Det føles nesten som om veska mi er en bank noen ganger….

Stadig er det noen her i huset som trenger en 50-100 eller 200 lapp til en innsamling på jobben eller lignende..men ingen har jo kontanter nå for tiden, bortsett fra meg da..for leter  jeg  i veskene mine finnes det alltid noen sedler som jeg helt hadde glemt bort…


Men sånn helt seriøst …under her ser dere hva som pleier være i min veske, i tillegg til alle sedlene som dukker opp. Vanligvis er det en del gamle kassalapper også, men de er ryddet vekk i anledning bildet.

Det jeg måååå ha med er lommebok, mobil og kamera….skal jeg kjøre bil er jo selvsagt bilnøklene med også…..


#iminveske

40 kommentarer
    1. Veldig ryddig veske 🙂 Jeg har SÅÅÅ mye rot, og SÅÅÅ mye mer i min 😀 Og litt penger 😀 Godt noen har litt cash innimellom.. For plutselig trengs det ja.. KLemmer <3

    2. Hihi…konkurranseinstinktet er på plass ser jeg 😉
      Jeg skal også presentere min veske, men den er ikke så fin som din 😉 Og det med kontanter, det er jammen ikke helt vanlig nå til dags nei. Det meste betales med kort 🙂
      Ryddig veske du har. Litt misunnelig 😀
      Klemmer <3

    3. Hmmmm… Mistenkelig ryddig…;-) Og rett og slett et kamera? Det er jo eksotisk i disse mobilkameratider, men garantert lurt, siden mobilen blir både full av bilder og tom for strøm. Tror IKKE jeg tør å presentere min! Knakende stilig veske btw:-)

    4. Først må jeg få si: Skikkelig stiiiiilig veske !!! Liker ! Synes ellers du har det ryddig i veska jeg i motsetning til meg, he – he ! jeg kan se du skriver at du har ryddet for anledningen. Men penger er det sjelden jeg finner, i alle fall ikke sedler. Det kan jo være noen mynter, men ellers er den nesten bestandig tom for penger. Ikke artig om nabojenta kommer på døra og selger lodd til skolekorpset f.eks. Det har gått så langt at jeg kan sende bankkortet med min sønn, om det er noe han trenger. Jeg stoler 100 % på han som bor hjemme nå for tiden, så ingen fare 🙂
      God natt og ha en super morgendag !

    5. frodith: Jammen nå hadde jeg tatt ut alle gamle kassalapper og det var mange..hehe..
      Synes stadig det er bruk for kontanter jeg…så passer på å ta ut litt …også bytter jeg veske..og glemmer bort pengene litt…veldig kjekt egentlig 🙂 Nattaklem <3

    6. Eva: Klart det..ikke så viktig å vinne ..men gøy å delta..da er jeg spent på din :))…sikkert ei fin veske du har..eller ei du liker å bruke..har jo flere jeg også..og noen er litt “slækkere” enn denne her…
      Ja blir mest kort…men så er det en bursdag, ei innsamling eller loddkjøp eller noe..og da er det greit med noen kontanter :)) Her hadde jeg jo lagt det litt ryddig opp…også “stapper”jeg det ned i veska igjen…hehe.. Nattaklem <3

    7. tujanka: ..hehe…alle kassalapper og andre lapper var kastet for anledningen :)) Ja jeg har med kompaktkameraet “over alt”..tar nesten ikke bilder med mobilen jeg…gammel vane……
      Du får ta en ryddings i veska å presentere den…eller presentere den med rotet…
      Takk for det :))

    8. toveview: Takker for det..liker den godt..men har flere typer vesker og noen er litt mer “avslappet” i stilen :)…ja tok ikke med alle papirlappene ..passende anlendning til å få kasta dem ..blir som regel liggende en stund i veska :))
      Går jeg rundt i veskene mine kan jeg ofte finne mange sedler…har vel penger nok da…hehe…
      Veldig greit med kontanter i noen tilfeller..jeg kan også “låne”bort kortet mitt til gutta…men de syns det er så kjekt om jeg har akkurat det beløpet de trenger..så slipper de å veksle…Nattaklem <3

    9. jeg har nesten aldri kontanter.. så jeg må planlegge når jeg vet at jeg må ha det. Ellers har vi mye det samme i vesken, bare at jeg har papirlommetørkler og våtservietter til brillepuss også. Og en kulepenn eller to, en liten notisblokk, og et digert nøkkelknippe. Blir litt å dra på, men en dames håndveske rommer så mye, er det ikke så?

    10. Det er sjelden man har kontanter ja. Men av og til så tar eg ut litt så eg har. For det er ein del situasjoner ein trenger konntanter fortsatt.
      I tillegg til det du ahr i veska, så har eg eit par handleposer fint rullet sammen. Det er uhyre sjelden eg trenger pose i butikken. Bruker ikkje plastposer lengre.
      Havner nok noen kassalapper i veska mi også. Og så ahr eg litt nødvendig medisin om behovet skulle dukke opp. HAr eg det, er det vleidg sjelden eg treng det.
      Ha ein god dag. Og pass på deg sjølv. Klem<3

    11. Ser nå ut til at du klarer å begrense deg LITT i alle fall. I min veskeryggsekk er det som regel mye rot, så jeg må ta en “opprenskning” innimellom – når det blir for ille! 😛

    12. Jaja,, såfremt jeg kan unngå det. og der har jeg faktisk klart meg i et utall av år.. så unngår jeg å stikke hånda i en dames veske for å finne noe. Er livredd for å bli værende nedi der.. 😛 😀

    13. margarites: Er nok mest vanlig å ikke ha nå for tida…men jeg tar stadig ut litt…men de forsvinner jo fort når andre “henter”hos meg i stede for å ta ut selv…hehe..
      Noen ganger har jeg notisblokk..ellers skriver jeg på noen ledige sider i almanakken so pleier å være med :))…ja det er ganske lett å fylle den opp…..

    14. Sonja: Ja …virker som de andre her synes det også ..hehe…
      Noen ganger er det greit å slippe å drasse på veske…så hender jeg bruker lommene også :))

    15. Haha, det største jeg finner av penger i min veske, er kanskje noen tyvere;D Jeg fant 40 kr idag og var halvveis i ekstase, hahaha;D Ellers er forresten vesken min så full i rot at det godt kan være at det finnes andre nyttige ting der også – i tillegg til alt som burde vært ordnet opp i og kastet;)

    16. gretashobby: Ja fortsatt hender det man trenger det..så kjekt å ha :))..jeg har lett for å kjøpe bærepose hele tiden..og det fyller fort opp i skapet…så burde ta med noe å ha varene i jeg også…Kos deg i kveld og klem fra meg <3

    17. karidansen: Jeg har aldri noe sminkegreier..bortsett fra en lipgloss..så det hjelper jo litt…Veeeeldig sjelden jeg rydder i veskene mine også :))

    18. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Mange med deg tror jeg..jeg passer stadig på å ta ut litt…:))
      Høres stilig ut..håper du blir fornøyd..da er det bare å fylle den opp..hehe..:))

    19. Fromfat2phat: Ikke verst det da…hele 40 kr..hehe..:))..jeg også kan se i en veske det er lenge siden jeg har brukt og finne litt av hvert…paraplyer og solbriller f.eks….Blir mye rot i mine vesker også…om det er noen trøst :))

    20. En flott veske da, og jammen var den fylt opp med det fornuftige. Innholdet er omtrent det samme i min, men jeg har alltid med en sånn liten toalettveske. Der har jeg gnagsårsplaster, hodepinetabletter, en sånn liten sysak med nål og tråd og litt av hvert annet smått. Almanakk har jeg, men den glemmer jeg ofte hjemme! 🙂

    21. natheless: Takk for det …liker den godt..men har andre litt “slappere”vesker også :))..ja dette er vel typiske ting å ha med..og noen ganger tar en med litt ekstra..alt etter behov :))
      Har jeg veske med litt størrelse har jeg alltid med almanakken :)) God natt :))

    22. Her var det system i sakene, og den veska var skikkelig lekker da 🙂 Vet ikke om jeg hadde turt å vise fram innholdet i min, for den inneholder det meste og litt til, for å si det sånn 😉

    23. Bruker heller sekk enn veske, men innimellom må jeg sjkke hva jeg har oppi sekken. Nøkkler og en penn er et must i min sekk, men flere ganger jeg har glemt en nøkkern til skape på jobben.

    24. Miss Imperfektum: Hadde jo rydda litt her da…koselig du likte veska :))…hehe kan fort bli litt av hvert som fyller opp ei veske ja…

    25. Helge: Det er jo veldig greit med en sekk …og bruker man den sånn til hverdags …fyller det seg nok fort opp med ting og rot i den ja :)…det er jo dumt da…du får finne på noe smart så du husker den nøkkelen ..:)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg