Havregrøt med kjærlighet…

Grøten var jo i grunnen ganske vanlig…gryn, vann og litt salt … Men jeg la litt ekstra “kjærlighet” i pyntinga siden bildet skulle være med i evaswindow`s.. Lek med maten fotoutfordring… Jeg vant ikke altså, men vinneren var den jeg selv stemte på, så vel fortjent ..utrolig kreativ ..og hvem som vant kan du se HER….

Grøten smakte forresten veldig godt med all pynten…blåbær, bringebær og granateple.

Hørte en  gang et “sitat”….Det viktigste er ikke å vinne ..men å se bra ut når du taper…hehe……


Jeg ble ikke nr 6..bare nr på bildet mitt……..ser godt ut ikke sant….#havregrøt #foto #blåbær #mjøndalen #love

25 kommentarer
    1. Jeg stemte på potetmos-hunden 😀 Mange fine. Jeg hadde ikke tid å gjøre noe særlig ut av det, men ville være med likevel 🙂 Gøy å være med. Fint bilde du hadde også 🙂 God klem <3

    2. spisogspar: Takker og bukker 🙂 Det var godt på..passa med noe som ga litt” tyggemotstand” også 🙂 Takk det samme til deg :))

    3. frodith: Det gjorde jeg også..veldig artig og hun er jo superflink til slike ting :)..synes din var gøyal..jeg måtte lage av noe jeg hadde i huset jeg..også passa det godt med havregrøt til frokost :)) Takker 🙂 Klem til deg også <3

    4. Jeg tror du ser bra ut både som vinner og taper,. Annebe. Du vil verken sette nesa i sky….eller bli muggen og utrivelig. Grøten ble jo litt romantisk da. Kanskje du serverer slikt for “mannen” som du kaller ham. (Je kaller’n Gubben, som du vet!)

    5. karidansen: Ååå takk :)..tar nok både seier og tap ganske greit ja…er ikke noe stort “konkurransemenneske” i grunnen..men liker å prøve meg på utfordringer….:))
      Hehe..mannen lager ofte havregrøt selv..og da bare slenger han på noen bær..kanskje jeg skal overraske ham med en slikt tallerken en dag :))..gubben.. funker fint det også…

    6. Ja, dere er jo flinke til å holde liv i romantikken – i alle fall til å finne på litt ekstra sammen. En grøttallerken med hjerte og “Love” må da vel slå an! 😉

    7. natheless: Takk..kunne skrevet hvem som vant..men ville jo at folk tok turen inn til Eva og så der :))…den var jo bare sååå herlig den du hadde laget :)) Så hyggelig du likte det <3

    8. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jeg synes det er veldig godt..men gryn med melk som har stått i bløt er jo også godt..om du liker det :))

    9. Jeg ga min stemme til grøten! For jeg selv vil heller spise fin havregrøt enn potetmoshund, selv om jeg likte den også. Men det tar litt tid å dandere alle bærene, men da har sikkert grøten akkurat passelig spisetemperatur når det er gjort 🙂

    10. margarites: Takk så hyggelig :)..ja den hunden var det jo nesten synd å ødelegge :))..hehe..danderer vanligvis ikke så nøye …men grøten ble god med all pynten den :))

    11. gretashobby: Litt i rykk og napp her også..men mannen spiser det hver dag:) Pleier nok bare å slenge på noen blåbær sånn til vanlig ja :)) Klem til deg også :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg