Fin start på dagen, skyggebilde og en liten oppklaring….

I dag måtte jeg ut å handle litt mat og jeg tok turen til Eikersenteret ikke så langt fra der jeg bor, kjøpte meg et blad, tok en kaffe og et rundstykke og slappet av en halvtimes tid før jeg handlet og dro hjem igjen….fint med en liten forandring i hverdagen…..


#costume #eikersenter

Under her ser dere mitt bidrag til Frodiths skyggebildeutstilling..og vinneren kan du se HER….

Også var det oppklaringa da, la ut et “mystisk”bilde her om dagen som jeg trodde var blitt dobbelteksponert på hverandre eller noe slikt..men så var det noen smarte hoder som hadde prøvd å snu bildet..og vips så var det et ganske vanlig bilde…med speiling av himmelen..ikke rart jeg ble forvirra…himmelen pleier jo være på toppen…hehe…

Her ser dere før og etterbildene…fine begge to da…..


#foto #mjøndalen #skyggebilder

 

 

31 kommentarer
    1. Herlig det bildet da 😀 Uansett. Og det betyr bare at sånne speil/vannbilder gjør susen åkke som 😀 Hihi Og skyggeblidet ditt, råfint synes jeg.Veldig klart og tydelig og fin positur, og veldig deg 🙂 Klemmer <3

    2. Så herlige bilder alle sammen. Jeg holdt på å stemme ditt bilde til topps i skyggekonkurransen, for det var så spennende! Minnet om en vakker havfrue! 🙂

    3. Du kan og kose deg og det er bra. Så gøy da med det bildet. Hehe. Sånn kan det gå. Ein må kanskje sjekke om det ligg rett ja.
      Nyt kvelden. No skal eg sjå om eg får ferdig ein rar shorts. Klem<3

    4. Det er godt å gjøre noe annet enn den daglige rutinen av og til 😀 Ser koselig ut å sette seg med litt mat og noe å lese i 🙂
      Skyggebildet ditt var et av mine favoritter. Men jeg måtte jo ta et valg, og da ble det ikke det, denne gangen 😉 Men det var veldig rent og stilig. Likte det veldig godt 🙂
      Ja, det naturbildet ditt, det var ganske kult når det var oppned 🙂 Men jeg synes også det var flott den rette veien. Der ser man en litt sølete sti, som leder inn i “det ukjente” 😀
      Ønsker deg en nydelig, fin og avslappende kveld <3 Klem <3

    5. For en herlig start på dagen. Synes du er flink til å ta deg sånne småturer på cafe, for det er koselig.
      Nå ser bildet ut som da jeg snudde maskinen, ja. Men jeg synes det er flott den “gale” veien også. Ha en fin tirsdagskveld .-)

    6. frodith: Litt gøy..også..kunne jo ikke tro annet enn at himmelen skal være på toppen..hehe.. :)Takk for at du likte det..ja det er jo litt meg i det bildet…gøy med skygger 🙂 Klem <3

    7. gretashobby: Prøver å gjøre noe annerledes innimellom….ellers blir en jo smårar….:)..burde kanskje vært det første jeg tenkte på…men så var det den himmelen da..hehe…:)
      Kos deg med den rare shortsen…spennende :)) Klemtilbake <3

    8. Eva: Ja dagene blir veldig like og for det meste hjemme nå for tiden…så små ting som ikke krever særlig energi er det viktig å prøve å få til 🙂
      Så hyggelig å høre..vinneren vant fortjent…men var så utrolig mange kreative…:))
      Ja du snudde det jo på hodet og fant det ut …jeg hadde ikke engang tenkt den tanken…hehe..
      Kos deg i kveld du også 🙂 Klem <3

    9. margarites: Ja mannen og jeg tar jo som regel hver lørdag..og av og til tar jeg en kaffe om jeg er i butikken for å få dagen til å gå..uten å bruke så mye energi :))
      Bildet funka begge veier det…litt artig da 🙂 Fin kveld videre til deg også <3

    10. Ha-ha….nei DET var ikke lett å se. Må flire av Dama som springer rundt og tar bilder uten å skjønne hva hun har tatt bilde av. Synes begge variantene er flotte, men jeg synes “Mysteriebildet” er det artigste! Skjønte at den skyggedama var deg – for det var noe med posituren! 😉 Det var schwung over det bildet! 😀

    11. karidansen: …hehe..tok jo så mange at det gikk litt rundt for meg…bokstavelig talt :))
      Det gjorde seg det opp ned bildet..kanskje man burde snu ting på hodet litt oftere :))…takk…er gøy med skyggebilder da….:))

    12. Åh, så koselig – en perfekt liten stund for seg selv:D Bildet er virkelig fint, både riktig vei og opp-ned – og skyggebildet ditt er knallflott! Får litt eventyrfølelse/eventyrfilm-stemning med det:)

    13. Fromfat2phat: Bare sitte litt slik kan være deilig det av og til 🙂 ..så bra du liker det begge veier….
      Gøy med skyggebilder ..og utstillingen hos Frodith viste at mange synes det :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg