Antrekk på en lørdag….50+

Nå har jeg “juksa” litt da for jeg har ikke hatt på meg noe av dette i dag… tok bildene tidligere i uka..men tenker at dette er klær som kan passe på en handletur eller et kafèbesøk på f.eks en lørdag…

Det som er så greit med slike klær som jeg har på meg her er at alle disse plaggene kan brukes om hverandre..og man kan bytte ut et av plaggene med en farge man er glad i om man ønsker det…fine basisplagg altså….

Den sorte buksa her er ikke i ekte skinn..men en imitasjon..noe jeg synes er like greit siden det ikke er så ofte jeg bruker den…går man ofte i slike klær er det sikker lurt å investere i en som er i ekte skinn…

Sko #asics Bukse og jakke #kappahl


T-skjorte #cubus

Lang jakke #veromoda…noe som er deilg på en kjølig høstdag T-skjorte #kappahl

Sa jo jeg skulle ha antrekksbilder med de nye skoa..men her blinker det litt vel mye p.ga blitzen…men jeg er veldig fornøyd med dem …..

Dette bildet tok jeg rett og slett en dag jeg kom fra butikken..hverdagslig og greit…Jakke #veromoda Bukse #kappahl Sko #converse

52 kommentarer

Siste innlegg