Smakfull kyllingsuppe !

I går lagde jeg kyllingsuppe til middag, oppskrifta fant jeg på Trines matblogg ..HER..Var litt skeptisk til om mannen ville like den side han liker best “vanlig”mat..og i denne suppa var det både karri , hvitløk og ingefær bl.a…men han synes den var utrolig god..så den lager jeg nok igjen .

Lagde også nanbrøda som det var oppskrift på. Det gikk helt fint å steke dem på vanlig stekebrett i stekeovnen. Men følg godt med, de fire første jeg stekte ble fine , men de fire siste ble litt brent.

Blir ikke så veldig bra bilder inne på ettermiddagen..men et bilde må man jo ha av maten en har laget….(som noen kanskje ser har jeg strødd kruspersille over i stede for koriander som det står i oppskrifta )


Hjemmelagde nanbrød er sååååå mye bedre enn de kjøpte…. #kyllingsuppe #nanbrød  #oppskrifter #mat  #ingefær

 

44 kommentarer

Siste innlegg