Kjempegode blåbærmuffins !

Om du leste bloggen min i går så du at vi hadde vært på tur å plukket blåbær. Fikk lyst til å bruke litt av det i noen muffins, men siden jeg ikke hadde planlagt baking måtte jeg finne en oppskrift som inneholdt det jeg hadde i skapene..og da jeg søkte fant jeg oppskrift på disse jeg har bakt her hos Trines matblogg …kan du tenke deg å prøve ut disse finner du oppskrifta HER.

Skriver litt under bildene……

Ser gode ut ikke sant ….hadde jeg visst jeg skulle bake blåbærmuffins hadde jeg kjøpt blå former…men rosa fikk gjøre nytten denne gangen……


Her ser dere ingrediensene..brukte ca 4dl blåbær…….

Så mye fylte jeg i formene……synes først røra så litt fast ut…men de ble luftige og gode …….


Jeg fordelte røra i 20 former….men jeg fordelte de på to brett før jeg stekte de……

Her er det bare 18 igjen ..for mannen og yngste sønnen måtte smake før jeg hadde fått tatt bilde…hehe….#baking #bakeblogg #muffins #blåbærmuffins #mjøndalen

58 kommentarer

Siste innlegg