Må man alltid mene så mye om alt ….?

Har sett en del diskusjoner ang denne forsiden , men har i grunnen ikke tenkt spesielt over hva jeg mener om det. Og da jeg fikk bladet av svigerinna mi å leste bladet…ble jeg hverken sjokka eller spesielt imponert…

Skulle man ta stilling til alt som kan være negativt for noen ..ville det jo bli fryktelig mye en skulle mene noe om…personlig bruker jeg sunn fornuft og er litt av typen alt med måte….(men selvfølgelig er det ting jeg mener MYE om også ..og jeg reflekterer over det meste..men syns ting ofte kan ha både fordeler og ulemper )

Husker forresten at en kjent barnevernspedagog jeg var på kurs med en gang.. fortalte om et intervju hun hadde vært i ..og ble spurt hva hun mente om at små jenter fikk undertøysett med “bh”..og da hadde hun svart… Skulle jeg mene noe om det …

Noe jeg mener noe om… er at da jeg så bladet da jeg var innom biblioteket, synes jeg det var litt “tåpelig” å ha teipa over den rompa…hva var hensikten med det liksom…..


#detnye #biblioteket #blogg #mjøndalen #hokksund

 

 

28 kommentarer
    1. Smaken er som baken – Delt!
      At noen synes den forsiden er usmakelig, er jo ikke verre enn at andre synes den er flott 🙂 Jeg la faktisk ikke merke til det der med tapen før du nevnte det selv 😉 Hihi 😉 Nå til dags er nakenhet mer naturlig enn det var for 20 år siden. Men helt klart, det spørs om ikke Det Nye håpet på større salgstall med den forsiden der 😉 Sånt selger….:)
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂 Klem <3

    2. Den teipen er fra bibliotekets side da eller? Hvis de skal HA et sånt blad på biblioteket, så må de vel tåle rumpa bar 😀 Nei, jeg gidder sjelden mene så mye om sånne media-greier … Men jeg KAN driste meg til å mene noe, om de som mener mye 😀 Klemmer til deg <3

    3. Haha sensusere en stjert faktsik..
      nei de får mene noe om dette de som vil det:)
      jeg har ikke fått med meg hva dette egentlig handler om en gang jeg, så jeg kan virkelig ikke uttale meg !:D haha
      ikke kan jeg si at jeg bryr meg heller 😛

    4. Jeg kan mene mye om mangt, men den rumpa der kan andre få mene noe om. Rumpa er vel fin nok den…sikkert? Og de solgte nok noen ekstra blader den uka. I alle fall fikk de mye omtale på grunn av den rumpa! Hadde det vært dattera mi som hadde latt seg avbilde sånn, så hadde jeg nok ment noe – og det ganske så høylytt! For øvrig tror jeg hun bare hadde fnyst av meg! 😉 Vi trenger vel ikke å være for eller i mot alt mulig? Jeg liker best å fundere litt – uten å sitte med en absolutt FASIT.

    5. Eva: Hehe ja det er virkelig sant :)) Sånn er jeg også..folk kan mene ulikt om ting..vi er forskjellige og det er jo greit…
      Ble litt lattermild da jeg så bladet i hylla..rompa synes jo uansett og alle skjønner jo at det er ei rompe der..haha..:)) Takk det samme 🙂 Stor klem tilbake <3

    6. frodith: Regner med det..men spurte ikke ..den var så pent satt på så tror ikke det var noen “utenifra” som hadde gjort det :))..ja de kunne jo like godt latt hvert å sette ut det bladet i hylla..alle skjønte jo uansett at det var ei rompe der..hehe…
      Sånn er jeg også..særlig sånne som mener så fryktelig mye om absolutt alt..og egentlig ikke har noen troverdighet…Klem og god natt <3

    7. Moving On: ..hehe..ja alle skjønte jo uansett det var ei rompe der..og det synes jo også…så egentlig bortkasta sensur det der..
      Jeg gider heller ikke mene så mye om slikt..jeg ser det gjør meg noen tanker som jeg gjør om alt jeg ser..og det er det :)) God helg videre <3

    8. karidansen: Ja det ble nok økt salg tenker jeg…og uansett positiv eller negativ reklame så fikk bladet mye oppmerksomhet….
      Det er klart er man personlig “involvert” mener man jo litt mer om saken ..men enkelte uttaler seg så bastant i sosiale medier uten egentlig å ha satt seg så veldig inn i ting.. kan det ofte virke som :)) Jeg også reflekterer mye..men kan veldig ofte se ting fra flere sider..men noen ting her i verden er jo helt uakseptabelt selvfølgelig….

    9. Nei, en trenger å absolutt ikke mene noe om alt. Men det er ikke til å unngå at det går noen tanker igjennom hodet når jeg ser dette. mine tanker blir som følger: 1) Hva var hensikten? 2) Har hun nylig satt inn noe i rumpa (fettinjeksjoner, silikonimplantater eller noe annet, ikke vet jeg) og er så fornøyd at hun gjerne vil vise den fram? 3) Hva sier familien hennes? 4) Var ikke hun mye spinklere før da? 5) Har hun lagt på seg? 6) Eller var bildene hun viste før retusjerte? 7) Tatt med buksa nede, som om ikke dette er et nøye planlagt bilde, med sminke og nystylet hår? 7) Rumpa er fin nok den, trenger den sladding? 8) Men hun er jo pen da! 9) Hva gjør den krona på hodet? 10) Hadde hun spriket litt mer med beina, kunne overskriften på forsiden: “Viva vagina” også passet inn. 11) ler du av deg selv liksom, kan det være at andre også gjør det, når de ser dette? 12) OK, bryr meg ikke mer om det ! Kunne jo ha holdt på i det uendelige med tanker som bare faller inn i hodet mitt. men jeg har ikke sagt enda, hva jeg mener om det 😉

    10. 🙂 Rumpa ser en jo der uansett gjennom sladden………………… Jeg leser sjelden blader og mener lite om det. Min mor er veldig glad/avhengig av SE og HØR……… Når hun ser framsiden der, så tror hun på det……. jeg sier ingenting……….. Nei, en behøver ikke mene noe om alt…. 🙂

    11. Jeg blir virkelig satt ut av diskusjoner som omhandler slikt som dette.
      Den dama har latt seg avbilde med rompen bar.
      Flott rompe var det også..
      Når det derimot kommer til små jenter og undertøy, da kommer noe frem i meg.
      Vi skal ikke lage våre barn sexy… Min mening.
      Et gøy tema denne forsiden

    12. Oh det er så mange synsere og menere om alt liksom at man kan bli raka gal. I går for eksempel så var det noen som klaga som bare det over at en Europrisbutikk hadde fått inn noe julegodis ! Jeg bare fikk hakeslepp. Hvis man ikke har annet å klage om så synes jeg bare man skal lukke igjen brødsaksa for hvem har dødd av at julesnopet kommer litt tidlig, kanskje man kan dø av glede..? Who knows liksom 😀 Jeg er i alle fall lykkeligste Ladyen jeg veit for jeg blir bare glad av slike ting 😀 godklæmmefine dagen klæmmen 🙂 <3

    13. Nei, man trenger ikke å mene noe om alt, særlig ikke om voksne menneskers valg, men for meg er det med barna annerledes. Å gjøre barn til “voksne”, for tidlig, det kunne jeg nok ment noe om, for det altfor mye misbruk av barn, desverre. Jeg brukte nok å mene noe om alt før, men nå velger jeg mer mine kampsaker 🙂

    14. toveview: Ja noen tanker gjør en seg om det meste..men slike bastante meninger er ikke alltid nødvendig 🙂 Mange refleksjoner/spørsmål som gikk gjennom hodet ditt…hehe…ikke godt å si hva meninga var med bildet..men at det selger tror jeg nok ja 🙂 Måtte man tatt et standpunkt til hva en selv ville gjort..tror jeg jeg hadde stått over..men man skal aldri si aldri sies det….hehe..

    15. etdiktomdagen: Ikke sant..man ble jo nesten mer oppmerksom på den :)..hender jeg kjøper noen blader jeg..men jeg er skeptisk til det meste jeg..og vet at ting som står stort sett er ganske langt fra virkeligheten..men greit som underholdning :)) Ikke sant..man tenker sitt men trenger ikke ta standpunkt til alt bestandig :))

    16. Vanja: Ja noen har så kjempesterke meninger..og kan ikke se noe fra en annen side..og kanskje skjønne at ikke alt i livet har et fasitsvar..
      Jeg liker også at barn er barn…men husker jo at vi elska å leke jåledamer da vi var små..og leika at vi røyka..hehe..tror ikke jeg tok skade av det iallefall..men det var jo noe vi barna fant på selv da….:))

    17. ladyaugust: Ikke sant sånn bastante meninger..folk kan jo ha forskjellige tanker om ting som kan være like riktige/feil..
      Gjør da ikke noe om det er julegodis nå..selv om jeg ikke skal ha det enda..må jo ikke kjøpe ..
      Du har kanskje smakt alt du da..hehe…Søndagsklem til deg <3

    18. Mariann Sæther Tokle: Sant..vi mennesker er ulike og forskjellig oppfatning av ting rundt oss…
      Liker også at barn er barn lengst mulig..men hvor grensa går for hva som er innafor kan være vanskelig å si..husker jo som barn at jeg likte å låne leppestift av tanta mi og være litt jåledame når vi leika der..og jeg er absolutt ikke jålete nå..men at voksne pådytter barn en slik stil virker ikke ok…Man har helt klart noen ting en mener masse om også :)))

    19. Margrethe: Ikke sant..veldig ofte de som er negative som skriker høyest….Og hun kunne kanskje gjort verre ting..ikke vet jeg…hehe…

    20. Ja tanker skal man jo ha om ting men noen har liksom meninger om ALT og krasse meninger om det meste, det synes jeg ikkeno om, noen ting mener man noe sterkt om men ikke alt liksom 🙂 Nope jeg har ikke smakt for det var ikke min Europrisbutikk 🙂 hahaha men jeg smaker så snart det kommer hahaha gooodklæmmen <3

    21. ladyaugust: Sant noen slenger ut masse meninger om ting de ikke har satt seg skikkelig inn i også….de prøver vel å fremstå som intellektuelle og smarte..men virkningen blir ofte motsatt..
      Da har du noe snop å glede deg til da..ok med variasjon..:)))

    22. Mariann Sæther Tokle: Ja bilder kan være skummelt nå…før foregikk vel de “snuskete”tinga rundt omkring i nabolaget…ille begge deler….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg