Bloggen min ….og MEG !

Meg, meg ,meg ….og enda mere meg …hehe… Bloggen min handler for det meste om meg og mitt..ikke om store viktige ting og temaer. Det er bla. fordi jeg syns det er det enkleste ,ikke krever det riktige faktaopplysninger og ikke blir det de store diskusjonene på bloggen her…og det passer meg bra.

Jeg liker å skrive på en kort, enkel og lettfattelig måte….ikke store “prangende” ord..ikke spessielt lyrisk, ikke spessielt gøyalt, ikke spessielt alvorlig..litt mer hverdagslig og rett frem..der har du meg …..( men håper det er en liten “snert” av humor og alvor der det er på sin plass )

Jeg bruker alltid bilder jeg har tatt selv ( skulle jeg av en eller annen grunn hente noe fra nettet e.l kommer jeg til å opplyse om det )

Så fryktelig mange lesere får man ikke når mann skriver på denne måten, men nok til at det inspirerer til å fortsette bloggingen….


#blogg #blomster #foto #me #anne
 

 

 

72 kommentarer
    1. Hei du 🙂
      Jeg liker bloggen din og den annebe jeg har blitt kjent med her inne 🙂 Jeg er alltid redd for å legge ut noe som ikke kan stemme med fakta, så det lar jeg også være med å gjøre. Om det er noe jeg legger ut jeg vil folk skal vite om, lenker jeg til det 🙂
      Jeg legger ut mine egne bilder, slik som du, og det er mye meg, meg og atter meg på min blogg også 🙂 Men det er vel helt ok 🙂
      Vi koser oss her inne og blir inspirert av hverandre og løfter hverandre opp 🙂
      Er glad du er her inne!!!!
      Klem fra meg 😀

    2. Jeg synes du har en koselig blogg, og fine bilder. Hvis man skal gjøre ting stort og komplisert og faktabasert – så er det vel ikke så ofte man orker å blogge. Ha en superfin helg. Selv om det kanskje er litt grått ute hos deg også… 🙂

    3. Jeg har prøvd meg på fakta noen ganger, og ser i ettertid at jeg har bommet litt, men ikke vesentlig. Det gjelder ting jeg har skrevet om landbruk og beskatning i forhold til gardsoverdragelse. Ellers liker jeg også best å skrive om sånt som ikke krever så mye faktakunnskap. Jeg har sikkert ergret og provosert flere enn deg, men jeg tror ikke jeg har skrevet noe som er helt utilgivelig! Du har en ganske snill blogg, men den er ikke kjedelig! Jeg har aldri sett deg komme med skittkasting av noe slag, bare refleksjoner og tanker! Synes du har en fin snert også! De færreste av oss godt voksne har ambisjoner om å bli toppbloggere. Det har sin pris det også, og det er bedre å være lykkelig som liten synes jeg! 🙂

    4. Etdiktomdagen: Takk , det var bra å høre :)) Ja man skal sette seg godt inn i ting om man skal legge det ut på bloggen..men om seg selv kan en skrive hva en vill ..veldig greit :))
      Jeg liker blogger som handler om personen bak…bare det ikke blir for utleverende…og din er slik jeg liker :)) Veldig fin bloggere jeg har blitt kjent med her inne :)) Takk det samme til deg 🙂 Klem <3

    5. Lillian: Det var hyggelig ..takker så mye :)) Du tar jo de mest fantastiske bilder :)) Nei da blir det for slitsomt for meg iallefall :)) Grått her i dag også ja :)) God helg videre :))

    6. karidansen: Har man ork til å lage “faktainnlegg” er jo det bare fint det …Bloggen din er jo veldig variert..og bra skrevet :))
      Kan ikke si jeg har lest innlegg fra deg som har provosert meg..men det skal mye til før jeg blir provosert i grunnen ..hehe..
      Ja jeg tror nok jeg fremstår som ganske forsiktig å snill her på bloggen..men bra det ikke blir kjedelig av den grunn :)) Lykkelig som liten høres helt perfekt ut <3

    7. ladyaugust: Takk så koselig å høre…du har jo en veldig artig måte å skrive på..og utrolig gøyale tegninger :)) Stor klem til deg også <3

    8. Hei Anne:-) Liker godt bloggen din som den er jeg og ikke minst deg som person. Når du blogger så legger du oftest ut fine bilder og ikke for mye dill dall rundt det. Så det er noe med det at det enkleste er oftest det beste.-) Herlige bilder la du ut her nå som vi venter på etter vinteren. Ønsker deg en fortsatt fin helg:-))

    9. foreignerat50: Takk..enig i det :)) Ikke så viktig med mange lesere ..men gøy at noen gidder lese da..alltid koselig å være innom bloggen din <3

    10. spisogspar: Tusen takk 🙂 Veldig gøy å lage slikt av blomster..blir mer av det til sommeren tenker jeg :)) Takk…liker godt din blogg også..mye fin inspirasjon :)) Klem og fin helg videre <3

    11. Hobbystua: Det var veldig koselig sagt..takker så mye..og jeg kan si det samme til deg :))
      Ja jeg syns det er greit med litt korfatta innlegg..men det spørs jo litt hva man har på hjertet <3
      Ja nå ville jeg ha blomster og fargerike bilder :)) Fin helg videre til deg også <3

    12. Du er DEG og det er man jo i grunnen best på, det å være seg selv 🙂 Liker at ikke alle prøver å være som alle andre, men som gjør det som føles riktig for en selv, og det gjør du jo bra Anne 🙂 God lørdag 🙂

    13. du har ein veldig koselig blogg som eg alltid prøver å få med meg. Tenker at du har ganske amnge lesere eg. Du får hvertfall alltid mange kommentarer. Håper du fortsetter å blogge leeeeenge. klem og nyt kvelden.

    14. MOONBEAMSCORNER: Ja det er slik det er…der er man eksperten samme hva andre måtte mene ..hehe.. Takker så mye for hyggelig tilbakemelding 🙂 Takk det samme til deg <3

    15. gretashobby: Hyggelig å høre…får med meg dine innlegg også:)) Ja har da en del lesere..og masse hyggelige kommentarer …det liker jeg godt 🙂 Takk ..håper ikke du gir deg heller..Klem og fortsatt fin lørdag <3

    16. Du har helt din egen greie du synes jeg 🙂 og du gir av deg selv, akkurat passe, så man kjenner man kjenner deg litt 🙂 Skulle gjerne møtt deg, om det passer en gang <3 Klem

    17. frodith: Takk det var hyggelig …akkurat passe høres veldig bra ut :)) Jeg har jo blitt veldig glad i deg og bloggen din også 🙂 Veldig lyst til å møte deg…får se litt ann hvordan ting utvikler seg her..og det må vel kanskje du også..men vi får det til i løpet av våren eller sommeren håper jeg 🙂
      Klem <3

    18. Alle som har blogg former sin egen stil. Noen skriver om teamer som er oppe i tiden, andre mest og kakeoppskrifter og andre igjen om katta til naboen. Bilder sier mer enn 1000 ord og kan tolkes deretter. Jeg liker bloggen din godt, du er deg selv og skriver om ting som opptar deg. Ha en fin sændag.

    19. Fantastiske bilder du har tatt. Du kunne sikkert hatt potensiale til å være på toppen med klær, sminke og supre bilder om formen din hadde vært bedre. Det er jo noe enormt mange er opptatt av og bruker tid på. Det å sette sammen klær, sminke seg. Å være stor blogger er både slitsomt og krevende. Jeg liker nå å se innom deg fordi jeg liker deg som person, slik jeg har blitt kjent med deg når du er innom meg å kommenterer. Synes også det er intressangt å følge med sykdommen din og hva det gjør med deg og livet ditt. Synes det skaper større forståelse hos meg, og tenker det er viktig for å møte andre i liknende situasjoner..

    20. Du gir såpass mye av deg selv at det er nok til at folk liker det.
      Du har en fin måte å vise frem tingene på.
      Jeg følger i alle fall med::)

    21. Helge: Ja det er mange ulike varianter blogger og det er jo bra :)) Jeg er veldig glad i bilder på bloggen…de sier mye de også ja :)) Takker for en fin tilbakemelding ..alltid hyggelig når du er innom med en kommentar.. 🙂 Fin dag videre til deg :))

    22. Jeg liker bloggen din jeg, og akkurat for de tingene du skriver i innlegget ditt :o)) Du har flotte bilder fra turer du er på, og skriver om ting som opptar deg. Jeg er heller ikke på det nivået at jeg ønsker å skrive om temaer som skaper masse diskusjoner, og jeg må sjekke at det jeg skriver om er helt korrekt.
      Jeg leser alltid bloggen din, men jeg er ikke alltid like flink til å kommentere!

    23. fjellgeitbundingen: Tusen takk…veldig glad i å ta bilder…:) Så fint å høre at du tenker det…hadde nok gjort litt mer ut av blogginga..og da særlig antrekk ..om formen hadde vært bedre ja 🙂
      Ja skal man opprettholde mange lesere krever det mer enn jeg klarer nå for tiden 🙂
      Jeg synes du virker som en trivelig person også..og er ofte innom bloggen din uten å kommentere også :)) Ja det kan være fint å følge andre der en kan kjenne seg litt igjen..og få litt ny inspirasjon og forståelse :)) Fin søndag videre til deg :))

    24. Vera Lynn: Takk..og det samme til deg 🙂 Veldig glad i å ta bilder..og velger jo de som blir best..hehe..
      Nei setter man i gang store “debatter” krever det at man følger det opp også…og det orker jeg ikke :)) Jeg er også innom deg uten å kommenter..sånn må det være..men en kommentar i ny og ne er koselig :)) Fin søndag videre til deg :))

    25. Jeg liker bloggen din svært godt fordi den er produsert av deg. Å finne dusinvis av bilder på pinterest og weheartit er jo pent, men jeg blir mer imponert når bloggeren også er produsent av illustrasjonene til historien som fortelles. Du setter stemningene på en kjempefin måte med knallgode bilder, skriver bra og må bare fortsette å være den unike bloggeren du er. Det er deilig å møte blogger som ikke spriker i alle retninger, heldigvis begynner jeg å ha funnet en del av dem. Håper du får en strålende søndag 🙂

    26. Er jo akkurat slik en blogg bør være,synes jeg, at den viser hvem du er og noe du kan stå for. Kjedelig er den ikke!
      Jeg holder på så lenge jeg synes det er gøy og gir meg noe, og skulle jeg fått høye lesertall så vet jeg nøyaktig hvordan. Men det har sin pris. Jeg vil også bare bruke bloggen til det som jeg ønsker, blir en liten dagbok form, og håper den gjenspeiler det som er meg, for det er det som er meningen. Fortsatt god søndag. Jeg har ikke spist frokost enda…:)

    27. Sparing og andre krumspring: Så bra ..tusen takk 🙂 Jeg syns det er kjempegøy med bilder..og moro å finne fine motiver :)) …veldig hyggelig tilbakemelding å få…du vet jo jeg følger med hos deg også…mange fine innlegg :)) Takk, fin kveld til deg :))

    28. maiken: Så bra du synes det..tusen takk ..jeg liker også at jeg blir litt kjent med menneskene bak bloggen..trenger ikke vite alt ..men nok til å danne seg et inntrykk :))
      Ja en har jo en anelse om hva som trekker lesere..men da får det heller være :)) Liker å være innom bloggen din..:) …hehe..her er det snart kveldsmat :))

    29. Therese Bråthen: Takker og bukker :)) Glad for å høre det…og takk i ligemåde :)) Litt opp og ned om dagen..men ganske greit…:) Klem og fin kveld til søte deg <3

    30. Flotte bilder og vårlig dame, godt og se det går rette veien nå !!! Jeg er glad du er du ! Jeg er litt lik deg, ikke på at jeg bruker få ord, men på det at jeg aldri bruker annet enn egne bilder med mindre det opplyses. Gjennom kommentarer nedover her ser det ut til at du har mange lesere. Flere enn meg i alle fall. Jeg vil at folk skal se innom bloggen min fordi de finner noe interessant, heller enn å ha en “vennegruppe” som kommenterer i hytt og pine, bare for å få lesere og kommentarer tilbake. Jeg vet at det funker slik, for å få flere lesere. Men så mye tid vil ikke jeg tilbringe med blogging, da livet er så mye mer. Flott å høre om deg og din blogg, du gjør det rette ! <3 Klem

    31. toveview: Takk..ja nå valgte jeg noen av de vår /sommerlige bildene mine…følte for det nå 🙂 mest gøy å bruke egne bilder når en liker å fotografere 🙂 Jeg har ikke så mange lesere..men noen faste…og mange legger igjen en koselig kommentar 🙂 Jeg syns noe av det hyggelige er å stikke innom de jeg “kjenner” litt og av og til kommentere…bl.a deg :)) Jeg leser omtrent ikke blogger pga tema…da kjøper jeg meg heller et blad eller ei avis :)))
      Takker for hyggelig tilbakemelding :)) Klem <3

    32. Wooow… her var det ikke lett å få lagt igjen en komentar.hehe… Tror bloggen din er akkurat som den skal være, spesielt når en ser på hvor mange flotte tilbake meldinger du har fått :))
      Ønsker deg en god natt:)

    33. charlotte79: ..hehe…artig med mange tilbakemeldinger…Titta innom deg og virka som en hyggelig blogg så begynte å følge deg 🙂 Takk for koselig kommentar 🙂 Sov godt :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg