Årets siste innlegg !

I morgen blir det ikke noe innlegg fra meg, så da takker jeg for alle hyggelige kommentarer og et fint år her på bloggen nå. Privat har det vært et år med tøffe tak og det blir det nok i 2016 også.

Men det er alltid koselig å komme innom bloggen å se flotte bilder og lese fine innlegg…så takk til dere andre som bidrar til at dette er en hyggelig hobby.

Takk til alle som har vært innom bloggen min i 2015…selv om antall lesere ikke er såååå viktig for meg,  det hadde jo vært veldig lite inspirerende å lage innlegg om ingen leste dem eller så bildene en la ut.

Om du ikke har sett bildene fra Papirbredden i Drammen i mitt forrige innlegg kan du se dem HER….dette svanebildet er også tatt i Drammen i desember i år, men før snøen kom…


#svane #drammen #blogg #vinter #norge

 

 

 

55 kommentarer
    1. Et flott bilde:) Og et riktig godt nytt år til deg:) Det har vært veldig koselig å bli litt blogg kjent med deg:) Du er en skikkelig flott dame virker det som:) Kos deg masse i morgen:) Så sees vi forhåpentligvis igjen på nyåret:)

    2. Da vil jeg si takk for det gamle og riktig godt nyttår til deg og håpe at morgendagens feiring blir veldig fin for deg og at det nye året blir enda bedre enn du våger å håpe på <3 <3 God klem og trygg feiring!

    3. Nydelig svanebilde 🙂 Den siger så flott avgårde 🙂 Stille og rolig 🙂 Jeg vet du har hatt og kanskje får noen tøffe tak framover. Og jeg håper du finner styrke både i deg selv og de rundt deg i de perioden. Du kan alltid hente litt hos meg på bakrommet, bare så du vet det 🙂 Det r godt å kunne skrive har jeg erfart, også i tunge stunder, for livet her inne kan gi en energi når andre ting IKKE gir det, synes jeg mange ganger. DU skjønner hva jeg mener tror jeg 🙂 Ha en fin dag Anne, og jeg blir en trofast følger også i 2016 🙂 KLemmer og godt nytt år 🙂

    4. Svaner er flotte! Jeg har også tatt en god del bilder av dem dette året, for de ser litt majestetiske og stolte ut der de kommer sigende gjennom vannet. Jeg ønsker deg en fantastisk dag i morgen, uansett hvordan du skal feire det nye året. Det er bestandig kjekt å lese innleggene dine, få inspirasjon eller bare nyte fine bilder. Fortsett sånn og jeg kommer innom det neste året også. Godt nytt år til deg og dine <3

    5. hei fineste du
      2015 var for meg både vondt og godt og sånn er det for de fleste -det beste er at vi klarer å fokuserer på de positive tingene….se glede i små ting..nyte og kose oss…tross alt og selvom…eg som de andre her skal følge deg videre og med dette takker eg så mye for Det Gamle og ønsker deg en god feiring….og så sees vi plutselig
      klemmetingene <3

    6. birdbay: Takk :)) Ønsker deg et fint nytt år også :)) Og takk i ligemåde hyggelig å være innom bloggen din :)) Vi sees nok håper jeg også :)) Fin nyttårsfeiring til deg :))

    7. Fromfat2phat: Takk, det var fint sagt..kanskje ting går bedre enn man forventer…det hadde vært fint :)) Kos deg med nyttårsfeiring :)) Klem fra meg :))

    8. Så elegant….Ja, det er koselig at folk titter innom! De færreste av oss ville vel fortsette å blogge om INGEN NOENSINNE leste bloggene våre! Ellers er det ikke så nøye om det alltid er så MANGE som ser innom, sjøl om det også er moro de gangene det skjer! 🙂 Ønsker deg En Trivelig Nyttårskveld, og håper at 2016 blir et lettere år for dere! 😀

    9. frodith: Takk, de gjør seg på bilder ja..det vet jo du mye om :)) Tak for omtanke..ja man må prøve å se de positive tinga også..og de er det jo mange av :))
      Skjønner hva du mener ja, fint å kunne veksle noen ord på bakrommet…bare skriv om det er noe du har behov for å dele der du også :)) Fortsetter selvfølgelig å lese bloggen din også :)) Klem <3

    10. Godt nytt år til deg også kjære du!
      Koslig og være innom deg også skal du vite!
      Så må du ha en fin feiring, så snakkest vi i 2016!! 🙂
      Stoorklem og takk for 2015!:)

    11. margarites: Nydelige..og fine fotomotiv :)) Blir bare mannen og jeg ..og kanskje eldste sønn kommer å spiser her i morgen..så feiringa blir rolig..men koselig :)) Takk, liker alltid å lese og se bilder på bloggen din også..og du er positiv og hyggelig :)) Godt nyttår til dere også <3

    12. cuskima: Tuuuusen takk <3 Ja det er litt både og her i livet..og noen ganger er det ekstra tøft...
      Men fine ting er det der hele tiden også ...heldigvis :)) Fin feiring og gode ønsker for det nye året til deg også...vi sees ja :)) Klem <3

    13. Moving On: Tusen takk så hyggelig :)) Så bra..liker deg og bloggen din også :)) Kos deg med nyttårsfeiringa…her blir det stille og rolig..men koselig :)) Klem tilbake fine du <3

    14. karidansen: Den er fin ja :)) Sant..ingen lesere hadde vært trist..hehe.. :)) Litt moro de degene det er litt “liv”på bloggen..:)) Kos deg med nyttårsfeiring ..satser på mye positivt i det nye året :))
      Klem <3

    15. Se det var vakre svanen sin det 🙂 Masse god ønsker for deg i 2016 Anne, og håper året blir bedre når det gjelder helsen din. Takk selv for alle kommentarer du selv legger igjen på bloggen(er) Håper jeg fortsatt ser deg i det nye året både på din og min egen blogg. Nyttårsklemmer fra Sandefjord 🙂 <3

    16. Hei!
      Takker for siste halvdel av 2015 jeg – der jeg etter hvert ble kjent med deg på blogg 🙂 Jeg synes det er kjempekoselig her inne – lese andre sine innlegg og selfølgelig at jeg selv blir blogglest 🙂 Som deg så er jeg ikke opphengt i antall – men at noen iallefall er innom – og det er det 🙂
      Ønsker deg en flott dag i morgen – den siste dagen i dette året 2015.
      Gleder meg til å ta steget inn i 2016 <3
      GODT NYTT ÅR!

    17. Har vært greit og lese blggen din, følge med på hva du driver med, sønnen din som flytta fra Oslo til Drammen og andre ting. Håper på mange godbiter på bloggen din til neste år. Ha en fin kveld.

    18. Takker for de fine innleggene jeg har fått lese hos deg i 2015 og kommentarer på min blogg. Ønsker deg alt godt i 2016 og gleder meg ti å følge bloggen din da også.

    19. MOONBEAMSCORNER: Veldig fin synes jeg også :)) Takker så mye..Jeg følger med når du legger ut noe jeg vettu ..liker deg og bloggen din :)) Klem og gode ønsker for det nye året til deg også <3

    20. etdiktomdagen: Hyggelig å bli kjent med deg..og du har en positiv og fin blogg som jeg liker :)) Noen lesere må man ha om det skal være noen vits :)) Fin dag i morgen til deg også :)) Nattaklem og godt nyttår !

    21. Helge: Takk så bra du synes det :)) Hyggelig om du ser innom i 2016 også…alltid fine kommentarer fra deg :)) Sov godt og fin morgendag :))

    22. natheless: Takk..fin den ja :)) Takk for hyggelige kommentarer..og flott inspirasjon på bloggen din :)) Klem og ønsker om et fint nytt år til deg også :))

    23. God morgen. Håper dagen blir god og at året som kommer blir bedre enn du tror. Skjønner du er skeptisk, mene g tror du blir posetivt overaska. Stor stor nyttårsklem fra ei vennine i vest

    24. Nydelig bilde av svana…Det er flotte fugler.
      Ellers takk for hyggelig kontakt i året som gikk, og for mange vakre bilder fra dine omgivelser…

    25. Tusen takk for at du er du <3 og for alt du skriver og deler her <3 og for at du er innom mine dikt. Ønsker deg det beste for det nye året og at du finner styrke i det tunge <3 tenker på deg. Klem fra meg

    26. En vakker og elegant svane som svømmer stille og rolig er pent og se på:-) Ønsker deg et riktig godt nytt år Anne 🙂 Gode varme klemmer fra Marianne:-))

    27. lindusen: Takk så hyggelig og det samme til deg :)) Flotte dikt du lager ..så de liker jeg å lese :))
      Takk for omtanken og stor klem tilbake :))

    28. Godt nyttår til deg, håper virkelig det blir et godt år! Og takk for alle koselige stunder her på blogg.
      Fine bilder og et godt inntrykk fra papirbredden i drammen også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg