Litt inspirasjon…antrekk 50+….

Nå er det lenge siden jeg har tatt noen antrekksbilder , må ha litt ro rundt meg da og ikke forte meg ..og være alene i huset….og i ferien blir jo dagene litt annerledes enn ellers.

Så her blir det reprise på noen av forrige høst`s antrekk..og av det jeg har sett i motebladene er det mye av det samme som “gjelder” i år…og forresten er det viktigste å kle seg i noe en selv liker og trives med….


Burgunder og militærgrønt er jo typiske høstfarger…

Jeans , blonder og mønster er alltid noe en kan bruke….

Samme buksa..litt rocka og litt pyntet….

Lik farge på hele antrekket er ekstra aktuelt nå i høst….

 Bohemstilen fortsetter i høst også..og gjerne blomstermønster…..og en hvit bluse/skjorte passer til det meste…..#cubus #kappahl #lindex #fretex #bikbok….

44 kommentarer
    1. Her var det klær for flere anledninger og fin er du i nesten samme hva du tar på deg:-) Ekstra fint antrekk du har på deg der du sitter på sofaen,,det likte jeg:-) En fortsatt fin kveld til deg.

    2. frodith: ..hehe..da kan du jo kjøpe deg det…men du liker vel best flate sko har jeg skjønt..jeg bruker også mest lave…men på bilder derimot ;))

    3. Nå må jeg innrømme at jeg antagelig ikke har vært på noe mote/Klær show før. Men nå får jeg jo oppleve det uten å lette på rompa og gå ut av døra 😀 Herlig og takk skal du ha 🙂

    4. Jeg har vært ute og kikket på klær både i går og i dag. Og i går kjøpte jeg en kjole, i dag bestemte jeg meg for enda en kjole, men skal prøve den en av kommende dager 🙂
      Det er kjekt med høstklær nå, men ja, tenker nok at det er mye av det samme. Men ser at cape eller poncho er stort denne høsten. Det er ikke alt av det jeg synes er så pent. Men likevel…artig vri 🙂
      Du er jo flott uansett hva du har på deg….Som alltid <3
      God moteklem til deg <3

    5. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takker..hyggelig å høre det da :)..passer ikke inn i alt..men man vet jo sånn nogenlunde hva en kan bruke når man er så godt voksen..iallefall funnet ut hva en ikke liker …
      Koselig med skjørt ..men brukte det oftere før..får se å bruke det mer igjen jeg også :))

    6. Eva: Moro med klær..men ikke når det er noe en måååå ha..da finner man sjelden noe :)) Du er jo så fin med kjoler…jeg syns det er fint men har ikke lett for å finne noen som kler meg..så blir mye bukser på meg :))
      Ponchoer er fint…men ikke funnet noen jeg liker godt nok til å kjøpe….og jeg betaler ikke “hva som helst” for et slikt plagg :))) Takker for hyggelig tilbakemelding 🙂 Klem til søte deg <3<3

    7. Fru Tunheim: Takk så hyggelig å høre 🙂 Prøvde å kommentere hos deg for et par dager siden..noe fisk på grillen og hengekøye…men fikk opp at jeg måtte melde meg inn..osv…så tenkte å få gutta til å hjelpe meg med det…men jeg titter uansett innom :))

    8. Det antrekket i vinrødt og militærgrønt var meget lekkert, synes jeg. Ikke minst skoene, de var kule til, og jakka supertøff. Passer godt til litt mørkere dager, altså høst. Jeg trakk bare fram et tilfeldig bilde som skilte seg positivt ut, når det gjelder min smak. Men må få si at alle antrekk ellers også falt i smak, og at dama som bærer de “ruler”, hot mama 🙂

    9. Flotte bilder, det store bildet med det grå antrekket var ekstra, ekstra flott.
      Og takk for tips. Jeg liker også fargene i høst…

    10. toveview: Så hyggelig du likte det…liker godt den stilen jeg også.:) Ja fortsatt er det sommertøyet som brukes her også..men det varer ikke lenge nå…
      Prøvde å ha litt variert utvalg her ..noe litt “penere”også…men slik er det sjeldent jeg kler meg ..
      Hehe..takker så mye..:))

    11. maiken: Tusen takk 🙂 Det er litt enkelt og klassisk og jeg bruker veldig lite kjole..så om jeg skal pynte meg litt kan jeg gå slik :)—bare hyggelig..mye fint av klær ja :))

    12. natheless: Takker og bukker 🙂 Høsten kan være fin den ja :)…jeg bruker fortsatt sommerklærne…men det varer nok ikke lenge nå 🙂 Fin dag videre du også <3

    13. Kjempe fine antrekk ! 🙂 Håper du har det bra om dagen, nå er jeg endelig tilbake igjen, har ikke hatt nett på en uke så da har det vært vanskelig å oppdatere noe her : ))

    14. Therese: Takker for det :)) litt opp og ned..men mye fint om dagen også…får fokusere på det :)) Hyggelig med innlegg fra deg igjen <3

    15. Mange herlige antrekk her, og jeg husker å ha sett mange før. Men jeg har også følelsen av at det er mye de samme høstfargene som går igjen. Og det er jo litt greit, for da kan en bruke klær man er fornøyd med fra tidligere 🙂 Det gjør nå jeg likevel, og det blir mye klassiske farger; blått, grått, hvitt og svart. Men burgunder er jeg glad i på høsten, så da kan jeg jo kjøpe litt nytt i år 🙂 Du er fin uansett hva du tar på deg ser det ut som, og du passer like bra med rocka stil som med den mer pyntete 🙂 Ha en herlig kveld 🙂

    16. Det er lov å bruke “gamle” innlegg om igjen. Jeg er jo en av dem som har blitt kjent med deg det siste halve året, så for meg er det flere antrekk som er”nye”.. Vanskelig å velge favorittantrekk her, men jeg likte den “Rocka” varianten med svart topp til den grønne buksa. Dessuten synes jeg du er veldig stilig i det grå antrekket der du sitter på sofaen! 😀

    17. margarites: Tusen takk :))..sånn er det jo..burgunder er liksom en typisk høstfarge og jeg har hatt mange av plagga i flere år..og føler ikke det er helt “ut”…
      Så hyggelig sagt..måtte liksom ha litt “pene “og litt “tøffe”antrekk ..noe for enhver smak..hehe…
      Kos deg videre i kveld du også :))

    18. karidansen: Ja av og til er det greit synes jeg..men da er det greit å opplyse om det….ja det kommer jo (heldigvis)noen nye lesere underveis :))
      Ja litt tøffe antrekk liker jeg også…men ganske klassisk av meg ..men artig å prøve litt ulikt 🙂 Det grå der jeg sitter er litt slik jeg kan pynte meg..for jeg bruker så sjelden kjole..som jeg syns er vanskelig å finne noe som passer meg :)) Kos deg i kveld <3

    19. Kan si det igjen og igjen; du er så flink med stil og det å kle deg, finne ting som passer deg så godt:) Spesielt det første bildet var helt herlig høstantrekk for meg:) Jeg er også så glad i bohemaktig stil og blomstermønstre – elsker høstklær:D

    20. Fromfat2phat: Så hyggelig sagt av deg…takker 🙂 Ja litt fint å høstlig det øverste der :))..ekstra mye fint av klær på høsten ja…gøy med litt nytt også :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg