra andres selskaper..om jeg ikke har spurt.

Etter slike dager har jeg ekstra lav energi, og i tillegg er jeg allergisk for bjørka om dagen..så i går var mannen og jeg bare en times tid ved Eiker`n som ikke ligger så langt fra oss..og satt der og koste oss med en kopp kaffe og litt mat, men det var for kaldt for bading foreløpig .

Er ikke såååå bleik som jeg ser ut på bildet altså..hehe..

 


Alltid kos å sitte ved vannet….
 

Og i dag da jeg skulle besøke mamma, var jeg innom i Mjøndalen og skulle kjøpe med en blomst til henne..og da frista det å ta en kaffe og litt mat i solveggen på Kamille …så da gjorde jeg det…nam !

#kamilleblomster #blogg

15 kommentarer
    1. Heisan Anne:-) Nå har vi noen herlige dager og jeg skjønner godt at du reagerer på pollen ,for slik det springer ut nå så er det faktisk gult på border både inne og ute. Så kjenner et lite snev av dette selv. Det beste er nok og være ved sjøen når en har muligheter til det. Vi var i konfirmasjon i går og ble mye god mat og kaker så i dag har jeg nesten bare spist grønnfor og litt frukt. Ser godt ut dette du har kost deg med også og det er bare og nyte slik god mat. Fine bilder av deg og stedet dere var på i går:-)
      Ønsker deg en fortsatt fin uke og nyt dagene så lenge det varer. Klemmer fra Marianne:-))

    2. Så deilig å sitte å slappe av ved sjøen sånn…. Det er jo n hel annen luft der. Bleik du, langt i fra…. Du skal se meg, en fiskeboller mer farge e n det jeg har, hehehe! Det er så deilig nå, og jeg nyter virkelig det fine været vi har. Ha en fin mandagskveld 😊

    3. Mange som sliter med bjørkepollenallergi! Nei, ALT skal ikke dokumenteres på blogg. Greit å spørre før en legger ut bilder fra andres hjem eller andres arrangementer! Jeg er også ganske blekfis nå, men jammen tar sola hardt så fort en beveger seg utendørs! 😉

    4. Så deilig å sitte ved vannet å sole seg litt. Du ser ikke bleik ut, jeg derimot er ikke hvit – jeg er blenda hvit! Jeg får ikke så mye farge, men det blir da litt etter en stund. Selv etter ett år i solen i Texas så jeg ikke ut som mer enn litt lett gyllenbrun. En på jobben blir mye brunere på bare en helg – så forskjellig kan man altså være 🙂

    5. Det så ut som en god utnyttelse av nok en flott dag! Jeg er også plaget med pollenallergi i år. Har vært heldig med lite reaksjon de siste årene, men i år kom det for fort og for mye på en gang. Men en kan jo ikke la være å nyte våren allikevel 😉 Ha en flott dag og kos deg masse!

    6. Hei på deg. Det er jo så bra at du er så flink til å kose deg både ute i naturen og på kafe. Man skal jo nyte livet så godt ein kan og det er du jammen emg meg flink til. Kose deg masse klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg