Alle gutta !

Nå om dagen går det en serie på Tv 2 Zebra om Mjøndalen fotball, kl 21.30 Mand -torsd..og reprise på alle fire på søndager fra kl 19.00….

Nå er ikke jeg spesielt opptatt av fotball, men veldig gøy å se…for det handler om menneskene , både spillerne og andre rundt miljøet..

Også er det jo mange flotte bilder fra Mjøndalen …så kan anbefales uansett om du har “fotballdilla”eller ikke…

Jeg skal ikke begi meg ut på noe faktaopplysninger…men det var vel slik at Mjøndalen var med i tippeligaen i fjor (mot alle odds )..men rykka ned igjen…så nå er de vel i 1 divisjon..tror jeg..hehe…

Hadde tenkt å legge til en video..men fikk det ikke til i farta..men søk på Alle gutta Mjøndalen så finner du noen klipp fra serien…

På bildet under her ser du noen som er litt mer ivrige enn meg….

#allegutta #mjøndalen

 

 

16 kommentarer
    1. Min matgale verden: Den er laget på en artig måte..så verdt å se selv om man ikke er fra Mjøndalen..ja da kan du få et inntrykk av hvordan det er her jeg bor..og alle de”gærne” folka som bor her..hehe…

    2. Vera Lynn: ..hehe..man har jo som regel et favorittlag man har tilknytning til på en eller annen måte..men serien er faktisk fin /gøyal :))

    3. Fotball kan jeg ingenting om og synes det er gørrkjedelig. Derimot kunne jeg nok ha sittet lenge på biblioteket, som du viste under her, og sett utover elven. God lørdagskveld til dere.

    4. Jeg er veldig lite fotballinteressert, men om det handler om menneskene BAK fotballfasaden, så er det noe helt annet! Ja, mener å huske at du har nevnt det med at Mjøndalen gjorde det veldig bra……..! 😉

    5. Har sett litt på det, er god reklame for Mjøndalen som sted men kanskje ikke så mye fort toppfotball. Men greit og få et titt bak fasaden i klubben, mye jobb når alt skal klaffe på flere fronter. Mjøndalen er i 1 div igjen og forblir der lenge tror jeg.

    6. Fru Tunheim: Jeg er heller ikke så dilla på det..men gøy å følge med på denne serien på tv siden det er mye fra nærmiljøet :)) Veldig avslappende å sitte å se utover elva :)) Fin dag videre <3

    7. karidansen: Ja det er det som er bra med denne serien…artig å følge menneskene, og det er mange ulike personligheter ..og fine bilder fra Mjøndalen :))

    8. Helge: Ja det er en fin reklame det her..og serien er bra…selv for meg som ikke er såååå glad i fotball :)) Holder med godset du kanskje ? Fin dag videre :))

    9. Holder egentlig med ingen lag, og det siden jeg ikke har vært på kamp siden 1980-tallet. Men syns det er moro når “ukjente” lag kan vise muskler i cupen. Men det er bra for Drammen at vi har Godset.

    10. Helge: Like lenge siden jeg har vært på kamp…bortsett fra da guttene her spilte da de var barn :))
      Artig at det ikke bare er de samme som hevder seg .. Ja et fotballag som gjør det bra er jo fint for byen :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg