Gårsdagens besøk …

Hadde koselig besøk av søstrene mine i går  (som jeg nevnte i forrige innlegg) , en liten etterpåfeiring av bursdagen min . Alltid koselig å samles slik bare vi jentene .

Vi er tre søstre og jeg er den mellomste, eldste er ett og et halvt år eldre enn meg og yngste fire og et halvt år yngre..så vi er ganske jevngamle.

Jeg hadde laget bløtkake og , eldste sønn og jeg bakte serinakaker tidligere i uka, så da ble det en smak på de også…

(Syns det er greit å ikke ta bilder av folk, for da må jeg sjekke om de synes bildene er ok …så det blir bare en liten” stemningsrapport ” )

Julekaffeserviset må alltid frem når jeg feirer bursdag…..

Kjekt å lage en liten bløtkake når vi ikke er så mange…..kan legge ut oppskriften jeg bruker på sukkerbrød senere…..


Og jammen ble det koselige pakker på meg også……

48 kommentarer

Siste innlegg