Og sånn går dagene….

Ikke den helt store WOW overskrifta som får folk til å titte innom..men det får så være, når det ikke er så mye “spennende” som har skjedd siden forrige innlegg.

Men har da gjort noe, bl.a vært på besøk i barnehagen jeg har jobba i, besøkt mamma noen ganger, besøkt mormor og handla og drukket kaffe i Drammen på lørdag !

Skriver litt under bildene ….

Måtte ut et ærend i dag også,og da var det slik på bakken…tenker det tærer på isen jeg..og det er jo bra…


Kjøpte noen roser til helga, og de er jo så fine og rosa at de kunne vært med i Frodiths farge-foto-challenge….

Alltid godt med rundstykke og kaffe når vi er på handletur…det enkle er ofte det beste heter det jo…..


På lørdagkvelden hadde vi hamburgere , og da bakte jeg disse hamburgerbrøda igjen, mye bedre enn de kjøpte..oppskrift finner du her

32 kommentarer
    1. Flotte bilder, og mye fristende, de hamburgerbrødene så utrolig fristende ut! Nydelige rosa roser, herlig farge :)) Ønsker deg en flott uke videre <3

    2. De nydelige rosene burde jo absolutt vært med i Frodith sin fotoutfordring! Dagene går unna, og selv om vi er tidlig i februar så er vi halvveis til helgen igjen. Skal si dagene går unna. Ha en fin mandagskveld 🙂

    3. margarites: Takk..ja de var jo skikkelig rosa og fine syns jeg :)) Syns det er ny uke og helg i ett sett jeg..hehe… Fin kveld du også :))

    4. Ikke bare bare det, he-he! Spennende nok både til helg og hverdags det. Bakt har du også hatt tid til. Sikkert hatt det trivelig ser det ut til. Nå sikter jeg til bildeinnslagene her. Håper det går bra med mor ! <3 Klem

    5. toveview: Ja da ..har jo kost oss litt iallefall ! Og tid har jeg bra med …:)) Veldig opp og ned med mamma ..men bra er det ikke , men glad når hun har en “fin” dag :)) Klem <3

    6. Du har nå ikke akkurat bare tvinnet tommeltotter da….
      Fint du har kontakt med barnehagen du jobbet i også, synes jeg, for det er vel ikke bare lett? Eller er det en fin bearbeidingsmåte etter du ble for syk til å jobbe der?

    7. DU har da fått gjort litt av hvert du 🙂 Det er ikke noe særlig større WOW -faktor over mine dager heller 🙂 Takk for linking, og de blomstene der kunne jo glatt vært med på dag- rosa ja 🙂 KLemmer til deg <3

    8. Herlige bilder, annebe 🙂 Og de rosene var jo perfekte til frodith sin fargechallenge i dag 🙂 Nydellige <3 Hamburgerbrødene så veldig veldig fristende gode ut 🙂
      Ønsker deg en fortsatt flott mandag kveld 🙂

    9. Det er ikke alltid det skjer så veldig mye i hverdagen, og da er det ikke alltid like enkelt å skrive et innlegg. Etter to dager med regnvær finnes det ikke noe snø igjen her hos meg. Da jeg var på jobb så jeg noen enorme snøfiller komme, men de var så bløte at de la seg ikke. Veldig innevær nå med noe lunt i koppen :o)) Ha en fortsatt fin kveld!

    10. maiken: :)) Barnehagen er i nærområdet mitt så hyggelig å stikke innom..og koselig å prate litt med folka ..men er ikke så ofte der nå for tiden ! God natt :))

    11. frodith: Ja da har kost oss vi…men det blir mye “sykebesøk”..men er jo hyggelig på sitt vis det også :)) Jeg liker vanlige dager jeg ,så trenger ikke mye WOW ..men litt kjedelige for andre å lese om kanskje..
      Bare hyggelig å linke..og blomsten kunne passet godt til utfordringa den ja :)) God natt og fin morgendag til deg 🙂 Klem <3

    12. Vera Lynn: Blir mye de samme tinga..men jeg er glad i “vanlige”dager jeg :)) Her har det vært litt blanda regn, snø og slaps i dag…blir vel snart litt mer vårlig håper jeg :)) Sov godt :))

    13. natheless: Så bra ..takk:)) Koser meg med vanlige dager jeg, men blir jo mye det samme som går igjen i bloggen..men greit det også :)) Sov godt og fin morgendag <3

    14. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja det blir mye fokus på sykebesøk for tiden..sånn er det bare ! Kan være fin avkobling å bake litt..gjør det som regel en gang i uka :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg