Tusen takk !

Takker så mye til alle som legger igjen en kommentar hos meg, selv nå som jeg ikke svarer på dem. Beklager det, hvorfor jeg har valgt å gjøre det slik kan du se HER

Kan bli litt stille fra meg et par dager, skal bytte ut pc`n , men litt usikker på når den blir installert…men da vet dere iallefall at det kan være grunnen om dere ikke hører noe fra meg…..og i morgen skal vi i konfirmasjon, blir nok koselig.

Nok en gang tuuuuusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger…setter veldig pris på det…..

 


Bildet ble tatt i Drammen i går …. #drammen #plantasjen #blogg #blomstring #rosa
 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Kos deg med dine sysler, konfirmasjon og alt 🙂 Og det med svar på kommentarer, ikke TENK på det en gang. Jeg merker det ikke en gang 😀 Når du er en tur innom meg, og jeg en tur hos deg, så har vi liksom snakket sammen synes jeg <3 God klem <3

    2. Jeg synes det er en fin måte du gjør det på. Ofte skriver man gjerne det samme i svaret som i kommentar på den andres blogg også. Så da er det like greit å la vær. 🙂 Ha en fin kveld og en god konfirmasjon. 🙂

    3. Herlig bilde, men det er vel kirsebærtre og ikke magnolia ? Eller er de i samme familie? Kos deg masse i konfirmasjon, og kommentarene skal du ikke tenke på. Nyt søndagen 🙂

    4. margarites: Mulig det ikke er magnolia..men dette står på torget i byen og det kommer ikke frukt eller bær på det…så da er det vel ikke kirsebær ? God helg :)))

    5. Kan hende jeg har sagt det tidligere, men likevel… Det viktigste, føler jeg, er å kunne legge igjen en kommentar til deg. Så vet jeg jo at du leser den, om du svarer på den er egentlig ikke så viktig. Kos deg masse i konfirmasjonen i morgen :o))

    6. Det blir ikke kirsebær på disse. Vi har mange av disse midt i sentrum her i Bergen også. Tror de heter Japansk kirsebær eller noe sånt. Uansett så er de nydelige 🙂

    7. Det skulle da bare mangle 🙂 Har og er litt fra og til jeg også.. men er vel ikke rart når det våres og forskjellige andre aktiviteter dukker opp 🙂

    8. Alltid mye styr når ein bytter pc. Gleder meg og gruer meg til eg skal gjere det neste gang. Ta deg den tid du trenger du. For eit vakkert bilde du har her. HA ein fin konfirmasjonsdag. Klem fra Høyanger. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg