Ser du mye på tv i helgene ?

Jeg ser ikke så veldig mye på tv og er ikke særlig glad i filmer og serier …men som noen av dere kanskje vet (for jeg har skrevet litt om det før ) så liker jeg godt norske underholdningsprogram..og siden jeg de siste årene stort sett er hjemme på kveldene..får jeg med meg både Norske talenter , Stjernekamp og Skal vi danse…hvor bra det er kan jo diskuteres…men det er iallefall lett underholdning…og det liker jeg .

Siden Stjernekamp og Skal vi danse går ganske på likt ..tar vi opp ..så ser jeg det ene dagen etter.. for orker ikke sitte så lenge opp… stjernekamp så jeg i dag etter at vi hadde gått en liten tur.

Og journalisten ( les bloggeren..) tok jo selvsagt bilder av tv-skjermen også…hehe…


 Fredagsunderholdningen var variert..mange dårlige og noen flinke…og gutten med gitaren var bare såååå bra….. #norsketalenter


Reklamepause…ikke sponset…..#kiwi #freia #ricola

Og lørdagskveldens lette blanding…..foreløpig ingen favoritter…. #stjernekamp #skalvidanse

40 kommentarer
    1. eg liker skal vi Danse,men Norske talenter er så elendig at det gidder eg ikkje kaste bort tid på engang….helt utrolig at vi sender ting videre der som aldri hadde blitt sendt videre i andre land….enten har vi for få flinke eller de flinke gidd ikkje stille…og det er jo nesten bare barn som er med..og de er jo alle flinke selvsagt<3
      Skal vi danse var eg veldig lei av for eg er ikkje så intressert i kjendiser....faktisk veldig lei dem syns de er over alt i nyhtene Miley Cyrus er eg klar for å spy av snart hahahaha....nå er ikkje hun på tv her da heldigvis,men du vet hva eg mener
      Eg ble positivt overrasket over deltakerne i år,selvom eg vet hvem de er så er de ikkje overeksponert...unntatt kanskje Katrina Flatland som er med på alt for tiden,men hun er et behagelig vesen.
      Min favoritt så langt er Gunvor Hals..og Samuel Massi fra Berserk <3
      ha en vakker søndag <3

    2. Her ble det Norske Talenter på fredag, men i går ble det null tv. Vi hadde besøk, og da var ikke programmene der så viktige. Men jeg kan tittet innom Stjernekamp og Alt for Norge, pluss jakten på Kjærligheten i år. Jeg kjenner en av jentene som er med i det siste, så det er spennende! 🙂

    3. Ser nesten aldri på tv jeg. Så på sinnasnekkern sammen m datter mi på mandag og tirsdag… etter jenta dro til pappaen sin på onsdag har ikke tv vært på i det hele tatt :-p

    4. cuskima: Mange dårlige på norske talenter ja…men så er det noen som er veldig bra innimellom…heldigvis 🙂
      Kan bli ganske lei av enkelte kjendiser ja…som dukker opp over alt..så skjønner godt hva du mener med det 🙂 Samuel er flink ja..og Gunvor er iallefall veldig søt og blid 🙂 Fin dag videre du også <3

    5. natheless: Får man besøk er ikke tv så viktig nei..men siden jeg ikke orker særlig for tiden ..blir det met til at det er meg og mannen eller av og til guttene innom ..og da er det jo ok å se litt på tv :)) Alltid gøy å følge med om en kjenner noen…:) Kos deg videre i dag :))

    6. Margrethe: Like greit det ..om det ikke er noe en liker godt 🙂 Har ikke sett så mange sesonger av Farmen..men så sist og det er litt fint..så får se hva det blir til….

    7. wenchepia: Må være noe en har lyst å se…eller noe lett underholdning for min del 🙂 Mannen her kan se på sinnasnekkern av og til 🙂 Ha en trivelig kveld :))

    8. Jeg ser veldig lite på tv, men når jeg først ser, så er det helst sånn “Lett Underholdning”. Jeg jobber en del på kveldstid, og da får jeg jo ikke sett på tv. Derfor har jeg TV2 Sumo nå, slik at jeg kan se på “Fjolleprogrammene mine” når det passer for meg. 🙂

    9. jada vi har noen flinke helt klart…men eg ser x factor fra andre land og da er Norge veldig langt nede på talenter…..
      Nå har de fleste andre land fler innbyggere enn oss også,men eg tror det handler litt om Janteloven….og at de som tror de er flinke …kanskje ahr hørt det fra venner og familie…for som ofteste de som går videre er jo de som alle vet er flinke og NT er en måte å komme videre på…..mens i de andre landene kommer det villt fremmde helt ukjente som ingen kjenner som kun har sunget på rommet hjemme og er rene operastjernene etc…sånn skjer veldig sjeldent her…
      Og folk er ikkje flinke fordi de er søte—-
      Ofte de som virkelig er flinke i Norge er mange ganger ikkje Norske.som egentlig sier litt :D:D:D
      eg HAR sett flinke talenter i år altså-så det er ikkje tomt enda :D:D
      Overeksponerte artister og kjendiser er utrolig kjedelig…
      ha en super søndag her går det i reprise av sinnasnekkeren og blomkålsuppe 😀

    10. Jeg så nesten bare den sjokoladen når sant skal sies 😀 Men først svar, ikke mye tv. Litt serier på dvd OG samtidig blogging… LIkk hekling osv..
      Men den sjokoladen med Japp i…mye nytt. Finnes nemlig mørk firkløver også nå, og den må jeg prøve 🙂 Håper du har hatt en fantastisk dag, jeg har vært på landet 🙂 KLemmer <3

    11. karidansen: Ikke så mye spennende å se..men litt underholdning kan være greit og begynner en først å følge med er det lett for å følge med videre 🙂 Kjekt å se program når det passer…og ofte er det jo slik at det som er bra går på samme tidspunkt ..men egentlig savner jeg “gamledager”da det ikke var så mange valg :))

    12. cuskima: Jeg følger sjelden med på program fra andre land….men har jo fått med meg noe..og sett det er imponerende flinke sangere o.l …men Curt Nilsen slo jo alle i sin tid..det var litt gøy :))
      Helt enig i at mange blir sent videre pga sjarmen…men de kommer som regel ikke til finalen da…
      Blomkålsuppe ..nam nam :)))

    13. frodith: Haha..kan tenke meg det ja…har ikke smakt så mange av disse nye variantene jeg..men litt artig å prøve de ut ..og se om en liker 🙂
      Kan være mange ting som er hyggeligere enn å se på tv…men noen ganger er det litt gøy å følge med også 🙂 Vært en fin dag..en liten gåtur og resten hjemme 🙂 Koselig du har vært på landet… fin dag videre også 🙂 Klem <3

    14. Kurt Nilsen er en verdenes stjerne,samme er Kygo,Aha og mange andre som er helt fantastiske helt klart, vi har noen utrolige stjerner her…….men Kurt er i en liga for segselv….ingen andre har gjort det han har. :)))) så det er en bragd.
      Blomkålsuppe er alltid en vinner :)))

    15. 🙂
      Jeg er glad i sang og musikk – så Stjernekamp er min greie. Jeg er også glad i 71 grader Nord. Ser litt serier som er tatt opp av mine sønner når de har tid, så jeg kan plukke frem når det passer. Ble egentlig litt hekta på ORANGE IS THE NEW BLACK. Wow for en serie! Game of thrones. LIker eventyret og fantasi. Ellers ser jeg ikke så mye. Går heller på kino og ser en god film 🙂

    16. etdiktomdagen: Jeg liker også musikkprogrammer…helst norske for min del 🙂 71 grader nord ser både jeg og mannen på :)…sjelden jeg ser serier…men er guttene på besøk hender det jeg “blir med “å ser en film :)..kino er det noen år siden jeg har vært på nå 🙂 God natt og fin morgendag :))

    17. Jeg ser nesten aldri tv, hverken i helger eller ukedager – det har bare blitt slik spesielt etter jeg fikk Kingsley og dessuten ser jeg som oftest heller serier innimellom på pcen. Tven har vært av i hele sommer med unntak av når gudsønnen har vært på besøk og gjerne har fått lov til å se litt Disney Channel. Det er dessuten bare ett program jeg virkelig må ha med meg, og det er Graham Norton Show, men jeg har glemt det de siste ukene på tv pga det har blitt så vane nå å ikke se på tv lengre, så jeg får se meg opp igjen på programmene jeg har gått glipp av på pcen::) Kunne likevel ønske jeg husket på å se typiske underholdningsprogram som feks Norske Talenter, for jeg vet aldri hva folk snakker om når de snakker om det eller Idol lengre, haha. Men kl 20 er jeg som oftest ute i hagen med Kingsley, for da har han og den firbeinte bestevenninnen sin andre herjing og leking for dagen <3 Det er ganske bra underholdning i de to også, haha;D

    18. Hei. Vi ser vel mer serier vi enn sendte tv-program. Da har vi dei på blu ray eller dvd. Da kan man sjå det når ein vil. Men noe underholdning får eg med meg. STjernekamp eg eg falt for no. Men ellers er det lite av underholdning i helgen som frister. Eg er jo glad i frieri i bondeverden da. Så ser vi nyheter og fotball. Gøy med fotball i går. Er vel mest sport og nyhter i forskellig format og valgsendinger vi ser no. Men må ikkje sjå noe. Ha ein fin dag <3

    19. Det blir mindre og mindre TV i helgene for min del. Tilbudet er så mye, men Skavland og Lindmo ser jeg på av og til. Slike musikkgreier er så like de gidder jeg ikke. Det er bedre og komme seg ut, elelr være sosial på andre måter. Men det hender at jeg ser litt på TV og da liker jeg filmer som er basert på virkelige fakta, dokumentarer. Ellers så blir det mere og mere snikreklame i NRK som liksom skal være fritt for reklame. Ha en fin dag.

    20. Fromfat2phat: Høres mye bedre ut å være aktiv og ute med hunden…kan tenke meg det er god underholdning ja.. :))..men noen ganger er det ok med litt tv…
      Har så vidt sett Graham Norton Show…men du vet meg og norske program..hehe..:))

    21. gretashobby: Vet mange liker serier..og har sett noen før..men underholdning og gjerne sang er mine favoritter :)) Nyheter får jeg med meg..ikke alltid fotball..men fikk med meg andreomgang i går..det var gøy ja 🙂 Klem <3

    22. Mariann Sæther Tokle: Litt strikking til tv`n kan være koselig..savner strikkinga innimellom…men må spare nakken :)) Kos deg videre i dag <3

    23. Helge: Mye å velge i ja…nesten bedre den gangen det bare var Nrk :)) Skavland og Lindmo er ok…kommer jo ann på gjestene:) Bedre å finne på andre ting..men siden jeg har så lite energi for tiden..må jeg begrense aktivitetene …desverre..og da blir det litt mer tv 🙂
      Reklame er irriterende…men noen er litt gøyale da…det verste er snikreklame..Kos deg videre i dag :))

    24. Hehe, ja, der har du jo fanget noen øyeblikk fra helgeunderholdningen. Nei, jeg er ikke noe glad i sånne program, men ungene skal se, så da blir det til at vi har familiekos foran skjermen. Jeg elsker krim. Derfor blir det en del serier på meg. Ellers pleier vi ofte ha TV av og lydbok på (krim, selvsagt) 🙂

    25. Tone: Må jo “ha med”kamera over alt..hehe.. Ja noen ganger ser man noe som passer alle og man ikke trenger følge så nøye med på …
      Jeg er ikke så glad i krim jeg…men hører gjerne på lydbok..likte Knausgård bl.a..men vet det er mange som ikke liker de bøkene også..smak og behag..:))

    26. Høsten er litt sånn tv-tid… Jeg synes det er mye bra på fredagskvelden på norske kanaler, og lørdagskveldene liker jeg få med meg God kveld Norge. Utenom ser jeg en del på tv nattestid, helst på tv 3 og TLC

    27. maiken: Helt klart mer tv-titting da 🙂 ..ser ofte på God kveld Norge jeg også..har som regel tatt det opp og ser det dagen etter :)) Fin dag videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg