Joggebukse ! (Antrekk 50+)

Noe av det beste jeg kan gå med er ei “slækk” joggebukse. Noe jeg ikke bare bruker hjemme , men også når jeg skal i butikken o.l…og sånn til vanlig slenger jeg den bare på meg…men skal man møte noen er det jo hyggelig å pynte det opp litt…eller ha ei bukse med noen detaljer som f.eks glidelås..eller ei linning i en kontrastfarge….som jeg har her…

Bildene fikk litt for mye lys i seg…så derfor ble det ikke så mange som kunne brukes…beklager det..


Det er jo så kjølig om dagen at det er greit å ha en varm genser…så får en heller ha ei T-skjorte under om det blir varmt…

Buksa er fra H&M og genseren fra B-young.. (ikke sponset)

Litt mer pynta med et smykke og litt penere sko…begge skoparrene har jeg hatt et innlegg om tidligere HER...
 

 

11 kommentarer
    1. Slakke-bukser og PYSJ, er det beste. Og når man kan få det til å se FINT ut, som du gjør, så er det jo topp. Jeg vil også ha sånn 🙂 KJempefin er du , modellen vår <3 Klemmer

    2. Alt klær den smukke har jeg hørt :)) …og ja, det er deilig å bare slenge på seg en joggebukse, det fins jo mange fine av dem også, ha en fin kveld :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg