Bomberjakke ! ( Antrekk 50+ )

Nå er det virkelig lenge siden jeg har hatt et antrekksinnlegg, men det er jo så gøy å holde på med ..så håper å få til flere utover våren og sommeren…..

Jeg har to Bomberjakker som jeg har hatt i 2-3 år..og nå er jo det veldig i tiden..og finnes i mange ulike farger og med ulike mønster som dyreprint og blomster bl.a…det beste med disse jakkene er at de er lette og behagelige å ha på seg, og de kan brukes både til bukser, skjørt og kjoler….

Jeg er faktisk ikke veldig opptatt av hva som er “moderne”..men man lar seg jo ofte inspirere av det en ser i blader o.l….og nå håper jeg at noen kan la seg inspirere litt av meg…klær er iallefall gøy…


Denne militærgrønne jakka fra #lindex liker jeg godt, passer min stil…som er ganske sporty , med en “fake”skinnbukse #kappahl og #converse sko blir det litt røffere preg på det…


En så enkel jakke kan brukes til “alt”..også under tykkere jakker når det er kjølig…


Ut å gå..hehe….


En litt mer “damete” stil..ikke helt meg , men til noen anledninger funker det også… Jakke #kappahl , bluse #match


Lettvint å ta jakka med i hånda..eller putte den i en stor veske….

 

44 kommentarer

Siste innlegg