Naturbilder…den rette veien..(nesten )…

Dere som pleier lese bloggen min husker vel kanskje jeg hadde et mystisk bilde av naturen….som viste seg å være opp ned…hehe..men det var jo stilig snudd på hodet også da.

Så nå sjekka jeg litt ekstra nøye så jeg ikke skulle gjøre samme bommerten igjen. Bildene her er fra jeg gikk en tur på besøk til barnehagen jeg har jobbet i går formiddag. Det lille kompaktkameraet var jo selvsagt med i lomma..og på veien er det både bekker og et par dammer..og nå var det jo en del vann etter alt regnet også…..


Flotte speilinger ved Åsendammen……


Sa at nesten alle bildene var den rette veien..men fant jo ut at det var gøy å snu litt på dem også..stilig ..ikke sant….


 Stort gammelt tre…..


Over her er Rørdammen…..


Så en del rognebær på trærne…..


Mye vann i bekkene var det også……#vannmasser #flom #åsen #mjøndalen #narur

 

41 kommentarer

Siste innlegg