En liten påskeoppsummering !

I morgen er det jo hverdagen igjen, og det er i grunnen greit det også..selv om det er hyggelig når mannen har langfri . Vi har jo både fått en Oslotur og en skogtur i løpet av påsken..i finvær…så veldig fornøyd med det.

Ellers har det vært stille og rolig, med gutta en tur innom…besøk til mamma og mormor og en rusletur eller to Drammen…. Det jeg gleder meg mest til nå er et helt hverdagslig og “vanlig” kosthold..selv om vi ikke har stappa innpå med snop..blir det litt ekstra..og det blir man i grunnen ganske fort lei av.

Fin uke videre til alle som titter innom…


Utsikt fra Spiralen i Drammen og oppover mot bygda vi bor i #nedreeiker ..

Lett blanding av skog, by og hjem .. #oslo #spiralen #drammen #blogg #påske2016
 

45 kommentarer
    1. Det der er oppskriften på en perfekt påske i mine øyne 🙂 Jeg har vært litt på hytta, og resten hjemme. Jeg har hatt påskekos med familien, og litt tid for meg selv. Rett og slett veldig godt.
      Hverdager er det nok av. Jammen godt at man kan få ha litt ferietid også, selv om vi er hjemme hele tiden uansett 🙂
      Koselige bilder fra din påske. Og du har jo til og med hatt litt snø. Det slapp jeg unna, heldigivs 🙂
      Klem <3

    2. Vi savner hverdagene også, når det har vært “Fest” ei stund. Det ville ikke bli fest heller om vi hadde ferie og moro støtt! Det er avveksling som er viktig! Flott utsiktsbilde! 🙂

    3. Greit å oppsumere litt for så og glede seg til å starte uka på nytt att. Her blir det to vanlige dager og så blir det fri att. Vi skal hente jentene på torsdag og ha dei her på besøk til mandag. Det skal bli kjekt. Nyt siste kvelden i påska med noe ekstra godt. Så kan kvardagen starte i morgen. klem

    4. En flott påske du har hatt 🙂 Fine bilder <3 Jeg synes det er greit med jobb igjen jeg også, har ladet nok nå tror jeg 😀 kLemmer <3

    5. Så fin påske du har hatt, i tillegg så har du jo fått gjort så utrolig mye da! 🙂 Å de kjempe fine bildene som du har tatt også! <3 Håper du får en super koselig uke <3 Klem

    6. Ser ut som du har hatt en fin påske <3 Nydelige bilder.
      Her har det blitt litt for mye godteri og nå er jeg kjempelei godis...i morgen blir det sykling til jobb og jeg gleder meg faktisk.

    7. Du har fått gjort litt forskjellig denne påsken, og det er koselig :o)) Alltid hyggelig å stikke innom bloggen din for en titt, og lese om din hverdag :o))

    8. Så koselige bilder 😀 Hjemmepåske er helt greit synes jeg og nå våres det som bare det for her regner snøen helt vekk, endelig. Jeg er sååå lei snø nå 🙂 Ha en nydelig kveld kjære du og god klæm <3

    9. Heisan Anne:-) Mange flotte og koselige bilder gjennom påsken her og det skal ikke så mye til for og gjøre den til noe koselig bare vær og vind er med en ute. Har ikke gjort store sprella i påsken vi heller men kost oss med litt god mat og hatt litt familie her på mat og kaffe. Men nå ser jeg frem til vanlige dager igjen med vanlig mat og litt annet og gjøre en og sitte for mye på baken. Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god fortsettelse på uken. Klem fra Marianne:-))

    10. ja d du er ikke alene om og glede deg til vanlig kosthold igjen!
      jeg har søren meg stappet innpå med sikkert 1kg godteri hver dag.. så er helt uggen i kroppen!! hahaha
      ja jeg skjemst..
      Høres ut som du har hatt en utrolig fin og god påske!!:)

    11. Det har vært kjekt med påskefri, men det blir godt å komme i gang igjen på jobben også. Ser ut som du har hatt mange fine stunder i påsken, og det er jo det som er meningen. Ha en fin og kort uke som kommer 🙂

    12. Et fint tilbakeblikk i bilder, herlig ! Jeg vil som du innføre strengere regime på hva en putter i munnen fra og med i morgen 🙂 Nå er det slutt, det er jo snart bikinisesong 🙂 På facebook har jeg også blitt med i ei gruppe som sier 10 mil enten sykling eller springing / gåing i løpet av april. Det vil jeg greie. Så får en nyte det gode liv på andre måter, det finnes jo alternativer 🙂

    13. Eva: Sant..sånn litt av hvert er veldig bra :)) Ja så du hadde kost deg på hyttetur med familien :)) Og litt egentid er alltid bra …
      Greit med litt ulike dager fra det vante ..og så er det deilig med hverdager igjen :)) Takker så mye..ja litt snø..men for det meste bart her :)) Klem og fin dag videre <3

    14. karidansen: Alltid sånn..litt av hvert er bra :)) Og i dag har det vært en ganske så vanlig tirsdag..besøkt mamma og yngste sønn har vært innom her å spist middag etter jobben :)) Tusen takk <3

    15. gretashobby: Det er sant…og nå er hverdagen igang igjen :)) Det blir nok koselig da..håper dere får litt finvær når de kommer ..men kose dere kan dere uansett tenker jeg :)) Her er det faktisk meldt veldig bra vær på torsdag..satser på at det stemmer :)) Klem <3

    16. frodith: Tusen takk..fornøyd jeg..de første dagene var jo veldig fine , med sol og blå himmel :)) Håper det har vært bra på jobben for deg i dag…:)) Klem <3<3

    17. Therese Bråthen: Takker så mye..første delen var ganske aktiv ja..og det var hyggelig med litt forandring…:)) Blir bra bilder når det er sol og blå himmel syns jeg :)) Klem tilbake til deg også <3

    18. ladyaugust: Tusen takk :)) Greit å bare ta noen små dagsturer …så det blir litt forandring :)) Ja nå kan den siste snøen bare forsvinne..men hender vel det snør litt i mai også..hehe…
      Klem og fin dag videre til deg <3

    19. Hobbystua: Takk..ja ting føles ekstra bra i finvær :)) Litt kos med familien kan være mer enn nok hygge det..og litt ekstra godt å spise :))
      Godt hverdagen er her igjen ja..og i dag var det fisk og grønnsaker til middag :)) Klem og fin uke videre til fine deg :))

    20. Moving On: Kan bli for mye snop..hehe..Men nå er det ikke noe før til helga :)) Takk, vi har kost oss vi ..håper du har hatt det fint også <3

    21. margarites: Holder med slike dager nå..men var hyggelig :)) Ja nå er vi jo godt i gang med uka allerede..og snart helg..hehe…Kos deg med uka videre <3

    22. toveview: Takker så mye :)) ..hehe..ja nå nærmer det seg sommer og badeturer… :)) Deilig med helt vanlig kost i grunnen..men det skal jo være litt forskjell på hverdag og “fest”..
      Så spennende , lykke til med trimprosjektet :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg