Bilder fra da bussen ikke kom…

Her kommer noen bilder fra da jeg fikk en ufrivillig gåtur hjem på Mandag..se innlegg her.…som jeg fortalte hadde jeg med kompaktkameraet og tok noen bilder underveis…så turen gikk fint den.

Måtte plukke ut et lite utvalg bilder…..kan jo bli litt mye utsikt og trær på en gang om man tar med alle bildene man har knipset …hehe..

Skriver litt under bildene !


De to øverste bildene her tok jeg da jeg venta på bussen ned……

Her er Mjøndalen kirke…..et ganske moderne bygg…….

Så var det turen hjem da…..starta med å gå nedover halve Mjøndalen sentrum……

Passerer “vassenga” som ligger ved stadion ..der det er gressplener der barn og unge sparker fotball..også begynner bakkene opp til åsen der vi bor…

Fine stier…..

Og fin utsikt utover Mjøndalen og eikerbygda når man kommer litt oppover i bakkene….


Løvverket er jo såååå fint…..

Litt lenger opp i bakken der bor vi…..


Hvorfor være stor…osv….

Og da var jeg hjemme etter en knapp halvtimes gåing………#mjøndalen #nedreeiker  #brakar #buss #høst

 

42 kommentarer
    1. Mange fine bilder, men det så ut som en lang tur! Har ikke lest det andre innlegget ennå, så det må jeg gjøre straks. Håper bare du ikke ble alt for sliten 🙂 Bildene var koselige da, fine høstbilder 🙂

    2. Veldig variert landskap du beveget deg gjennom på hjemturen. Nydelige høstfarger….. Jeg liker godt sånne stier. Det er godt å slippe asfalt hele veien. Dere har antagelig ganske fin utsikt…der oppe i bakken! 🙂

    3. Karoline Johannesen: Takk..det ser lengre ut en det er..men ca en halvtime :)) Var lenge siden jeg hadde fått gått nå..så var egentlig greit å gå litt :)) Kos deg med kvelden :))

    4. karidansen: Ja her er det både stier og asfalt…bakker og flatt :)) Tak…mye fint å se underveis…og vi har fin utsikt ja…over elva og bygda..men noen hustak som forstyrrer innimellom :)))

    5. birdbay: Det gikk greit..ikke så ille som det ser ut..men glad jeg ikke hadde noe å bære på..da hadde det blitt slitsomt :)) Takk for at du likte bildene :)) Fin søndag videre til deg også :))

    6. Det var jo en god tur det da 🙂 Og når man tar bilder så glemmer man jo nesten at man er ute og går. TIda går fort 🙂 I dag har jeg vært i Andeby, og det var kjempekos, som vanlig 🙂 Klemmer og fine søndagen til deg Annebe <3

    7. Frodith : går mye lettere med kamera…hehe…Turen gikk greit den..og det var på tide å få litt bevegelse også 🙂 Så fint du har kost deg og hatt en fin dag 🙂 Gleder meg til kveldsmat snart jeg 🙂 Klem <3

    8. Alle de fine bildene og den gode opplevelsen hadde du ikke fått om bussen kom…Så det ble mye positivt av det….
      Og det var sikkert ekstra godt å komme inn døren hjemme etter en god spasertur ute.
      Jeg gikk meg en halvtimes tur ut i ettermiddag, men fy hvor fort mørket kommer . November må bare gå fort forbi….:)

    9. maiken: Takk..ja det ble en deilig tur..og heldigvis hadde jeg ikke noe å bære på ..så med litt fotografering ble det en fin tur :))…nå er det helt svart ute her..men det har vært mildt og deilig i dag..kan gjerne vær det noen uker til :))

    10. Så mange fine bilder, spesielt likte jeg det med den moderne kirka og det store treet. Håper turen gikk greit nok for deg?
      Jeg skal lese meg bakover i hendelser her nå, så skal snart lese om da bussen ikke kom. Hørtes strevsomt ut. Klem <3

    11. BforB: Takker for det..ja ble litt fint det 🙂 Jeg kom meg opp og det gikk greit..tar bare en halvtime så ikke så langt som det ser ut til ..men glad jeg hadde god sko og kamera med meg :))
      Så det søte bildet av deg..og sekstitallet var fint ja….Klem <3

    12. Mange flotte høstbilder her :o)) Det er alltid smart å ha en lite kamera med seg, selv om man ikke har planlagt noen ut. Jeg har alltid mitt Canon kamera med meg, i tilfelle et fint motiv skulle dukke opp. Det er så flott ute i naturen nå om høsten, selv om de fleste bladene nå har falt fra trærne.

    13. ladyaugust: Det er fint å gå opp der om været er fint og man ikke har mye å bære på…og det ser nok lengre ut enn det er..tok ca en halvtime… så det var ukas trim :)) Bare hyggelig 🙂 Klem tilbake og ha en fin kveld videre du også <3

    14. Vera Lynn: Takker og bukker 🙂 Ja de få gangene jeg glemmer kamera er det så irriterende om en ser noe fint :)) Speilreflekskamera tar jeg bare med når jeg skal på “fototur” :)) Denne høsten har vært ekstra fin :)) Kos deg videre i kveld …vi ser på Farmen :))

    15. Flotte bilder på turen😊 og knipser selv i vei…og må rydde etterpå i kamera😅 høsten er så vakker! Du fikk utbytte av den ufrivillige gåturen i allefall 😊 ønsker deg en fin uke

    16. lindusen: Blir en del bilder å slette også ja..men gøy med foto :)) Helt nydelig nå om dagen…leser dikta og bloggen din om dagen …fine ord og bilder der :)) Fin uke til deg også :))

    17. Det så ut til å være en riktig fin tur 🙂 Det er ca en halvtime her fra hvor jeg bor, til sentrum, også 🙂 Men jeg går den gjerne. I alle fall for å unngå buss 😉
      Kirka ville jeg ikke lagt merke til, hvis du ikke hadde skrevet det, for moderne kirker nå til dags, ser ikke ut som kirker 😉
      Veldig fint med gult høstløv <3
      Ha en fin kveld i kveld, og en fortsatt fin uke <3 Klem <3

    18. Eva: Hadde jeg hatt en god dag hadde jeg nok gått nedover også…:)) Sant..Nedre eiker kirke er av den gamle typen..men denne her er av det moderne slaget :))
      Nydelig med høstfarger..helt enig :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg