God helg !

Ønsker alle en god helg med dette blomsterbildet jeg lagde i fjor sommer ..lager nok noen denne sommeren også for det er så gøy…og det blir vel sommer etterhvert får vi tro.

Ellers har jeg vært så svimmel noen dager nå, særlig i går kveld…. har vært det mye pga sykdommen…men syns det hadde bedra seg det siste året..så håper det er raskt forbigående.

Kos dere med fredagskvelden og resten av helga…blir jeg i bedre form kommer det innlegg, ellers kommer det etterhvert som formen bedrer seg ..

#blomster #blogg

 

23 kommentarer
    1. Nydelig blomsterhilsen fra fjorårets sommer 🙂 Herlig!!
      Jeg har noe influensalignende greier i kroppen siden i går. Svimmel, hodepine og kvalm. Som om jeg skal kaste opp men får i kke kastet opp………… blir uvel så snart jeg er i litt bevegelse.
      Ønsker deg god bering og gode dager <3

    2. Fin blomsterkomposisjon, Håper at dine plager bedrer seg etter hvert. Jeg har hørt at de kan være lei å bli kvitt, men mange lykkes og du bli nok en av dem…
      Det virker som du står på, plagene til tross.
      Ha en fin helg…

    3. Jepp, håper den kommer snart, varmen.
      Ang. shorts under her. Hadde jeg hatt dine lange slanke bein hadde jeg absolutt gått i shorts. Mine lår består for det meste av celulitter så det som er oppfor knærne vises kun frem på terrassen. God helg!

    4. Nydelige blomster 🙂 Håper formen kommer seg snart, hjelper gel bare sola bestemmer seg for å titte fram 🙂 Ha en fin helg 🙂

    5. Fint det bildet du laget i fjor 🙂 Håper du blir fort bra igjen 🙂 Mamma også var så svimmel i dag, det er ikke noe moro å svimle sånn…Man blir litt bundet da. Klem<3

    6. God morgen min venn. Liker ikkjea tt formen din ikkje er på topp for tida. Men du tar for mye vare på andre no att. Har glemt deg sjølv no att. Skjønner at du vil ta vare på din mor og resten av familien, men husk at viss du ikkje passer på deg sjølv, så har du ingen ting att til andre heller.
      Kjekt bilde det der. No tar du vare på deg sjølv i dag. Koser deg sammen med din kjære og ikkje tenker på noen andre. Stor stor klem fra ei som er litt bekymra for deg. <3

    7. Heisan Anne:-) Håper formen din bedres og at du igjen kommer til hektene. Svimmelhet er ikke noe behagelig og den har jeg nok kjent på selv så vet godt hvordan du har det nå. Men det er en nydelig sommerkrans og vi får bare håpe det snart blir vårvarme og glade lette dager igjen her hjemme:-) Ha en fin helg og tenk på deg selv også. Gode klemmer fra Marianne.-))

    8. Husker jeg lagde mange sånne blomsterkranser da jeg var barn, dem er jo veldig fine 🙂
      Jeg lurte litt på en ting, det står jo at du har ME på siden av bloggen din, jeg lurte på hvordan du fikk denne dignosen? Jeg sliter veldig mye selv med diverse og har lenge trodd kanskje at jeg har ME, men legene jeg har vært hos vil ikke vurdere det. Er det noen tester jeg kan ta for å finne det ut?
      Håper du får en flott helg!

    9. RisRosOgKlaging: Kort fortalt…gikk jeg til lege med en “haug”nyoppståtte plager og slitenhet i bortimot et år…fikk sjekka ut mange ting…og da det ikke var noe av dette …foreslo legen min å sjekke i forhold til ME…Jeg hadde alle kriteriene…pluss de fleste tilleggssymptomene en kunne ha . Syns du skal si til legen din at du vil sjekkes i forhold til dette …skjønner ikke hvorfor du ikke skal få sjekka ut det ! Uansett god bedring…og fin helg videre :))

    10. Takk for svar!
      Nei jeg skjønner det ikke selv, men jeg skal ta dette opp med legen min igjen og håper det går bedre denne gang.
      Takk for det! 🙂
      Håper du får en veldig fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg