To år med blogging !

Egentlig var det i går det var to år siden jeg starta å blogge…men oppdaga datoen da jeg sjekka det i dag..mitt første innlegg ser du HER…..

Det som jeg er mest “stolt” av er at jeg klarte å lage en blogg uten hjelp, bare leste meg frem på nettet. I starten skjønte jeg ikke at folk som fikk kommentarer gjerne hadde bloggvenner…men slikt lærer man jo underveis…ser at det første innlegget har en kommentar ..og den er fra meg selv..hehe…

Hvorfor jeg starta står det litt om i profilteksten min….

Blogging er gøy, selv om man må ta noen pauser innimellom av ulike grunner…og det hyggeligste er alle de andre bloggerne en blir “kjent”med her inne.

Takk til alle som er innom å leser …

 


Bildet her var et av de første bildene jeg brukte i et innlegg…syns det passa med hatt og friske farger siden det er bloggjubileum for annebe…
 

68 kommentarer
    1. Haha ja tror den første kommentaren med meg også var meg selv!
      skjønte ikke noe av noe! haha
      Tror det er rundt 2år siden jeg også starter! =) haha
      nå må jeg nesten se hvor lenge siden det er jeg startet! 😛

    2. Gratulerer med 2 års dagen :o)) Nå måtte jeg sjekke når jeg startet å blogge, og det var jammen 29.03.2009, men jeg glemte 7 års dagen jeg. Det aller første innlegget mitt var egentlig ikke noe å skryte av, for jeg tror ikke helt jeg viste hva jeg skulle bruke bloggen til den gangen. Hvordan skal du feire dagen, på etterskudd??

    3. Herlig bilde dette 🙂 Og gratulerer med bloggdagen 😀 Jeg var helt lik deg, skjønte ikke noe. Satt og ventet på at noen skulle lese, men skjønte ikke helt hvordan det kunne skje. Sa fra til venner og kjente og satset på dem liksom 😀 Så plutselig en dag kom noen inn til meg og spurte om å være venn, og etterhvert våget jeg meg på å spørre et par jeg også. VELDIG redd for å få nei da 😀 Den første gangen det blinket rødt (det var rødt først) der hvor kommentarene kom, så ble jeg HELT rar :-DHi-hi…nå er jeg jo veldig dreven 😀 Ha-ha God klem og nyt dagen <3

    4. enig”! blogging er veldig gøy, men litt vanskelig å være flink til å oppdatere hver dag da det ofte er en del andre ting som også skjer! men kjempe gøy å følge med på bloggen din! =))

    5. GRATULERER MED 2 år bloggingen… Ja tida går fort og håper du forsetter å blogge. Så takk for eg lese alt det du skrev og det e ikkje alltid eg legge fram mine kommentarer til deg ..Det e gøy å lese det du skrev om dine hverdagen og ble forsett og gratulerer igjen . Klem i fra Karin Trude.

    6. Hei vakre du 🙂
      Et nydelig fargerikt bilde av deg 😀 Og gratulerer med 2 år som blogger 🙂 Jeg gjorde som deg….. las meg til og prøvde masse 🙂 Morsomt når man har kommet i gang. Det gjekk lang tid før jeg forstod opplegget 🙂 Morro er det!!!!
      Kos deg med resten av søndagen 🙂
      klem fra meg.

    7. Moving On: Man må jo prøve seg frem..og bedre med egne kommentarer ..enn ingen kommentarer..hehe….
      Ja du får sjekke det..må jo “feire” det litt :)) Søndagsklem til deg :))

    8. Vera Lynn: Tuuuuusen takk :)) ..oj ,det var jo her om dagen…du får skrive et innlegg om det i etterkant…hehe..
      Blogginga går seg til etterhvert..og sånn litt av hvert blogging syns jeg er greit i allefall :)) Her skal det feires med te og mannens nybakte grovbrød :))

    9. frodith: Takk…er litt friskt med de fargene :)) Takker og bukker :)) ..ja det der var merkelige greier..hehe.. du var vel blant de første jeg ble kjent med..og det er jeg glad for :))
      Man lærer seg litt av hvert underveis ..prøving og feiling er en bra måte å lære nye ting på :)) Klem og fin kveld til deg <3

    10. Anonym: Tusen takk…hyggelig å høre :)) Man trenger ikke alltid å legge igjen kommentarer..det blir for slitsomt..men hyggelig av og til :)) Klem til deg også :))

    11. Etdiktomdagen: Takker så mye :)) Ikke sant , det var bare å sette igang og prøve og feile…så kommer ting litt etter litt :)) Fin kveld til deg :)) Søndagsklem <3

    12. Herlig bilde av deg med hatten Anne:-) Men må jo få gratulere deg som blogger i 2 år nå,selv har jeg ikke kjent deg så lenge men nok til og skjønne at du er en vakker og solid dame som har koselige innlegg som fenger meg og se på også. Selv likte jeg stort sett håndarbeidsblogger men falt for noen utenom det også. Du er i alle fall en av dem.-)) Mitt første innlegg var dukkeklær og en kommentar. Men fikk mange nye på vennelisten og mange har igjen avsluttet sine blogger. Ha en fortsatt hyggelig kveld.-)

    13. Haha ja en skikkelig treig start også.. brukte sikkert lang tid på å skjønne hva som var hva!!
      men fy så tiden flyr da!!
      ble litt overraska også , trodde faktisk du hadde vært her mye lenger en hva jeg har, men der tok jeg sannelig godt feil !:D

    14. Hobbystua: Tusen takk…ja det er jo litt friskt iallefall :))) Takker for veldig koselige ord…alltid hyggelig med deg på besøk her …og jeg trives med å se innom deg og det fine du lager :))…mange som blogget da jeg starta opp som ikke har innlegg lenger…men så kommer det jo nye heldigvis :))) Fin kveld og kommende uke til deg :))

    15. Å ja, var jeg en av de første? Jeg hadde to som ikke er på blogg lenger som de første. Men Kjersti og Lady August kom tidlig også, etter et par måneder kanskje 🙂 Moro å tenke på .-)

    16. Gratulerer med dagen til den vakre “rosabloggeren” !!! Ligner virkelig på en rosa blogger her på bildet. Så morsomt å se ditt første innlegg også. Jeg var minst like “grønn” på det tekniske, men ordnet bloggen selv, som du. En må da bare starte et sted, så kommer utviklingen etter hvert og bloggvennene. Herlig å blogge !

    17. Så gøy 🙂 Gratulerer med 2årsdagen 🙂 Aner ikke hvor mange år jeg har blogget, for jeg har vært litt over alt gjennom årene, men min er bare litt over 2 måneder 😉 Ha en fin kveld, og feir med måte 😉

    18. FotoSeljordslia: Tusen takk :)) Gøy å sjekke litt fra de første innlegga..noe har bedra seg..noe er som det var..hehe..
      Ser du har masse flotte bilder..så skal følge med hos deg videre :))

    19. frodith: Du hadde kommentarer hos meg den første mnd ser jeg…Ann Solveig var den aller første..men henne kjente jeg jo fra før..og Lulltove var der ganske tidlig…
      Gøy å se litt på de gamle innlegga av og til :))

    20. birdbay: Tusen takk for hyggelig kommentar :)) Ser lite innlegg fra deg om dagen..håper du kommer tilbake” for fullt” snart.. ønsker jeg deg en fin kommende uke <3

    21. toveview: Takk snille deg :)) Ja det er sant..tenkte jeg ikke på..men det passa jo bra..hehe…
      Ja det er bare å sette i gang og ikke tenke for mye..så lærer en mens en holder på :)) Hyggelig å ha deg som bloggvenn :)) God natt :))

    22. Den rutete skjorta: Takker og bukker :)) Ja det er mange som starter flere blogger…jeg har bare hatt denne :)) Har feira med te og brødskiver..hehe.. Ønsker deg en fin morgendag :))

    23. Ja, og det er veldig greit. Jeg syns i alle fall det er geit å dra på tur en helg uten å føle at jeg må blogge liksom. Men sier jo som regel i fra på forhånd at jeg skal noe og at jeg da blir litt borte, så slipper folk å lure på om det har skjedd noe 🙂

    24. Elin Slåen: Greit å nevne det om en blir fraværende en stund :))..men jeg har ofte et par bloggfrie dager i uka uansett for å spare nakken litt…men om noe bare plutselig er borte over lang tid..kan man fort glemme dem ..og det er jo litt dumt :))

    25. Ja, jeg blogger jo stort sett hver dag- noen ganger går jeg så klart glipp av en dag- så når jeg da først veit jeg blir borte, så liker jeg å gi beskjed 🙂

    26. Gratulerer med 2 års jubileet til bloggen din! Det bildet ditt oser av glede, kjempeherlig 🙂 Det er utrolig så fort tiden går, og jeg har to års jubileum på slutten av sommeren. Eller tre års jubileum i sommer egentlig, siden jeg startet en annenblogg først. Det er morsomt, og innspirerende, og spennende å følge andres blogger. Lykke til videre, jeg stikker stadig innom 🙂

    27. Gratulerer så masse og for et feiende flott, fargesprakende bilde av deg da! Blogg er gøy, og som du vet har jeg holdt på en god stund. Neste år har jeg tiårsjubileum, faktisk. Jeg har fått så mye av å blogge, masse nye “venner”, nye inntrykk, inspirasjon, glede, oppmuntring, trøst, smil og latter. Det er et sted å dele det man vil av bilder, tekster, hobbyer eller bare sine innerste tanker kanskje, Alle har sin måte og være her inne og sammen utfyller vi hverandre. Lykke til med fortsettelsen og jeg følger med deg videre! Klem 🙂

    28. Gratulerer med bloggjubileum og ja, hatten passet godt for en jubilant. Nå venter jeg bare på dager da det av nødvendighet (mot solbleket hår) er påkrevd å bruke hatt.

    29. Gratulerer, du har en hyggelig og interessant blogg med mange flotte bilder. Du er også en iherdig kommentator. Jeg setter pris på bloggen din…Fortsett som du stevner…

    30. margarites: Takker så mye for koselige ord :)) Ja , jeg synes nettopp jeg begynte med blogging jeg..og nå er jeg jo “dreven”blogger…hehe…
      Får med meg innlegga dine som regel jeg også…alltid hyggelige innlegg :))

    31. natheless: Takker og bukker :)) Ja du har jammen holdt på en stund..det blir jo skikkelig jubileum med ti år da :))
      Ja det er mye inspirasjon å finne rundt på bloggene..og mange trivelige folk :)) Og at folk har ulike måter å formidle på gjør det jo ekstra spennende :)) Klem <3<3

    32. Fru Tunheim: Tusen takk..hehe..måtte jo være litt “svung” over det når det er jubileum..hehe…
      Ja man får passe på håret og huden i sommersola :)))

    33. funderier: Takk..det var hyggelig å høre :)) Liker å legge igjen en kommentar..men må begrens litt i forhold til vond nakke og skuldre..ellers hadde jeg kommentert alt jeg leste ..hehe..
      Følger med videre hos deg jeg også :)) Kos deg med kvelden :))

    34. Gratulerer til deg! Kjempekoselig bilde. Humrer litt når jeg leser og tenker også at jeg også surret litt til å begynne med.
      Og DU var min første bloggvenn….:)

    35. maiken: Takker så mye :)) ..hehe…surrer litt enda…men stadig mindre av det…
      Det var jo artig da….og glad jeg har deg som bloggvenn fortsatt :)))

    36. Kjempefint og fargerikt bilde av deg. Fine bilder i det første innlegget også….Helt enig med deg i at en får “Værra som en er”, så lenge en legger godvilja til og bestreber seg på å gjøre så godt en kan ….der og da! 😀

    37. Hahaha, herlig innlegg og bilde, og grattis med dagen! Jeg kjenner meg igjen i det du skriver om hvordan det var å begynne å blogge og prøve å finne ut av ting, og de første innleggene bærer nok litt preg av det ja….

    38. Hei. Gratulerer med vel overstått to årsdag. Det var ikkje dårlig det. har vel snart 8 år eg da. Da burde eg vel snart gi meg. Men det er noe som sitter i en når ein har holdt på eis tund. Er jo vekke litt av og til, men så er eg tilbake att. Håper du fortsetter lenge. Ha ein fin dag og fortsatt god uke kjære deg. klem fra meg <3

    39. karidansen: Takker så mye :)) …så godt man kan er det beste man kan..og da får det være godt nok :)) Har vært innom å lest hos deg..men kommer innom med en kommentar etterpå :))

    40. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Enig.. :)) Dobbelt så lenge som meg omtrent da…gjelds å finne en passelig mengde blogging ja..og den kan jo variere litt :)) Man får noen en “må” innom ja..hyggelig det :))

    41. gretashobby: Takker for det :)) Ja du er jo dreven du..må ikke gi deg nei…
      Noen opphold må det jo bli ,skal jo være gøy ..ikke stress :)) Gir meg ikke med det første 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg