Litt fredagsfin ! (antrekk 50+)

Nå er ikke jeg av de som pynter meg så mye, og dette antrekket er jo heller ikke særlig pyntet, men jeg syns at når man bruker en liten bluse til jeans og bomullsjakke blir det liksom litt mer pent. Og i dag passer det fint for guttene kommer hit etter jobb og vi skal feire mannen som fylte 55år på tirsdag .

Antrekksinnleggene er ment som inspirasjon, så det er ikke sikkert klærne jeg har på er i salg nå..men vet det finnes mye lignende…

Lyse jeans er fint utover våren..og de passer til det meste av farger , mine er av det litt “slitte”slaget og med en liten sleng. Jakka har det lille ekstra med en glidelås på skrå..og så er den litt innsvingt. Slike korterma offhvite bluser har jeg flere varianter av ..og det er ett av mine favorittplagg..


Jakke #lindex Bukse #h&m Bluse #veromoda #antrekk #blogg
 

 

50 kommentarer

Siste innlegg