To par nye sko til høsten !

Fortsatt går jeg i tøysko og sandaler, men i forrige uke var jeg å kjøpte meg to par sko for å ha når det blir litt kaldere, har flere par skoletter …og joggesko til turbruk, men ingen ordentlig gode hverdagssko…..så nå håper jeg at jeg blir fornøyd med disse nye….


Et par hvite sneakers passer jo til det meste..har prøvd mange typer ..men disse fra asics var det som passet føttene mine best #asics #dna ….

Og så har jeg alltid vært glad i herreinspirerte sko.På slutten av 80 tallet gikk jeg med svart miniskjørt ,svart stømpebukse , sort topp og denne typen sko..da følte jeg meg fin….og nå har det kommet masse av denne typen sko i butikkene igjen, så da har jeg vel fått meg nye favorittsko tenker jeg … #clarks #eurosko #blogg

40 kommentarer
    1. så flotte sko da. Kjekt å kunne gå i all slags sko. Er mye fine sko for tida. AHr noen par som eg kan ha på meg når eg skal føle meg litt mer stelt, men da kan eg ikkje gå mye. Da bør eg ha gode skoa mine. Ikkje så verst dei men ikkje finsko akkurat. 🙂
      Kjekt å fornye seg vhertfall. Kos deg på fredagskvelden klemmen

    2. Man får vel egentlig aldri nok sko… Disse var fine, og jeg likte godt de hvite. Husker tilbake til ungdomstiden hvor jeg alltid skulle ha hvite Calif joggesko. År etter år etter år… Nå har jeg ingen hvite sko, så det tror jeg at jeg må gjøre noe med

    3. gretashobby: Takk..greit med litt ulike typer å variere med …er jo så mye å velge i..nå skulle jeg først og fremst ha noe som var behagelig å gå i ..og så lenge de er noe er de jo ganske “pene”også :)) Litt av hvert på tv i kveld :)) Klem <3

    4. margarites: Nei, stadig noe en har lyst på..nå skulle jeg ha noen som jeg kan gå i og som passer til det meste :)) Takk..ja fine de hvite ..når du nevner Calif sko kan jeg huske navnet..men ikke helt hvordan de så ut…Et par hvite måååå du jo ha…hehe..:))

    5. Fiiine 🙂 Jeg har gått mye med skjørt , sort strømpebukse og militærbukse-liknende jeg, det er litt samme opplegget… Litt grove støvler til skjørt 🙂 Ha en flott kveld Annebe <3 Klemmer <3

    6. Åh de hverdagsskoene så veldig gode ut! Er det ordentlig demping på de? Liker når sålen er tykk jeg 🙂 Grattis med nye flotte sko!

    7. De var fine! 😀 gøy med nye sko asså….
      Føler jeg har fått i treningsklær og joggesko for ofte i det siste,så idag ble det jeans og hæler…gu så sliten i beina ;-p

    8. Det var stilige sko du hadde kjøpt deg 😀 Jeg bruker nesten bare joggesko på denne årstiden, og har to par hvite som er anvendelig til nesten alt.
      Ha en riktig fin helg Anne 🙂 klem♡

    9. Fine sko, de ser veldig gode ut å gå på 🙂
      Jeg har alltid problemer når jeg skal finne meg sko. Problemføtter. Men begge de parene der så ut som noe jeg kunne ha brukt på foten 🙂
      Tøft med “herresko” da. Det ville nok ikke passet min stil, men er utrolig stilig når det matcher resten 🙂
      Nattaklem fra meg <3

    10. Sko til forskjellig bruk dette. De svarte var jo riktig så snertne. Ja, kan tenke meg du var fin i sånne – og med svart strømpebukse, miniskjørt og topp! 😀

    11. frodith: Takker 🙂 Jeg og synes det kan være fint å kombinere det feminine og det tøffe..en stil jeg trives med :)) Fin lørdag videre 🙂 Klem <3

    12. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det er det :)…har masse sko jeg også..men mange billige også..så trang noen litt skikkelige som er gode å gå med :)) ..ja man må kjøpe noe en selv liker og passer den stilen en har :))

    13. wenchepia: Så hyggelig du synes …tusen takk :))….kan være lekkert med litt hel..men sjelden jeg går med det..men gøy å pynte seg litt også da :))

    14. Åse Helen: Takk for det 🙂 ..ja hvite joggesko kan en bruke til det meste..og en må ha noe som er godt å gå i :)) Kos deg videre i helga du også …Klem tilbake <3

    15. Eva: Tror de skal være gode ja..håper iallefall det :)..jeg sliter også med å finne gode sko..har veldig smal fot ..men disse passa bra 🙂 ..nei ikke alle som “passer” herrestilen..men jeg liker å kle meg litt “guttete”av og til….:)) Fin lørdag videre 🙂 Klem <3

    16. karidansen: Ja disse har litt forskjellig stil..så da er det noe til ethvert bruk :)) ..ja da følte jeg meg fin..en stil jeg trivdes med..liker det enda..men litt lengre skjørt kanskje enn den gangen…:))

    17. Likte begge skoene kjempegodt:) De fra Asics ser så gode ut, tror piname jeg skal investere i et par slike selv. De andre så også gode ut, men til mitt bruk i skog og mark gjør nok Asics seg bedre – kanskje ikke hvite for min del, da;) De hadde ikke forblitt hvite mye her i sølen, ihvertfall!

    18. Fromfat2phat: Greit med sko som passer til sitt bruk..og gode sko er aller viktigest..men artig med noen ulike typer også :))…hehe..har noen andre jeg skal bruke i sølevær :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg