Skulle så gjerne….

Jeg skulle så gjerne blogga mye..mye..mye ..mye mer…hehe..

Noen synes kanskje 5 -7 innlegg på en uke er mye, men jeg har så mye tid at jeg gjerne skulle laget minst 2 innlegg om dagen..for det er jo så gøy og jeg har” tusenvis” av ting jeg kunne blogga om..både bra og mindre bra ting ( det er jo opp til den enkelte leser hva en legger i det )…men så ..

Det er det der med den vonde nakken som forplanter seg til vonde armer og vondt i hodet…så da må man bare begrense seg da….

Og når man har lite overskudd og energi må en også fordele det på ulike  ting en må/ har lyst til å være med på..og da må en kanskje velge bort blogginga av og til…til fordel for noe annet…

Men selv om blogging (les…skrive på pc..) tærer på nakke og armer…så gir det så mye annet fint ..som å bli kjent med andre bloggere, bli inspirert og få brukt sine kreative sider og for meg føle at jeg er litt med på livet ..som det står i profilen min .

Her et bildet av den ganske rotete bloggeplassen min..med de herlige tegningene fra Lady August på veggen …bloggen hennes som er utrolig gøyal/bra ..kan du se HER


#kontor #pc #blogg #mjøndalen #data

50 kommentarer
    1. Rotete blogg plass ? kvar er rotet??? Nei der er det heilt ryddig. Flott plass å blogge på. Min laptopp står på spisebordet når eg blogger. Det er der vi gjør det meste hehe.
      Syns du bloggr masse eg. Uhyre sjelden eg blogger mer enn ein gong om dagen. Men det er jo sjølvsagt dei som blogger mange ganger, men det syns eg egentlig ikkje eg vil. Men kvar må gjøre som ein føler.
      Nyt dagen inne eller ute. Stor klem fra meg <3

    2. Så kule tegninger! Bloggen må sjekkes ut!
      Jeg synes at man skal blogge når man føler for det. Om det er 3 ganger om dagen eller 3 ganger i året må være opp til hver enkelt.

    3. gretashobby: ..hehe..hadde rydda litt..men rot ved siden av pc og i vinduskarmen..også blir inntrykket litt rotete med mønstra gardiner og slitt pult synes jeg…men kunne vært verre ja 🙂
      Trenger ikke blogge så mye mer nei..men jeg har lyst til å mye mer..men vondtene og mangel på energi stopper meg..og det er jo litt dumt da..:))
      Eldste sønn skal spise middag her i dag..det blir jo hyggelig 🙂 Klem <3

    4. Sonja: Hun er helt rå på slike tegninger og sitater :)) Du burde sjekke ja 🙂
      Sant..problemet mitt er bare at jeg føler for det mye oftere enn jeg orker :)) Fin dag videre :))

    5. Margrethe: Det er fint :)…skulle gjerne orka oftere for det gir meg så mye positivt…:)
      Hehe..bra det ikke oppfattes som rotete da 🙂 Klem tilbake <3

    6. Rotete???? Da skulle du komme hit. Her er det papirer og datavesker, ledninger og minnepenner, kulepenner og en radio og så videre. Du har det jo lekkert! Ja, det er gøy å blogge, men man kan ikke klare alt. Gøy med tegningene til Ladyen, de liker jeg godt også. Ha en strålende dag!

    7. Har du det rotete på bloggplassen din???? Nå ble jeg heftig imponert, det der er jo rene idyllen spør du meg 😀 Ohhh såå kos å se krusedullene på veggen <3 goooodklæmme 🙂

    8. Ja fyssjom.. Fatter ikke at man kan ta bilde av så mye rot og legge ut på bloggen attpå til. Sjåkka fullstendig. Leer,, tror de andre har sagt hva som bør sies om den saken. Blogg når du har lyst du.. og la det ikke gå utover helsa.. det er det ikke verdt. Nå har jo jeg brukt pc i jobben i mange av mine siste yrkesaktive år.. i tillegg til hjemme. Men jeg har sjelden kjent noen plager av det. Men egentlig er jo et par innlegg i uka nok.. Og i alle fall ikke mer enn et om dagen.. synes nå jeg 🙂

    9. natheless: Hadde rydda litt i noen papirer før bildet..men syns det blir et rotete utrykk med litt slitte møbler og “umoderne” gardiner..men kunne vært verre….og tegningene de er bare såååå fine da :)) Takk det samme til deg <<3

    10. dedicat: ..haha..pynta litt på pulten før bildene..men skulle likt å hatt alt “rotet” i skuffer og ikke på pulten…men litt praktisk å ha det forhånden da :))
      Lyst har jeg veldig ofte..men må begrense meg p.ga av helsa ja..men det gir jo så mye også..så får bare regulere det underveis :))..så bra du ikke har plager av det..jeg har jo kronisk senebetennelse pluss litt av hver annet i nakke og skuldre jeg ..
      Ja noen blogger av og til .og noen blogger masse..finne sin måte å gjøre det på ..helt enig :))

    11. Det er et godt skrivehjørne det der, og et solid og pent bord du har pc-en din på. Ting tar tid og det er jammen mange som skriver ofte, men noen bloggere som skriver altfor sjelden har jeg lagt merke til. Men uansett så er det en fin blogg du har. Ha en fin kveld.

    12. Selv takk som får lære å kjenne andre bloggere, og spesielt deg! Alltid trivelig å lese andres blogger. Jeg kan lese blogger uten å nødvendigvis skrive kommentarer på de. Det blir om en har tid der og da, med kommentarer. For meg rekker det at du leverer ca. 5 – 7 innlegg hver uke, fordi da får jeg tid til å lese dem, he-he 🙂 Men ikke missforstå meg, jeg liker dine innlegg, altså ! Det er nesten det samme med meg, men har ikke fått noen diagnose i helsevesenet. Jeg har gjerne tusen ting på hjertet, men aldri skikkelig tid, eller “orsk” på å få innleggene ut. Å blogge krever mye tid. For meg må blogginnlegget være flott, ikke være bare halvveis. Mottoet mitt er at kvalitet er bedre enn kvantitet. Så har vi jo mye i livet som er viktigere………………….og det er fantastisk !
      Ellers meget ryddig av deg du !
      Ha en trivelig kveld !

    13. Er noen som legger ut innlegg 2-3 ganger pr dag og da blir det nesten umulig og følge med hele tiden. For min del så liker jeg best bloggere som har et innlegg om dagen for da henger jeg med og får lest. Så noen ganger blir det for mye så en ikke får med seg alt som det blir lagt ut. Rotete var og ta i vel? Ser ryddig og fint ut på bordet hos deg:-) Blogg når du har gode perioder du Anne og tenk heller at helsen må komme foran alt annet. Ha en fortsatt fin dag:-)

    14. Hei!
      Du har jo flott og ryddig bloggplass du 🙂 Jeg sitter ved kjøkkenbordet 🙂 Der er det lyst og greit å sitte 🙂
      Og så de flotte bildene du har på veggen, laget av “ladyaugust” <3 !!
      Jeg er ikke sikker på dette med blogging...... så tenker jeg...... nei kan vel ikke legge ut mere i dag ellers tror jo folk at jeg ikke har annet å gjøre 😀 !!!!!! hehehe men jeg liker godt å være på bloggen og lese alle innlegga til de jeg følger, og få tips om nye blogger 🙂
      Så jeg tror vel at en ikke skal bry/tenke (iallefall jeg ) på hva andre tenker, men bare gjøre det en føler for 🙂
      Og jeg kjenner at det å sitte og klikke inn og ut av forskjellige sider, sliter på nakken ja. Men det er så spennende å lese alt dere legger ut!!!
      Ha en fortsatt flott tirsdag!

    15. Fint med en egen liten bloggplass 🙂 Og jeg skjønner hva du mener. Hadde jeg hatt TID, skulle jeg blogget mer. Jeg blogger jo mye allerede, par ganger om dagen, har mer ting jeg skulle skrevet om og gjort av moro-greier.. Men jeg har virkelig ikke tid til mer.. 😀 Koselig å bli kjent med folk her inne, glad du begynte å blogge og at vi ble kjent <3 klemmer<3

    16. Helge: Ja har jo litt plass her på “kontoret”..litt dårlig med lys..så får kjøpe litt mer av det :)..ja noen skriver veldig ofte og det er jo hyggelig..om det er små hyggelige innlegg iallefall..
      Ja de som skriver veldig sjelden “glemmer”man liksom litt bort og det er jo dumt da…men man må lage innlegg når en orker og føler for det 🙂 Takk for hyggelig tilbakemelding ..koselig å høre 🙂 Fin kveld til deg også :))

    17. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det kan jeg tenke meg ja..greit å ha et eget sted til det :)…ja du er jo så flink til å oppdatere prosjekter..lurt å ha det på blogg 🙂 Har vært en fin dag..etter ett par litt mindre gode dager..sånn er det bare 🙂 Kos deg i kveld :))

    18. toveview: Det er hyggelig ja…så koselig sagt..takk og det samme til deg :)) Ofte jeg ikke kommenterer også..det ville blitt slitsomt om man skulle kommentere alt…men prøver å få med meg det meste fra dere jeg følger :)…man må føle at en orker ellers er det ikke noe hyggelig..så da får en gjøre det når en har overskuddet..ofte lager jeg noen veldig korte innlegg da..så det ikke blir så mye skrivearbeide ..litt kvalitet bør det være uansett :))..hehe..ikke veldig ryddig av meg nei..ordna litt før bildet..hehe..men fortsatt litt rot rundt da…Takk det samme til deg :))

    19. Hobbystua: Det er sant..kan bli for mye også..iallefall om det er veldig lange innlegg…
      Ca ett om dagen er jo greit…men jeg synes det er gøy så har lyst til flere ganger om dagen mange ganger da..hehe…
      Hadde ordna litt før bildet..men er en del ting rundt på pulten og i vinduskarmen som helst skulle vært rydda bort :)) Ja , jeg prøver å ikke overdrive så det blir for mye statisk arbeide som blir til smerter…men det er moro å blogge da :)) Takk fin kveld til deg også :))

    20. etdiktomdagen: Takk..hehe..syns det er litt rotete der..men pleier være verre…Mangler litt lys her jeg så må kjøpe noe bedre lese lys tror jeg :)) Veldig fornøyd med de bildene..passer så fint her synes jeg :))
      ..hehe..jeg kan også tenke..nå har vel folk fått nok av meg for i dag..men jeg liker godt at folk er aktive på bloggen ..men alt med måte :)) ..liker også å følge med..men ikke alltid jeg kommenterer ..det kan bli for slitsomt..men iallefall noen ganger er det ok å legge igjen en kommentar :))..nei man bør gjøre det en føler passer seg..helt enig 🙂
      Takk det samme til deg <3

    21. spisogspar: Takk..lit mye rot på pulten og i vinduskarmen..men pleier være enda mer rot..hehe..
      Helt herlige de tegningene med fine tekster til :))

    22. frodith: Det er fint å ha et eget rom til det ja :)) Ikke sant det er jo så moro og man har så mange ideer ..men så må man begrense det av ulike grunner..jeg har jo ganske mye tid..men ikke energi og blir sliten av å fokusere for mye..og av pc skriving 🙂 Jeg leser jo så si alle innlegga dine ..og liker at du gjerne har flere innlegg om dagen…”savner”folk når de blir for lenge borte jeg :))) Veldig glad du er her også 🙂 Stor klem tilbake <3

    23. Det der var vel ikke mye rotete 🙂 Jeg for min del pleier å sitte med pc’n på fanget i sofaen og blogge derifra jeg. Synes det er mer behagelig. Noen ganger gjør jeg det fra tlf også, men nå har skjermen på pc’n streika, så må sitte ved spisestuebordet. Da blir det ikke like mye. Man jo helt ødelagt i kroppen.

    24. Det der er vel ikke en rotete bloggplass…. Da skulle du sett hvor jeg sitter innimellom 🙂 Jeg skulle også ønske jeg kunne blogget mer, og lest enda flere blogger, men tiden strekker ikke til. Og mange ganger leser jeg blogger uten å legge igjen en kommentar, og da får jeg litt dårlig samvittighet…. For jeg sette jo stor pris på egne kommentarer. Helsen kommer først, så du får tenke på deg selv først og fremst. Blogg når du føler for det, og så leser jeg alt…men av og til hopper jeg altså over kommentarer. Spesielt når jeg har vært borte noen dager og ikke hatt nettilgang. Ha en fin kveld 🙂

    25. Kristin: Takk for det Kristin..litt mye krimskrams i vinduskarmen og litt rot på pulten da..men hender det er verre enn dette ja :)…hender jeg svarer på noen kommentarer på ipaden fra sofaen ..men innlegg lager jeg alltid på “bloggeplassen”….
      Tlf er for liten for meg å fokusere på…begynner å se dårlig når man er over 50 skjønner du..hehe…Jobber du fortsatt Mandag og Onsdag ? .håper å snakkes snart :))

    26. margarites: Takk for det..blir litt mye ting ..kopimaskin , ledninger og ting i vindusposten synes jeg…men ofte er det mer rot på pulten også da :))
      Nei man skulle gjerne fått lest enda mer…jeg også leser myyyye mer enn det jeg kommenterer..har så lyst mange ganger men vet at da blir det helt krise med nakken….men legger gjerne igjen kommentarer når nakken funker bedre 🙂 Ja kan ikke hente inn alt sånn er det bare ..men hyggelig både få og gi tilbakemeldinger er det :)) Fin kveld videre og fin morgendag :))

    27. fjellgeitbundingen: Takk for det..popper stadig opp noen ideer..men så blir det ikke noe innlegg pga”vondtene” eller energien :)..men prøver å få til noen korte innlegg selv på dårligere dager…for det er jo så trivelig :)) ..du har nok litt mer å drive med ellers..jeg har jo voksne barn og jobber ikke for tiden og ingen andre faste aktiviteter..så har plenty av tid :)) Fin kveld videre :))

    28. Hehe, rot du liksom. jeg har min lille bule og der er det rot der 🙂 Jeg har og en god del tid men har bestemt meg for at et innlegg om dagen er nok. Noen dager lager jeg mange, sånn som på søndag når jeg jobbet med reiseblogger, men jeg sparer dem og legger dem ut de dagene jeg føler de skal ut eller jeg skal på jobb 🙂

    29. Alt til sin tid 🙂 Jeg blogger heller ikke så mye for tiden. Rett og slett for det er så mye annet i livet mitt, og energilageret er tomt. Jeg må prioritere hvile den tiden jeg har til overs. Men denne uken her er jo kjekke ting som skjer. Så da sier det seg selv at å sitte å blogge noe veldig sent på kvelden ikke er aktuelt. Man skal jo våkne opp frisk og opplagt neste morgen 😉 Jeg storkoser meg, og kjenner at de vanlige kreftene jeg pleier å ha, begynner litt etter litt å vende tilbake 🙂 Solen gjør en god jobb, og jeg nyyyyter 😀
      Å lese blogger, får jeg gjøre når jeg kommer hjem. Nå kikker jeg bare innom et par stykker før jeg legger meg 🙂
      Ha en fortsatt fin uke <3 Solvarm klem fra meg <3

    30. Kan tenke meg at det ikke er enkelt når du vil, men ikke kroppen. Jeg har aldri prøve det og håper inderlig jeg slipper også. Det er bare å blogge i vei når du føler for det.

    31. Mariann Sæther Tokle: Syns liksom det blir så mange ting samlet på en liten plass..med kopimaskin og alt..og litt rot på pulten og i vinduskarmen ..men det er ofte det er mye mer rot også :))..kan være greit å lage opp noen ja…var flinkere til det i begynnelsen jeg…:))
      Et innlegg om dagen er greit det..går det for lenge mellom hver gang kommer en liksom litt utav det synes jeg..men noen ganger bare MÅ man la det være 🙂 God natt :))

    32. Eva: Det er sant…gjøre slik som det passer en best :)…noen ganger er det andre ting som en må ordne opp i ja..og da er det greit å ha fokus på det ..man kan ikke orke alt 🙂
      Ja nå koser du deg vel…varme det er deilig og avslappende det :))..dessverre orker jeg ikke selve reisa jeg…men det blir sikkert bedre så jeg kan få tatt en reise en gang igjen…siste tur utenlands var i 2010…
      Nå får du bare nyte ferien og lade batteriene som best du kan 🙂 Hyggelig du stakk innom 🙂 Klem og kos deg videre <3<3

    33. Fru Tunheim: Det er litt dumt ja..for jeg synes det er gøy å blogge..men holder det på et nivå som ikke går for mye utover nakken..men uansett hva jeg gjør er ikke den på lag med meg..men..men…:)) Bra du ikke har slike plager 🙂 Takk , det skal jeg gjøre <3

    34. Så koselig bloggplass du har 🙂
      Jeg rekker blogge to ganger i uken for tiden, men jeg koser meg med det når jeg først får tid.
      Ha en finfin høstdag!

    35. Det er kjekt å ha mange bloggidèar inne i hovudet sitt. Mindre kjekt å få “yrkesnevrose” av blogginga. Det hadde eg og ei stund, men no sit eg i godstolen, med PC-en i fanget, det er den beste løysinga for meg.

    36. Fru Stussli: Takk for det 🙂 Ja du har jo så mange hobbyer …man kan ikke rekke alt..bra du fortsatt koser deg med blogginga også 🙂 Takk ..fin dag videre og klem til deg <3

    37. Oldemorbloggen: Ja dukker opp ideer rett som det er..men sant man kan ikke ødelegge seg på det 🙂 Nå har jeg uansett vondt i nakke /skuldre 90% av tiden…men mye pc jobbing da kan gjøre så det blir hel krampe ..og det har man jo ikke lyst til :)…kan bruke ipaden mens jeg sitter i stol…men det er mest for å kommenter.. innlegg lager jeg på bloggplassen min :))

    38. Koselig bloggplass du har, så lun og hyggelig.Dessuten de vakre tegningene til Lady August lyser opp <3
      Det viktigste er at du lytte til kroppen og helsen <3 Synes du har har en kjempekoselig blogg, og jeg henger med i svingene så godt jeg kan <3

    39. passion4therapy: Takk for det..litt “gammeldags” men ok 🙂 DE er super fine ..glad i dem 🙂
      Sant..blogging skal være noe positivt..så lytte til kroppen må man :)) Takker så mye og det samme til deg :))

    40. Kaller du dette “rotete”? Hmmmmm…..Jeg tror ikke jeg skal legge ut bilde av bloggplassen MIN! 😉 Ellers merker jeg også at jeg kan bli litt stiv i armer og skuldre hvis jeg skriver mye, men jeg er nok langt fra så plaget av det som deg. OG – JA, det er kjempemoro å blogge! Kjente at det var greit med pause da jeg var på ferie, for da hadde jeg heller ikke tilgang på nett. Hadde ikke med pc og mobilen funket bare til mld….Greit å erfare at jeg ikke har blitt HELT hekta. Fikk ikke de store abstinensene heller, men det gikk ikke lenge før jeg var inne på bloggen etter at jeg kom hjem! 😀

    41. karidansen: ..hehe..hadde pynta litt før bildene…men mye rot i vinduskarmen og litt på pulten da…
      Hadde det ikke vært for vondtene hadde det nok blitt flere innlegg..Veldig ok å holde seg helt unna pc innimellom …det går helt bra her også..men koselig å følge med hva som skjer på bloggen da :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg