Noen bilder fra Klækken !

Fortalte jo i det forrige innlegget ,HER .. at mannen og jeg hadde vært ei natt på Klækken hotell i Hønefoss , her var jeg første gang med jobben for noen år siden og nå har jeg og mannen vært en tur der på høsten de siste 4-5 åra.

Maten her er vi så fornøyde med og hotellet er pent og har hyggelig personale…også liker vi så godt bassenget..hvor vi kan svømme ut og kjenne den kalde lufta i fjeset..ikke noe spa hotell men det er ikke nødvendig for vår del.

Det er både bar og dansegulv her også..men vi tar bare med oss det vi har igjen på vinflaska fra maten og setter oss i resepsjonen å ser litt på folka. Så går vi på rommet å ser tv …denne gangen holdt vi ut nede til kl var litt over ni..hehe…så vi slår ikke akkurat ut håret…bare koser oss..


Her er det en slik trivelig plass en kan sitte å se litt på folk som haster forbi ….

Bare et lite utvalg bilder..mange blir for mørke på kvelden og som dere ser de med blitz blir litt for lyse. ..nederst i høyre hjørnet ser dere hvor hjemme vi føler oss i resepsjonen…..


Mange pene detaljer rundt om…bl.a dette fine lyset i taket…. #klækken #hønefoss #hotell #blogg #norge

 

42 kommentarer
    1. tepausen.blogg.no: Takk..ekstra hyggelig å være på et sted det er litt pent ..og at maten er god da :)) Takk og det samme til deg :))

    2. Ja, det så avslappende og trivelig ut! Det enkle er ofte det beste – og godt at det ikke er så fullt av folk – og mye støy. Jeg liker også best sånne små, intime plasser! Jeg tror du har en veldig snill og omtenksom mann – og han har ikke vært så verst heldig med Kjerringa si heller…tror jeg! 😉

    3. Jeg synes man skal gjøre akkurat som man vil jeg, på ferie 🙂 Når jeg og venninnene mine drar på tru, vi er tre, så er vi bare ute og spiser middag, og så er vi på hotellet og gasser oss med romgodt og tv, og skravling og det som VI vil… For man skal gjøre det som er riktig for en selv 🙂 Så kos ut dette da 🙂 klemmer<3

    4. Å så koselig det ser ut der, og jeg ser at du har fått med mannen på et bilde også :o)) Jeg syntes også at det koselig å sitte å observere andre som haster forbi, mens jeg selv nyter en kopp kaffe eller kanskje noe sterke :o)) Ha en fortsatt fin søndagskveld!

    5. karidansen: Ja det er det å kose seg å ta det med ro som er det viktige på en slik tur for oss :)) Husker før om åra da vi var med jobb og lignende på slike turer…sjelden jeg la meg før det lysnet av morgen igjen…
      Veldig fornøyd med mannen og jeg er vel ikke noe “hespetre” jeg heller kanskje …litt trassen bare ..hehe…

    6. frodith: Enig…mange måter å kose seg på..og hver gjør det som passer seg ..da blir det bra 🙂 Høres kos ut med turene deres også :)) Veldig fint på Klækken …så vi hadde det bra 🙂 Klem <3

    7. margarites: Takk..det var veldig koselig :)) Maten er kjempegod :)) Legger oss tidlig..men sover aldri så bra på slike turer…ikke hjemme heller egentlig … Ønsker deg ei fin kommende uke <3<3

    8. Vera Lynn: Kjempekoselig hotell med god mat :))…ja litt anonymt med…han har vært med på noen bilder…men ikke det beste han vet akkurat :)) Hyggelig å å se og oppleve litt nytt…mens en selv sitter tilbakelent og koser seg :)) Klem til deg <3<3

    9. Moving On: Takk..det var veldig koselig og maten var deilig :)) Håper du har det fint om dagen :)) Klem og fin uke til deg også <3

    10. Margrethe: Tusen takk :)) de er veldig koselig og rent og pent der :)) Litt forandring fryder…men ikke for ofte …hehe…da blir det slitsomt :)) God natt :))

    11. Ja det såg virkelig deilig ut også dette der=)
      nesten så jeg burde fått med han min på noe koslig igjen!=)
      ja her går det veldig fint om dagen=)
      klemmings <3

    12. Moving On: 🙂 Dere får prøve å få til noe koselig snart..kan jo kose seg hjemme også da ..men litt forandring er ok av og til :))
      Glad for å høre du er fornøyd ….og har det fint :)) Nattaklem <3

    13. etdiktomdagen: Tusen takk ..det er et veldig trivelig hotell hvor vi koser oss :)) Hverdager er best…men forandring fryder det også :)) Sov søtt :))

    14. Ååh, så utrolig koselig!! Så lunt og varmt det så ut der og jeg blir helt ør av forventning og glede av å se at de har julepyntet – for en vakker tid vi går inn i! Og må si at de telysholderne var skikkelig fine – skal se etter slike selv:) Ser litt ut som hvite kongler med lys i <3

    15. Jeg er 120% hotellmenneske, og elsker å bo på hotell 🙂 Kunne sikkert reist rundt og hatt som jobb og sjekka hoteller rundt i hele verden :)))) Neste oppholdt nå blir i Stockholm fra 19. til 20. desember…altfor lite…EI NATT :/

    16. vonhippie: Koser meg på hotell…men blir bare et par overnattinger i året på meg :)) Da håper jeg turen til Stockholm blir fin :)) Kan du ikke høre om de trenger noen til sånn hotellsjekking da..hehe…God natt :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg