Ble ikke akkurat blakk på shoppingtur !

Som jeg nevnte i forrige innlegg skulle jeg og ei venninne på “shoppingtur” i går. Vi har i mange år tatt en tur til Oslo i Mai , med noen avbrekk etter at jeg ble syk.

Men i går tok vi turen igjen og var jo så utrolig heldige med været, så vi koste oss med både mat og en kaffepause ute i sola..tok ingen bilder for jeg tenker at det er så “masete” å holde på med …selv om jeg har lyst…hehe…

Som vanlig kom venninna mi hjem med flere poser, og jeg med en…men det er ikke det som er poenget med turen …så jeg er fornøyd med ei ny bukse jeg, egentlig har jeg jo for mye som jeg har…


Hadde iallfall ikke mye å drasse på…..


Ei behagelig blå bukse …får stryke den og ta den på en annen dag…men et bilde bare sånn at dere ikke lurer for mye på hva det var i den posen..hehe…

#oslo #mango
 

11 kommentarer
    1. Fin farge på buksa. Ser ut til at det er sånn “Lett & Ledig” – bukse som er både sommerlig og behagelig! Så godt at du var i form til å bli med venninna di! Det er jo en liten vitamininnsprøytning i å komme seg ut på noe – hvis en først orker! 😀

    2. Gratulere med ny bukse. Det gjør seg med en tur til Oslo som har massevis av muligheter, butikker, spisesteder og mere til man kan nyte. Ha en fin kveld.

    3. Kjekt med handleturer i Oslo. Det ahr eg og lyst til. Liker det godt eg da. Ikkje vits i å kjøpe emr enn ein treng. Og vi som er mest hjemmme, trenger ikkje så mye kontorantrekk for å sei det slik. Men å kose seg og kjøpe litt nytt er kjekt. Liker det eg. HAdde vel vore som vennina di eg da. Men det varierer da. Av og til finn eg mye og andre ganger ingen ting.
      Kjekt med turen bare. Koselig å høre at du orket det. HA ein god og avslappende kveld vennen <3

    4. Helge: Tusen takk 🙂 Liker Oslo..og før var jeg ganske ofte der…ja, er så mange butikker at en rekker bare innom en liten “brøkdel” :)) Kos deg med kvelden du også :))

    5. Man trenger jo ikke shoppe masse for å kose seg 😀 Og buksen så jo faktisk både super fin, og super komfortabel ut. Jeg elsker slike bukser, og syntes det er så deilig å ha på både hjemme – men også til hverdags med en fin genser til 😀

    6. Høres ut som meg på shopping, bare at jeg stort sett alltid kommer hjem tomhendt, eller ikke er på shopping i det hele tatt 😛 he he..
      Så ut som en veldig fin og behagelig bukse- fargen var i alle fall veldig flott 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg