Pakke på en torsdag…og har du hørt om Frogging? …..

Vet det er fredag i dag ..men det var i går vi var så heldige å få pakke av yngste sønn fordi vi hadde hjulpet ham litt med flytting i sommer…..

Glemte å ta bilde av pakka..så skulle egentlig tegne en i paint..men så fikk jeg ikke til å lagre bildet i normal str..så derfor er det bildet av en tidligere gave vi har fått øverst her…så får dere se hva som var inni litt lenger ned..må jo være litt spenning..hehe….

Og det med Frogging vil jeg ikke si mer om enn at det er en ny farsott..og jeg er med..ønsker du å vite mer om det kan du se HER

Jeg kommer innom å leser litt blogger etterpå……


Vi var så heldige å få en ny ipad….Og for et par år siden fikk vi ipad mini til jul fra guttene sammen..det er de som holder oss oppdatert med “duppedingser”…..så nå kan gubben og gamla sitte med hver sin også..hehe..


#ipad #appel #mjøndalen #blogg #pc

36 kommentarer
    1. Gratulerer. Du er da heldig, ja mannen også skjønner jeg. Det er hyggelig å hjelpe til når det blir satt pris på. Kos deg med ny duppeditt!!! 🙂

    2. Ok, spennende med gaver 🙂 Jeg har bare Sony-brett, men det funker fint 🙂 Glad jeg har nettbrett .-) Takk for linking og litt reklame rundt det gode frogge-budskap 😀 Har du frogget?? Ikke fått noe bilde ennå fra deg, ikke nådd meg hvertfall …? Kos deg med fredagen 🙂 Klemmer masse <3

    3. Såå fin gave da 😀 lønner seg å være snill og hjelpe til ser jeg 🙂
      Frogging hahaha,må se om jeg får vært m på det imorgen 🙂
      Ha en god paddete helg,på ene og andre måten,hoho! 😀

    4. Jeg lurer på hva dere gjør når dere legger til en lenk …… altså….. om du vil lese mere om dette så klikker du “HER”…….. hva gjør du? Når du vil ha det i et innlegg du holder på med ? 🙂

    5. Lurte fælt på om du hadde tatt feil av årstidene hehe. For sjølv om det er høst, så er det ei stund att til jul. Så grei sønner dere ahr da. Som veit å sette pris på sine foreldre. Da kan dere sitte å chatte ned kvarandre i sofaen om kvelden.
      Håper du får ein fin kveld. No skal eg i stolen og bare slappe av.

    6. natheless: Takk..ja det er fine gaver og vi vill jo egentlig ikke ha noe for å hjelpe til..men setter stor pris på det da :)) Skal kose oss med det vi vettu :))

    7. frodith: Ja . venta ikke gave nå så det var veldig overraskende..og hyggelig da 🙂 Har man nettbrett som funker så spiller ikke typen noen rolle..
      Bare hyggelig ..ville ikke skrive så mye om det for tenker heller folk går inn på linken om det er litt “hemmelig”..hehe :)) Jeg har frogget jeg..men blir nok litt i morgen også..så venter med å sende bilde til jeg har sett de også….:)) Klem og fin kveld tilbake <3

    8. wenchepia: Kjempefin..og koselig med gave selv om det ikke var stort jeg gjorde..mannen hjalp til mer da..og vi ville selvsagt ikke ha noe for det..men vi MÅTTE ta imot :))
      Blir litt mer frogging på meg i morgen også…gøy det da 🙂 ..mye pad(d) her nå ja..bra observert..hehe…<3

    9. Ååå, jeg gleder meg SÅNN til å se 🙂 Jeg husker karnevalbildet ditt <3 Ja, frogg i vei, og velg det du liker best 🙂 Herlig at folk er ute og fersk-frogger 😀 jeg har jo NOEN arkiv-frogginger og noen ferske 😀 Hi-hi klemmer med sprett <3

    10. spisogspar: Kjempefin …og dyr da,,,,uff det var ikke meninga med å hjelpe..men veldig hyggelig:)
      Ja tatt noen bilder…blir fler i morgen..haha :)) Takk det samme :))

    11. etdiktomdagen: Ikke så god til å forklare..men sånn ca ..Markerer med blått (med musetasten ) over ordet HER(eller ett annet ord )…trykker så på bilde av lenka oppe ved den linja med tegn ..der man trykker på bilder også…..så må man åpne en ny fane der man søker etter den siden man vill ha..der oppe du normalt søker etter nettadresser….når man er inne på innlegget og det står på den linja..markerer man det med blått trykker på ctrl og bokstaven C på tastaturet..går inn på innlegget igjen og markerer det i rubrikken som kommer frem..og trykker ctrl og bokstaven V..og trykk på åpne i nytt vindu( som regel )..Litt innviklet men lett når man kan det..jeg måtte prøve meg frem og guttene måtte vise meg gang på gang før det satt…Lykke til :))

    12. gretashobby: Det var den pakka jeg fant først..hehe..:)) hadde dårlig tid…for skulle til mamma på sykehuset og nedom mormor for fikk ikke vært der i går..
      Heldigvis ikke jul enda :)) Ja nå trenger vi ikke snakke sammen lenger..hehe..Veldig fin gave 🙂
      Nå blir det tv og en tekopp 🙂 Klem <3

    13. Vanja: Kjempeflott..kan iallefall svare på kommentarer der…lager helst innlegg med den “vanlige”store pc`n..:)) ..hehe..ja kommer nok bilder etterhvert :))

    14. Fru Tunheim: Takk ..veldig glad for den..bruker fortsatt den store pc`n til innlegg..men bruk for begge de andre også..nå har vi til ulikt bruk :))

    15. Synes jeg ser dere der dere sitter med hver deres duppedings…… Koselig at unga vet å verdsette at dere stiller opp også – ikke bare tar det som en selvfølge. Moro at du er med på frogginga! 😉

    16. maiken: Syns jeg også..man hjelper jo selvsagt barna..men hyggelig de er oppmerksomme også da..selv om man ikke hjelper for å få noe :))

    17. karidansen: ..hehe..vi er heldigvis flinke til å legge dem vekk også da..men kjekt å ha :)) Setter pris på at de er oppmerksomme slik ja…selv om man sier en ikke skal ha noe…men det er jo hyggelig å gi også da..så da tar vi mot og sier takk når vi får 🙂 …ja holder på ..blir litt mer i morgen..hehe…

    18. Oj så utrolig snille gutter dere har, som virkelig viser at de setter pris på dere <3 Og iPad eller nettbrett skulle gjerne jeg også ønsket meg, men det får vente 🙂 Jeg har laptop jeg. Den er nok grei nok den. Men et nettbrett hadde jo vært lettere å dra med seg på f.eks. ferie 😉
      Frogging er jeg med på i tankene i alle fall. Men foreløpig er helsa helt på bunn, så det spørs om det blir noe av for min del. Tiden vil vise 🙂
      Ha en kjempegod helg <3 Klem <3

    19. Eva: Ja de er greie og snille …og det er jo veldig flotte gaver vi får..ikke nødvendig men veldig hyggelig :)) Har man noe som funker greit nok er det ikke nødvendig med noe nytt..kommer jo stadig nye ting….
      Fikk frogga litt på lørdagshandel i dag..hehe.. Kan du ikke frogge litt i stua da…men ellers får du se på de andre bidragene denne gangen :)) God helg videre håper formen bedrer seg 🙂 Klem tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg