Annebe viser høstmoten gjennom 20 år..

Litt rar overskrift …men her kommer et lite utvalg av bilder jeg har vært med på med høstklær fra jeg for første gang prøvde meg som “modell” i 1995…

Fint å ha en blogg en kan få lagt ut litt bilder på..for ellers ligger bare bladene/bildene i ei kasse på loftet og noen i ei hylle i et skap på “kontoret”..

Noe er jo veldig umoderne…men andre ting kunne man jo brukt i dag også…..( noen av dere har nok sett noen av bildene tidligere også )

Sånn ca i rekkefølge fra 1995-20015….


Mote journalen 1995…

Norsk Ukeblad 1998…..

N.u 2004…

Nu 2007….

Lindex “supermodell ” 2005……                                                   OFW 2010…..

N.u 2012….                                                                                N.u 2008……..

N.u 2011…….


N.u 2013….

KKstil 2015….. #blogg #mote #norskukeblad #kkstil #oslo

 

50 kommentarer
    1. Kjempegøy å se :-Jeg har slett ikke sett alle disse, selv om jeg har sett noen. Moro å se ALT du har gjort av sånne oppdrag synes jeg 🙂 Og du ser like bra ut nå, om ikke bedre, som i 1995 😀 Synes jeg <3 Moden er fint <3 klemmer <3

    2. Flotte bilder og flott dame 🙂 du ser jo like ung og flott ut uansett årstall. En sånn 70 talls bukse er jeg på jakt etter til herre, og en herreskjorte med stor/lang krage. Det er jo ikke å få tak i, og vi skal på 70 talls fest i oktober 🙂
      Ha en superfin kveld 🙂

    3. frodith: Så bra du liker det..du skal slippe å se alt..hehe..men gøy å bruke noe av det jeg har vært med på innimellom..og greit å ha bildene på bloggen også 🙂 Det var pent sagt..er nok ikke så fin på nærbilder lenger..men det er ikke så nøye..moden er fint, det er jeg enig i :)) Klem <3

    4. Lisbeth Pedersen: Takker så mye for en veldig hyggelig kommentar 🙂 Da håper jeg du finner noe du kan bruke på den festen..skulle jo tro det fantes noe i bruktbutikkene ..ellers får du sy noe :)) Takk det samme til deg :))

    5. fjellgeitbundingen: Ja fine klær har det vært så lenge jeg kan huske..og man finner jo gjerne sin egen stil med åra :)) Takk snille du <3

    6. Det første som slo meg, var at du har jo ikke forandret deg et gram siden 1995. Like ung, like vakker, like elegant. Det er godt gjort altså <3
      Jeg har sett noen av disse bildene, men de fleste hadde jeg ikke sett. Utrolig kjekt at du deler dem her. Perfekt plass for sånt <3
      Ha en kjempefin kveld <3 God klem <3

    7. Wow, hot mama ! Jeg har ikke sett noen av bildene før, så dette var skikkelig moro. Du har jo hatt en lang voksenkarriere som modell. Synes klærne blir stilig på en meget vakker modell. Så ser jeg at moter kommer og går……og kommer og går enda flere ganger. Det utrolig hvor bra hun som bærer klærne holder seg, evig ung. Jeg likte alle bilder kjempegodt, men på det store nærbilde fra rundt -95, ett av de første bildene iført kåpe med fuskepels, riktig stråler du, og en kan lett se at du er meget fotogen. Så liker jeg ekstra godt det bildet hvor du kommer slentrende langs gjerdet med hvit paraply. Det var en god setting, fikk lyst på en shorts, enda jeg vet jeg ikke kler det, he-he 🙂 Klem fra meg 🙂

    8. Jeg hadde bare sett bildene fra 2015 fra før! Du er virkelig en flott modell, og du kan “skifte type”. Være både elegant og sofistikert (eller noe slikt – bruker sjelden sånne ord) og sprelsk og leken! Synes faktisk at klærne fra 1995 var ganske “snasne”. Husker at buksene hadde veldig høyt liv på slutten av åttitallet og begynnelsen av 90-tallet. Synes det så “Kopete” ut når jeg ser på bilder fra den tida, men den moten har jo også kommet igjen. 🙂

    9. Så fantastisk å følge med på høstmoten gjennom 20 år. Og du ser like flott ut da som nå. Det kler deg å være modell, og det varme smilet er det samme hele tiden 🙂 Tenk om nye 20 år, da har du enda mange flere bilder å legge ut og vi kan mimre over høstmoten 🙂

    10. Eva: Det var hyggelig sagt ..tusen takk :)..ser nok godt forskjell på nært hold..sinna rynke og skrukker på halsen og alt som følger med alderen..men det er helt greit…verre at formen ikke er bra syns jeg ….
      Ja det er litt gøy å ha noen av dem her..lettere å se på dem av og til enn å hente dem på loftet 🙂
      Nattaklem <3

    11. toveview: Takker og bukker :)..så hyggelig du likte dem..ja første gang jeg prøvde meg som modell var jeg 33år..og har jo hatt en del oppdrag..men mest som en liten hobby ved siden av barnehagejobbinga :))..flere av klærne her har vært på moten igjen i åras løp ja 🙂
      Det nærbildet er det veldig fint lys i så det er litt fint ja :)..koselig med stakittgjerde og paraply…du finner nok en type shorts som kler deg om du har lyst på det 🙂 Klem tilbake <3

    12. karidansen: Tusen hjertelig takk for pene ord..moro å høre det da :)..jeg liker jo å være “modell”..men jeg må få lov til å smile..slike alvorlige bilder føler jeg meg ikke komfortabel med …
      Husker høyt liv perioden ja..og jeg som hadde lange bein fikk jo enda lenger bein..hehe…
      Mye en ikke trodde skulle bli moderne igjen har jo blitt det…:) God natt :))

    13. Mariann Sæther Tokle: Takk..ja det er jo litt gøy å se tilbake på det..og litt kjekt å kunne legge inn noen her på bloggen..
      Jeg kler nok ikke alt..men takk for at du sier det :)) Nattaklem <3

    14. margarites: ..hehe..ja her er det litt fra flere år tilbake :)..så hyggelig sagt..på nærbilder ser en nok veldig godt forskjell..hehe..men det er jo helt greit..skulle heller likt å være i god form…
      Ja tenk da kan jeg legge ut høstmote for 75+..det blir gøy :)) God natt og fin morgendag <3

    15. Skulle tro du hadde tatt alle bildene nå. Du forandrer deg da ikke, men holder deg like ung og vakker. Klærne er også så fine. Jeg vil ha alt det røde fra 2011! Herlighet så fint med farger! 🙂

    16. Hei og god morgen!
      Så flotte bilder av deg 🙂 Du utstråler godhet og glede 🙂 Og klærne er jo kjempeknall de. Kjenner meg igjen i de fleste klærne der. Flotte farger og snitt 🙂
      Ha en flott tirsdag!

    17. Hei. Det er morsomt å sjå fra din mote visninger i åras løp. Men eg ahdde no håpa på å sjå deg i den nyekåpa di eg da. Kvar er den henne 🙂
      Ha ein fin dag. Tror den kan bli god. Klem<3

    18. Dette var veldig artig å se, både hvordan klærne forandret seg og hvordan du forandret deg.
      Og de flotte røde hanskene og vesken fra 2012 …:)

    19. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk snille deg..litt artig å samle noen av bildene slik på bloggen :)..sant..hva som er moderne en periode kommer ofte igjen etter noen år :))

    20. natheless: Det var pent sagt ..takk 🙂 På nærbilder har jeg nok forandra meg ganske mye ..hehe..
      Mye fine klær ja ..og de røde plaggene er kjempefine :))

    21. etdiktomdagen: Takker så mye..koselig sagt 🙂 Mye fint av klær her ja..ikke alt som er helt meg…men fint uansett :)) Fin dag videre til deg :))

    22. gretashobby: Takk for det :)) Det kommer nok litt lenger utpå høsten….men den er grå..så vet du det..hehe…:)) Klem og fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg