Ååååh det er så kjedelig….

Har ikke kjeda meg i dag altså, for mannen og jeg har vært å spist en deilig frokost på Picasso i Drammen, og da koser vi oss og prater og leser dagens aviser..

Men jeg synes det er så kjedelig at vondter i nakke og skuldre gjør at jeg må holde meg unna skriving på pc i perioder(eller egentlig alltid, men noe smerte må en bare tåle om en skal “ha et liv” ) …for jeg har jo så lyst til å være mer aktiv på bloggen..men av og til må man lytte til kroppen og la blogg være blogg…

Synes også det er litt “kjedelig” at flere bloggere jeg pleier å følge med på virker mindre aktive for tiden..forstår det jo godt, er jo slik med meg også…men er alltid trivelig når en føler det er litt “liv” rundt på bloggen….men for all del det er masse fine innlegg om dagen også..

Ha en fin dag videre alle sammen !

Dagens frokost…..
#frokost #picasso #drammen #matl #blogg
 

30 kommentarer
    1. Jeg merker det som du sier, at folk man var VANT med var der forsvinner litt… Og da blir det litt rart i perioder. Jeg kjenner også at jeg er litt daff selv i perioder, spesielt i ferier. For da forsvinner alle mer eller mindre, og jeg kjenner jeg ikke blir så motivert når lesertallene stuper…selv om jeg ikke er SÅ opptatt av det så orker jeg ikke legge HELE sjelen min i det, når det ikke er folk på bloggene 😀 Men det er bare litt sånn i perioder. Og jeg har hatt mye på jobb, og det gjør også at jeg ikke MAKTER å både kommentere, svare OG skrive innlegg… Må velge litt, og da blir det litt daffere kontakt. MEN jeg GIR meg IKKE altså, så håper du blir også <3 Stor god klem <3

    2. frodith: Ja det er hyggelig med litt “liv” når en er på bloggen…selv om ikke lesertallet er så himla viktig…:))
      Ja jeg forstår at du er litt sliten av jobben ,eller ting på jobben om dagen…leit det da ..
      Men du er jo flink til å både legge ut hyggelige innlegg og kommentarer hos andre alikevell du da :)) Har ikke tenkt å gi meg med det første jeg heller ..men kan jo ha litt mindre aktive perioder når man trenger det :)) Du får slappe av som best du kan :)) Lørdagsklem til deg fra meg <3

    3. Maten på bildet her så i alle fall langt fra kjedelig ut, det er sikkert. Jeg ble sulten, he-he 🙂 Hyggelig å høre at dere har kost dere med restaurantbesøk. Selv har jeg vært med ei venninne og ruslet rundt omkring i byen Levanger. Vært på Fretex og funnet meg superfin topp / bluse til 79 kr. he-he 🙂 (Kanskje blir det et innlegg om det, men nå har jeg lagt toppen til vask, så det får bli etterpå)
      Prøver å ikke være opptatt av lesertall jeg. Om det er noe jeg vil formidle, så gjør jeg det, men hvis jeg ikke har noe, så tar jeg ikke bilde av nærmest “hva som helst” for å lage et innlegg. Jeg er avslappet til det hele, egentlig. Synes det fort kan gå med mye tid til dette. Men synes det er kjempekoselig å “småprate” med faste “bloggvenner” 🙂

    4. Mmmmmm fikk vann i munnen av den gode frokosten 🙂 Selv om det er havregryn og rosiner i melk som er min frokost hver en dag. 🙂 Men er man på hotell så blir det litt annerledes valg heheheh
      Ja det er så trasigt med alle disse vondtene man skal slite med. Man må bare lytte til kroppen. Det har jeg også lært meg, at jeg må – selv om det er vanskelig 😀
      Ønsker deg gode dager <3

    5. toveview: Hender vi tar en frokost der..4-5 ganger i året kanskje..og det er alltid godt..god kaffe også :)) Høres ut som en fin dag du har hatt..og det var jo en fin pris å skaffe seg noe nytt for..håper du blir fornøyd :))
      Jeg er ikke opptatt av lesertall jeg heller…men hyggelig at noen er innom..men jeg syns det er trivelig når det er aktivitet rundt på de ulike bloggene..men ikke for mye heller da..hehe…da klarer man jo ikke å henge med :)) Veldig hyggelig med litt kontakt med bloggvenner :))

    6. Herlig frokost!! Ja kroppen må man lytte til, så da er det jo fint du begrenser det, for som du sier, du må jo ha et liv. Og blogging blir jo et slags liv. Jeg klarer meg i hvert fall ikke uten, og særlig etter jeg startet den nye holder jeg fast på to innlegg for dag. Om morgenen har jeg alltid noe å formidle, og dagens matinnlegg blir ofte sakset fra gamle-bloggen som er veldig så rikholdig blitt etter hvert. På den måten får jeg med meg oppskriftene jeg liker best og. Det morsomme er at jeg har omtrent like stabil leser tall på blogg.no bloggen fremdeles, i tillegg til lesere på¨min nye, så jg er fornøyd. Avhengig og fornøyd. Og håper jeg unngår kroppslige smerter som går utover blogging, for det må være utrolig kjedelig! Skjønner du blir frustrert! Ha en fortreffelig lørdag.

    7. Etdiktomdagen: ..hehe..man trenger ikke egg og bacon hver dag nei…havregryn er vel så godt i lengden det :))
      Tenk om man hadde hatt null vondter..hadde vært deilig..men sånn er det jo ikke dessverre..
      Takk og det samme til deg <3

    8. Min matgale verden: Den var god ja..og varm og god kaffe også :)) Ja man får regulere det litt slik at en ikke må gi seg helt…for blogging er utrolig hyggelig også :))
      Du har jo en veldig bra blogg..og mange flotte oppskrifter ..så jeg følger selvsagt med på den nye også..ikke hver dag ..men nesten :))
      Så bra du er fornøyd med lesertallet på den nye også..jeg går ofte inn via denne på blogg.no…
      Fint om du klarer å bruke pc uten å få vondt..jeg har jo slitt med nakke og skuldre så “lenge jeg kan huske”… Lørdagsklem til deg <3

    9. Ja, er dumt når noen plutselig forsvinner ut i periferien.., da lurer man på hvorfor av og til. Synd at du ikke får bukt med de smertene. Har du prøvd “alt mulig”? Jeg har en søster med smerteproblematikk i muskler og ledd og hun har akkurat begynt å prøve ut noe trykkbølgebehandling (tror jeg det var det het). Jeg skal følge med henne for hun var litt optimistisk.
      Jeg måtte flire litt da jeg så speilegg bildet, for her sitter jeg i morgenkåpen og spiser frokost-ja, akkurat nå- med speilegg og bønner itomatsaus. Det er jo så godt…. Men nå skal jeg hoppe i klær og komme meg på trening.God helg

    10. maiken: Ja , folk kommer å går..og det er jo forståelig..men man har noen man har blitt “kjent”med og da savner man dem jo litt innimellom :))
      Jeg har kroniske senebetennelser og forkalkninger o.l ..men tror mye av smerten..sitter så fast etter så mange års smerte at den er vanskelig å bli kvitt..har prøvd det meste .men ikke trykkbølgebehandling…så mulig jeg må teste det også :))
      Deilig frokost det..ute som hjemme… 🙂 Håper det var ei bra treningsøkt :)) Fin lørdagskveld og god helg videre til deg også :))

    11. Så deilig å spise frokost ute en gang i blant. Og ikke minst å slippe å lage maten og rydde opp selv! Jeg merker også at det er en del blogger jeg savner, men jeg tenker at det er en grunn bak. Jeg har prioritert å kommentere en del, fordi jeg gjerne vil vise at jeg ikke er borte selv om det har blitt litt sjeldnere innlegg. Har noen hender/håndledd/armer/skuldre (henger sammen de der gitt) som ikke alltid er enig med meg. Derfor blir det veldig mye mindre strikking, og veldig mye mindre skriving av blogginnlegg, i det hele tatt mindre av alt som gjør at fingre og hender blir holdt i samme stilling lenge (mer enn 5-10 min med strikking, og da vokser ikke produktene spesielt fort). Men jeg satser på at om jeg er forsiktig en stund så blir alt bedre. For en evig optimist vil jeg gjerne være. Ha en herlig lørdagskveld 🙂

    12. margarites: Veldig hyggelig, sjelden vi spiser middag ute…en frokost er like bra :)) Helt klar grunner til at folk blir fraværende i kortere eller lengre tid…
      Jeg kommenterte også ofte selv om jeg ikke hadde innlegg en stund..men så er det jo litt dumt at når det er pga av skrivinga jeg ikke orker å ha innlegg..også får en vondt av å kommentere hos andre i stede..hehe..så har blitt litt “gjerrigere” med det i perioder med mye smerte..men jeg leser jo blogger for det :)) Da ønsker jeg deg lykke til med dine plager..alltid hyggelige tilbakemeldinger fra deg :)) Fin kveld videre <3

    13. For meg er det slik at når jeg ikke føler at jeg har noe “vettugt” å skrive om, da lar jeg det være. Dvs at dager som ikke bringer noe av felles interesse med seg, til ex. en hendelse eller noe som framkommer i media er nok dager da jeg ikke skriver noe i bloggen.
      MEN, neste fredag skal jeg på en lokal elvis-konsert så da kommer kanskje et innslag i etterhånd.
      Ha en fin helg.

    14. funderier: Høres ut som en lur “plan” det der :)) Jeg har jo mer innlegg av ymse art jeg da…:))
      Elvis-konsert blir nok gøy..og da får du forhåpentligvis dokumentert med både bilder og tekst ..:) Alltid fint å lese innlegga dine … Kos deg med kvelden :))

    15. Blogging går nok litt i bølger for oss alle. Jeg rekker heller ikke alt jeg vil. Koselig når du kommer med et innlegg, men det må jo bli på din helses premisser da. Klem fra meg 🙂

    16. Det er så kjedelig å ikke kunne gjøre det en har lyst til. Håper du kan få det bedre.
      Av og til er det ikke plass eller energi til bloggen. Jeg har hatt en periode der konsentrasjonen ikke var på plass. Men håper jeg skal greie mer, både å lese og skrive. For det gir veldig mye glede. Både å lese andre sin blogg og skrive noe sjøl.
      Vi får ønske hverandre og alle en god blogge vår :)))).
      Klem<3

    17. Så flott at du ikke forsvinner helt– du trenger jo ikke skrive så mye da. Og jeg er vel en som har vært litt passiv her av sine grunner. Men sånn er det til tider.. Men jeg har ikke tenkt å legge blogginga bort så tenk 🙂 Prøver jo å finne metoder for å få solgt såpass av diktboka mi at jeg går i null 🙂 Ha en nydelig dag og føler med deg.. har jo ei her som må ha hjelp til det aller meste 🙂

    18. BforB: Ja skulle ikke blitt stoppa av slike ting..
      Kjenner til det med konsentrasjonen..og jo mer smerte..jo mindre konsentrasjon. Hyggelig med blogging ja…så får en heller ta korte eller lengre pauser når man trenger det :)) Riktig god blogg vår til deg..meg og alle andre ja :)) Klem <3

    19. dedicat: Nei man får tilpasse det etter hvordan ting er ellers ..i det “vanlige” livet :)) Fint du ikke gir deg du heller..hyggelig når du er her med innlegg og kommentarer ..
      Spennende med salget, må vel være litt tålmodig..men du tjener nok på den etterhvert :)) Nå har jeg vært hos mamma ..og hun gikk noen skritt på egenhånd i dag…for første gang på tre mnd…sånt er gøy :)) Klem til deg og kona <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg