I går…

I går ble det endelig en gåtur igjen …målet er å gå en halvtime to ganger i uka, men formen er slik at det som regel går to uker mellom hver gang (og det er ikke fordi jeg ikke gidder ..for jeg liker veldig godt å gå tur jeg ). Er oftere ute, men blir sjelden noe særlig gåing..i går ble det nok over en halvtime til sammen med ei god kaffepause også…deilig å være ute i finværet…

Turen var i Bragernesåsen sammen med mannen og yngste sønn.vi skulle også besøke mamma på sykehuset så da passa det godt å gå der, for dette stedet ligger rett bak sykehuset.

Et flott sted å gå..med fine stier i vakker natur og fantastisk utsikt over bl.a Drammen….


Prøver på et lite hopp til ære for fotografen….

Veldig fin skog og mange gamle trær i dette området….(ikke at disse her var så gamle altså )…

Bra stigning er det også……

Fin utsikt over Drammen by….

Høst….


Og flott utsyn videre utover sjøen…..#blogg #natur #drammen #bragernesåsen #åspaviljongen….

48 kommentarer
    1. Så deilig du fikk deg en tur 🙂 Så fint ut der. De trærne så litt gamle ut da… Hvertfall noen år 😀 Fint ute nå, gleder meg til jeg får tid til en tur 🙂 klem til deg <3

    2. Så herlig at du fikk deg en tur. Det må være godt når du mestrer dagen. Flotte bilder ble det også. Kos deg med minnene og ha en fin dag videre! 🙂

    3. frodith: Trenger å bevege seg litt..men uansett bedre å være litt ute enn å “ligge på sofaen” :)) Ja de er nok noen år…men mange slike kjempedigre gamle trær der oppe også 🙂 Klem <3

    4. natheless: Takk..ja deilig når man orker å gå litt…men uansett prøver jeg å være en del ute :)) Kameraet mååå jo være med..haha..:) Takk det samme til deg <3

    5. Veldig bra!!!!
      Herlig å komme seg ut, om det er en eller flere ganger i uken.
      Flotte bilder fra der du/dere har gått tur i går. Tenker du er veldig glad for hver gang du kan gå slike turer. Den diagnosen du har er ikke noe grei….. Får håpe på bedre dager og tider <3
      Klem fra meg <3

    6. etdiktomdagen: Takk 🙂 Ja det viktigste er å ikke “sette seg til” så om en ikke orker gå så langt eller ofte..er litt bedre enn ikke noe ..og frisk luft måååå jeg ha :)) Takker for omtanken og klem til deg også <3

    7. Så deilig med en tur i finværet! Det er bedre å gå de turene du orker, enn å ikke gå noen i det hele tatt. Jeg merker at lysten til å gå ut på tur på kvelden når det har blitt mørkt er mindre nå enn på den lysere tiden 🙂

    8. Så herlig at du kom deg ut i går da. Å komme seg ut i det fine veret gjør bare så godt. Ein må bare benytte anledningen så mye ein orker og kan. Vinteren kan komme før vi aner og da er det brått ikkje så lett. Flott bilder av skog, sprek dame og flott utsikt. Håper du kjem deg ut att ganske fort. Klem fra meg<3

    9. Flotte utsiktsbilder….og om du ikke FØLER deg så sprek, så ser du riktig så fresh ut på bildet! Hoppe for fotografen….. ja vi er jo litt froskete av oss, så hvorfor ikke? 😉

    10. margarites: Det er deilig å være ute i finværet..orker man å gå litt er det en ekstra bonus :)) Det meste blir litt lettere med sol og lys :))

    11. littavkobling: Takker for hyggelig kommentar :)…skulle ønske jeg kunne gå og trene mer igjen..men glad jeg får til å være en del ute :)) Fin kveld videre du også :))

    12. gretashobby: Var godt å få lea litt på seg..i tillegg til å være ute :)) Litt enklere når det er bart og været er fint ja 🙂 Takker for hyggelig tilbakemelding :)) Vi er vel begge flinke til å komme oss ut når vi orker :)) Klem <3

    13. Ser ut som et nydelig sted å gå tur, vakre trær og nydelig utsikt! Man blir inspirert til å ut i de flotte høstfargene når sola skinner.

    14. karidansen: Nydelig sted 🙂 Bra jeg ikke ser så energiløs ut som jeg føler meg..formen var jo grei da vi var på tur heldigvis :)) ..hehe..har jo litt trening der ja ..et lite kvekk og en klem fra meg :))

    15. ravn73: Det er et fint sted å være på tur..deilig med så fin utsikt også 🙂 Takk…fint å være ute nå ja…særlig når sola skinner :))

    16. Det så ut som en flott tur. 🙂 Jeg elsker å gå tur, det har kommet med årene, for jeg hatet det før… skjønner ikke det… 🙂 Ha en god kveld. 🙂

    17. Deilig ser det ut til, og så hyggelig at du var frisk nok til en tur igjen! Ut fra fine bilder virker det som et utrolig vakkert sted, med utsikt og det hele. Herlig å være ute i den fargerike naturen nå 🙂 Jeg har vært bare noen runder rundt huset mitt i dag, holdt på med litt hagearbeid. Godt bare å være ute om ikke turen er lang. Noen runder rundt huset sitt er mer enn ingenting, slik tenker jeg 🙂 Håper det går bedre med din mor. Ha en toppers mandagskveld! selv bruker jeg å ha TV-kveld på mandager, det er den ene dagen på ukehverdager jeg ser noe på TV.

    18. Det er fint i Bragernesåsen og dere var sikkert ikke alene der. Gikk en tur der søndag for ei uke siden, gikk opp til Spiralen. Når man kommer ditt opp kan man nyte utsikten. Der er kafe der men der er svindyrt der så man bør ta med seg niste og drikke. Gikk 1,5 i skogen på den andre siden i går. Det er fint i skogen nå.

    19. toveview: Takk..ja deilig å komme seg ut og ekstra bra når en kan gå en tur også 🙂 Virkelig fint her og flott å sitte å ta en kaffe å se på utsikten 🙂 Trenger ikke være lange turer og ute i hagen kan være fint det også ..bare man ikke setter seg til inne hver dag så er det bra :)) Går bedre med mamma ..men stadig noen tilbakesteg med høy feber o.l…så det tar tid :)) Mye på tv i dag ja…:))

    20. Helge: Flott sted ja…var en del folk ..men ikke slik at en må gå i flokk heldigvis …det liker jeg ikke :)) Flott utsikt er det ja 🙂 Har vært innom åspaviljongen noen ganger ..men pleier å ha med noe i sekken vi..koser oss mest da :)) Bra du også fikk deg en skogtur i går :)) Fin uke videre :))

    21. Jeg vet hvordan det kjennes å ikke kunne gå turer slik en ønsker. At jeg som gammel gubbe har begrenset aksjonsradius må jeg bare akseptere. Men for deg som er så ung håper jeg at det retter seg slik at du kan aktivere deg slik du måtte ønske.
      I alle fall, ha en fin kveld…

    22. funderier: Man vil jo gjerne være sprek og fungere bra uansett alder..men man får være aktiv på måter som passer til hvordan man er for tiden ..og være glad for det en klarer 🙂
      Fin dag videre til deg :))

    23. Ritamarita: ..hehe..ja liker jo å fremstå sprekere en jeg er…så med et lite hopp så det jo litt friskere ut :)) Stor klem til deg <3

    24. Miss Imperfektum: Liker godt å være ute i naturen selv om ikke gåturene blir så lange og ofte som jeg gjerne skulle likt :)) Takker <3

    25. Moving On: Takk det var det 🙂 Å komme seg ut er veldig deilig..og når det er sol er det ekstra fint :)) Fin dag videre til deg på en tirsdag <3

    26. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det viktigste er å få vært ute i naturen..veldig glad i det 🙂 Så¨får jeg gå innimellom når formen tilsier det :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg