Rolig helg …og en koselig cd…

Bortsett fra en handletur med kafèbesøk på lørdag har helga foregått inne, i pysjen….henta opp et par esker julepynt fra kjelleren og pynta litt mer til jul…..

Skriver litt under bildene….


Da har jeg smakt Chai latte for første gang, hørt folk si det er så godt…og det var den så absolutt…….#soho


Som dere ser er det hjemmelaget og rød julepynt det er mest av her i huset….har et par slike esker til…og er dessverre ikke flink til å pakke det systematisk ned..men tenker hvert år jeg tar det frem at det skal jeg gjøre i år…hehe….


Så var det denne koselige cd`n som jeg fikk i førjulsgave av en annen blogger, Karidansen…HER ….hun forteller selv små historier fra barndommen, nå har jeg hørt nesten alle historiene, og den er bare såååå fin å høre på og jammen blir jeg minnet på mye fra min barndom mens jeg hører på den….

Hun har forresten en veldig hyggelig blogg ….og en artig måte å skrive om det meste her i livet på…

Hun ønsket ikke noen publisitet om gaven på bloggen…men jeg måtte bare fortelle hvor godt jeg likte den her også,så håper jeg er tilgitt…..og jeg vet hun selger dem for 150 kr (med frakt)…så om du vil gi bort en koselig gave eller kose deg med nostalgiske, fine historier kan du sikkert skrive en melding til henne inne på bloggen hennes…

#julepynt #chailatte #cd #mjøndalen

24 kommentarer
    1. Ser flott ut det du plukker fram.Med det kommer adventsstemningen. Nei, Karidansen vil ikke ha reklame hun, men jammen har hun fortjent det! Herlig dame, med herlige historier!!! Nyt dagen. Klem fra meg 🙂

    2. En rolig helg kan man unne seg hvis man vil. Bør sjekke julesaker snart, har dessverre god tid fremover så jeg blir hvertfall ferdig før jul. Litt kako smaker godt når det er kaldt ute. Lørdag var en bra dag for meg iogmed at jeg vant 50 kroner på Lotto. Alle monner drar til jul. Ha en fin kveld.

    3. Så koselig:) Jeg leser bloggen hennes og liker den veldig godt:) Masse fin julepynt, nå er det bare å glede seg fremover:) Ha en flott dag flotte du:)

    4. åå en helg i pysj hørtes ikke så allerværst ut det da!=)
      Her ble det sydd ny kjole i helgen, JEG som kun har sydd en LUE tidligere sydde min egen kjøle. ( ja det ble mye banning, og kasting av gjennstader i raseri) men den ble sannelig ferdig 🙂
      Husker mamma alltid sa at hjemelaget julepynt, er noe av det finsete som er. Men at jeg ikke kom til og skjønne det, før jeg selv fikk barn. Jeg lurer enda på om det stemmer!! hahaha

    5. Slik pynt hører jo også med da. Hvertfall viss dei som har laga det skal vere heime i jula. Siden vi ikkje skal vere det sjølv heller, så tar eg ikkje frem den esken i år.
      Den høres morsom ut en cd’en der da. Kanskje noe å tenke på.. . Du ahr bare kose deg inne i siden kafebesøket du skjønner eg. Du har ikkje så verst ver, tror eg, men her er det skikkelig innver, så da er det godt å kose seg i pysjen Håper du får ein fin kveld
      Kelm fra meg til deg

    6. Helge: Trenger litt ro og avslapping noen ganger :)) Greit å få frem juletinga og se om det er noe som ikke virker o.l….
      Deilig med noe varmt drikke :)) 50 kr er penger det også…helt klart…gratulerer med det :)) Kos deg videre i kveld :))

    7. birdbay: Ja det er ei trivelig dame…som skriver på en fin måte :)) Nå er det litt jul i huset her…og litt mer blir det når det nærmer seg :)) Mandagsklem <3

    8. Moving On: ..hehe…noen ganger må man bare ta det helt med ro :))
      Så gøy med selvsydd kjole…bra gjort syns jeg :)) ..hehe..har en egen sjarm det barna har laget..men noe er så ødelagt nå at det blir i esken… Klem fra meg :))

    9. gretashobby: Gutta er alltid med oss…så pynten deres kommer frem..og den er jo koselig også syns jeg :)) Cd,n er veldig koselig..så den kan anbefales :)) Blitt mye inne i helga…vært en del svimmel bl.a..men i dag har jeg vært i butikken …og besøkt mamma som fortsatt er på rehabilitering…det går fremover..men veldig sakte…. Klem <3

    10. Karidansen vil ikke ha oppmerksomhet, men det må hun jammen få litt innimellom 🙂 For det fortjener hun <3 Jeg har fått en sånn cd, i fjor, men jeg har ikke fått hørt ennå, har ikke spiller, og så skulle samboer få den over til annet format, men det har ikke blitt gjort ennå 😛 MÅ jo få gjort det . Kari er kjempeartig, og hun var en flott dame i virkeligheten også, jeg har jo møtt henne 🙂 Så fine nissene dine var, moro med gamle -nissene som kommer opp igjen og igjen 😀 klemmer <3

    11. frodith: Jeg syns så absolutt det ..vel fortjent :)) Så dumt du ikke får hørt den..jeg har cd spiller både i bilen og på “hytta” i kjelleren..så mange muligheter til å høre..håper du får det til etterhvert også..kanskje i pausa på jobben ..om dere har cd spiller der :)) Hyggelig at dere har truffet hverandre :)) Koselig med pynt man har et forhold til :)) Klem <3

    12. Koselig med hjemmelaget pynt, den vekker minner. Og sjølsagt er du tilgitt, for det var veldig hyggelig omtale. Synes imidlertid at det var veldig greit at du hørte på den før du skrev noe….for da visste du jo hva du skrev om! 😀

    13. karidansen: Enig :)) ..så bra..hehe..var litt bekymret…veldig greit å høre før en “skryter”ja…og jeg liker den virkelig veldig godt..også er det ekstra hyggelig at den er laget av noen en “kjenner”
      Takk igjen , snille deg <3

    14. Fine juleforberedelser 🙂 Og Karidansen har en artig blogg også 🙂 Selv om hun er en erklært mannfolkhater, så har jeg sluppet unna enn så lenge 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg