Da sola forsvant ….

I dag har jeg først vært på et møte .. og da jeg kom hjem var det så fint med sol,snø og blå himmel at jeg tenkte jeg skulle rusle litt i “nabolaget” med speilreflekskameraet mitt….lenge siden jeg har brukt det nå..på vinteren er det som regel enklere å ha kompaktkameraet i veska eller lomma.

Sola skinner i det jeg går ut…tar bilde av denne kvisten som stikker opp av snøen..så er minnebrikka full..jeg får sletta noen bilder og så forvinner sola..

Men jeg fikk knipsa et av litt blå himmel mellom trærne da …også fikk jeg litt frisk luft….


#natur #sol #blogg #mjøndalen #canon
 

30 kommentarer
    1. Godt med litt frisk luft! 😉 Og du fikk jo noen, fine bilder. Tihi.. Var jo litt gøy med den kvisten! 😉
      Jeg har gjort masse husarbeid i dag, så det blir strax en liten gåtur, nå snart. Ønsker deg en fortsatt fin dag.

    2. Unni: Veldig deilig å få vært litt ute…mildt og godt 🙂 …hehe…
      Høres ut som du har fått gjort litt fornuftig i dag …så nå kan du vel bare slappe av :))) Takk og det samme til deg <3

    3. tepausen.blogg.no: Ja kommer nok mer også..men så smalter det litt innimellom også..så det blir nok mer vårlig snart :)) Takk og det samme til deg :))

    4. Deilig med blå himmel uansett, sola er kjapp om dagen…og mest borte 🙂 Tur og luft er deilig uansett 🙂 Ha en nydelig kveld min venn <3 klemmer <3

    5. frodith: Enig…blå himmel kan jeg like :)) Var koselig å rusle litt med kameraet rundt halsen..men de fine solskinsbildene uteble…denne gangen :)) Kos deg du også 🙂 Klem <3

    6. Hihi…den kvisten strekker seg mot våren, det er det ingen tvil om 🙂 Og så mye snø dere har 😮 Her er også snø, men langt ifra så mye.
      Det så ut til at du var på en fin liten tur 🙂 Og selv om det er overskyet, så blir jo bildene fine likevel 🙂
      Jeg har selv gått tur i dag, og det var noen solglimt mens jeg gikk. Men bildene jeg tok, var overskyede 🙂 Men det gjør slett ikke noe 🙂 Blir ikke blogginnlegg om akkurat det i dag. Har skrevet om noe annet 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld <3 Klem fra meg <3

    7. Eva: Her er det snø så det holder ja..men smelter fort når sola kommer 🙂 Kan bli mange fine bilder uten sol..men i dag hadde jeg så lyst til å ta solskinnsbilder 🙂 Fint du har fått deg en tur i dag også 🙂 Har vært innom deg nå ,artig å se fra du hadde besøk :)) Klem <3

    8. ravn73: Fint å gå der…midt mellom to boligfelt :)))..hehe..ja i dag forsvant den litt for fort for meg..men det kommer nok flere solskinsdager :)))

    9. Rart, sånn pleier det å være med minnebrikker, de tosker seg når man virkelig trenger dem.:) Men du fikk i alle fall tatt noen fine bilder først. 🙂

    10. Hei. Det var nok ikkje meningen at du skulle ta så mange bilder denne dagen. Men dei to du fikk tatt var jo fine da. Kvar på sin måte. Det blir nok mange fine bilder fra kameraet ditt til våren. Håper dagen i dag blir god og at møtet du var på var posetivt. klem <3

    11. gretashobby: Kunne virke sånn ja..hehe..:)) Takker så mye for det ..og ja vår og sommer er det ekstra gøy å ta bilder og litt enklere å ha med kamera også 🙂 Ikke helt fornøyd med møtet ..men noen ting ser jeg at det har hjelpa med “masinga” mi og det er jo bra :)) Klem <3

    12. Nå har jeg nytt kamera , så jeg har litt å gå på. Ellers kjenner jeg til det med full minnebrikke i de mest ubeleilige øyeblikk! Du fikk deg en tur ut ,og det ble et par bilder også¨. Det kommer flere sjanser til å ta fine bilder, sjøl om det ikke blir AKKURAT de samme sjansene! 🙂

    13. karidansen: Fyller seg nok fort opp..hehe.. :)) Blir noen turer med kameraet igjen…får huske å sjekke minnebrikka før jeg går :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg