Siden sist….

Nå har det jo vært lite aktivitet fra meg ei snau uke, men har fått med meg mye av det som har skjedd på bloggen da…men det var godt å holde seg unna skrivinga noen dager.

Og jammen kommer man fort ut av det ..for de kommentarene jeg har lagt igjen tidligere i dag har vært uten bilde og link..men tror jeg har fått fiksa det nå.

Her kommer bare en liten oppdatering på de siste dagene fra meg…med noen bilder og litt tekst under…..


Tok dette bildet som jeg synes er litt god blanding av høst og vinter, da jeg var en tur i Mjøndalen sentrum i forrige uke…

På fredag hadde mannen og jeg 34års bryllupsdag…så da måtte jo havregrøten pyntes litt ekstra …

På lørdag var guttene her og spiste, først Mossaka..så is og bær…eldste sønn og jeg gikk ei 15min lang runde i nabolaget før maten…..

Søndag gikk mannen og jeg en liten skogtur på andre siden av elva for der vi bor….og JA ..bildet er oppstilt..hehe..

I dag har jeg vært en tur på biblioteket i Hokksund, titta litt i blader bl.a #henne

Og slik så det ut over bygda da jeg kjørte hjem…. #hokksund

44 kommentarer
    1. Hei!
      Kjekt å se deg her igjen 🙂
      Rart med det, men noen får man bedre kontakt med og da savner man de når de blir borte en stund 🙂
      Koselige bilder. Flott det første som er både høstlig og med vinter i seg. Nydelig. Ellers fine og koselige de andre bildene også.
      34 års bryllupsdag! Gratulerer <3 Da må man ha hjerte på havregrøten 🙂
      Håper du har gode dager og ønsker deg en fortsatt god kveld 🙂

    2. etdiktomdagen: Det var hyggelig å høre, har fulgt med men latt være å skrive noe 🙂 Jeg liker også at de som pleier å blogge er litt aktive..men noen ganger må man ta det heeeeelt med ro :))
      Ja det blir fint med snø og høstfarger sammen :)) Takker, ja må jo pynte litt på grøten på en slik dag…hehe…:)) I dag har formen vært ok ..takk for omtanken 🙂 Klem <3

    3. ~Lin: Tusen takk..ja vi har det bra..men har vært litt krangling her i åras løp også…det må til…men ikke bare krangling..da holder man ikke ut i mange år…Takker <3

    4. Therese Bråthen: Tusen takk..koselig du likte dem 🙂 Ja selv om det er hyggelig med blogging…tar det på nakke og armer å skrive..og nå var jeg litt ekstra sliten etter at vi var på en overnattingstur…forrige helg..så da er det greit å slappe helt av litt :)) Klem <3

    5. Masse fine bilder da 🙂 Snøen gjør sitt 🙂 Så bra du har fått slappet av litt. Tenk 34 års bryllupsdag da, helt utrolig. Du er jo så ung, men likevel rukket 34 år sammen 😀 Gratulerer da <3 klemmer <3

    6. frodith: Takk snille deg :)) Det er litt både høst og vinter om dagen synes jeg :)) Ja det er noen år det….vi ble jo sammen og gifta oss tidlig….:)) Takk for det 🙂 Klem tilbake <3

    7. Så kjekt å se deg igjen, nydelige bilde
      Eg har også hatt en pause og sånn blir det av og til. Viktig å kjenne på om man er I modus til å skrive eller ikke.
      Men desto bedre er det når man er tilbake igjen .
      Gratis med bryllupsdagen . 34 år er mye det , ikke alle som opplever det lenger.
      Lykke til med de neste 34 . Thi hi
      Hjerteklem Nita

    8. Gratulerer med overstått 34 års bryllupsdag. Godt jobbet! Jeg kom til å tenke på min yngste datter når jeg så bildet av havregrøten. Ikke fordi hun spiser det, men hun skriver matspalte i studentavisen. I den anledningen skal jo maten hun lager fotografenes i riktig lys og fra ulike vinkler. Og min eldste datter var på besøk hos henne ved en sånn fotoshoot og hun sa at maten ble jo kald før de kunne spise. Lillesøster måtte jo ta “100 vis av bilder først”. Rakk dere å spise grøten varm? Den var koselig pyntet og det er bra for øyet 🙂 Dine utebilder også, ser litt kaldt ut 🙂

    9. hjertetid.Blogg.no: Takk…så hyggelig 🙂 Så du hadde vært på tur..og nissejenta var jo riktig fin :))
      Sant blogg skal være kos ikke ork..og stort sett er det det også :))
      Nei tror nesten det er mer uvanlig enn vanlig å holde sammen så lenge nå for tiden :)) Takker så mye 🙂 Klem til deg også <3

    10. Noen ganger blir det nødvendige stopp på bloggen og det er greit det. Når jeg titter inn igjen har det skjedd så masse alt jeg klarer ikke bestandig å ta det igjen, men sånn er det bare. Vakreste bilder du viser her. Nydelig med vinterstemningen. Ha en herlig kveld mot adventshelg! Klemsiklem 🙂

    11. margarites: Takker så mye :)) ..hehe..bare min mat som ble fotografert..mannen strødde bare bær og kanel over ..og spiste :))..min ble litt kald etter en tur ut i snøen..men smakte godt :))
      Så gøy med matspalte da…ja maten må jo se litt god ut også…om det skal friste :)) Takker for hyggelig kommentar :))

    12. natheless: Ja blogg skal være kos …ikke stress..så viktig å lytte til kroppen :)) Jeg har jo lest mange innlegg…men skal man da kommentere “bakover” er jo vitsen med litt skrivefri borte..så man kan ikke hente det inn igjen…enig med deg der :)) Takker for det..litt snø gjør seg fint det :)) Kos deg du også …og stor klem tilbake <3

    13. bra det er flere en meg som er stille på skrivefronten! haha
      blir skjedlnere og skjeldnere for min del ser jeg. Men er innom flere ganger hverdag da =)
      GRATULERE SÅÅÅ mye med 34års bryllupsdag!!!

    14. Gratulerer med 34-års bryllupsdag. Godt jobba!
      Jammen er det snø og kaldt hos dere. Brrr…
      Fint med bilder gjennom uken. Faktisk litt lurt det, så man kan se tilbake på, og lettere å huske når man gjorde hva…

    15. lulltove: Takk så hyggelig du synes det…veldig hyggelig du kom innom en tur også :)) Så innlegget ditt og kommer innom med en kommentar etterpå…nå er det 71 grader nord ..hehe..
      Klem <3

    16. Moving On: ..hehe..ja noen ganger blir det sånn…savner alltid folk som pleier være der…deg bl.a..jeg er også innom å leser litt …selv når jeg tar “fri” :)) Takk så hyggelig <3<3

    17. maiken: Tusen takk…bra det ja..og vi trives sammen :)) Håper på litt mildere jeg…lett for å fryse…men er pent når det er kaldt :)) Jeg syns det er enklere med litt bilder enn å skrive så mye…hyggelig du likte det <3 Kos deg videre i kveld...her er det 71 grader nord vi ser på nå :))

    18. karidansen: Takk..ja likte det :)) Måtte jo gjøre litt ut av dagen..hehe..vi liker best de vanlige tinga å spise vi…så havregrøt med “pynt” funka fint som feiring :))

    19. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Sånn er det..noen ganger må en prioritere ..og denne gangen var hvile viktigst…men trives jo med å blogge..så det gir mer energi enn det tar..men ikke for mye skriving….Takker for hyggelig tilbakemelding 🙂 God natt <3

    20. Gratulerer med vel overstått bryllupsdag. FLinke dere. Er så godt når ein ser at andre også er kjær i sin mann etter så mange år.
      Masse flott bilder og godt å ha deg tilbake att. Savner deg alltid vet du. Håper du har brukt dagene du var vekke godt. Stor klem fra meg til deg <3

    21. gretashobby: Takk for det..ja er koselig at folk ikke går fra hverandre …er så mye av det…
      Hyggelig å høre en er savnet…at folk liker å ha en der …:)) Klem <3<3

    22. Så koselig oppsummering:D Og gratulerer med vel overstått 34års bryllupsdag <3 Moussaka er en av favorittene mine - fikk en gang servert en ordentlig, gresk moussaka med auberginer i i Tyskland og jeg drømmer fortsatt om å smake noe lignende! Kjempefine og koselige bilder som alltid:)

    23. Fromfat2phat: Takker <3 Ja det er godt..jeg bruker slike esker..så jukser litt...men godt det også da :)) Den var sikkert spesielt god den du fikk servert der :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg