Helgens prioritering !

Nå i helga med nydelig sol og varme, har vi prioritert å være på badeturer …både ferskvann og saltvann..vi og guttene og bare jeg og mannen . Ikke vært så lenge avgårde men nok til å få litt sommerfølelse før høsten setter inn.

Når man ikke har så mye energi er det fint med slike ting som gir energi…og ikke bruke det lille en har av krefter på å gjøre ting en må hele tiden. Så mens jeg har vært nedom mamma på sykehuset har mannen vaska og støvsugd litt i huset..og i går på lørdagskvelden kjøpte vi med en pizza fra frysedisken på Kiwi….smaker når man er sulten det også.

Legger ut litt mer bilder fra turene når jeg får lagt de over på pc ( ..greit å ha de på bloggen…som på en måte blir et slags fotoalbum for en selv også…)


Litt kaffe må man ha med på tur…..

Koselig å titte litt i et blad også……#kamille #hvalstrand #blogg #kaffe #sommer

42 kommentarer
    1. Ja, det blir nesten som et lite fotoalbum for en sjøl også…og en liten historiebok. Av og til kikker jeg på mine egne gamle innlegg….da er de nesten blitt nye for meg, for nå er det et halvt år siden jeg startet blogginga.
      Ja, det er viktig ikke bare å drive med MÅ’ene. Det blir tappende, så da er det greit å kunne fordele det seg i mellom.
      Så fine rosa tånegler! Det er flott på sommerbrune føtter, sånn som dine. Jeg bruker aldri lakk på fingrene, for det slites av med en gang, men lakkerte tånegler er flott når man har sandaler! Nå fikk jeg lyst til å kjøpe rosa neglelakk til tærne mine i morgen…Jeg er litt apekatt, vet du! 😉

    2. Så herlig det høres ut med badetur! Jeg har faktisk ikke vært i bad her hjemme i år, selv om det har vært dager hvor det kunne passet – men som vi har brukt til andre ting. I helgen skulle vi egentlig bort, men når vi våknet lørdagsmorgen til regn, så droppet vi den tanken. Men det sluttet jo litt etterpå da…Og dagen i dag har vært helt nydelig! Men da har vi endelig klart å gjøre ferdig garasjetaket hjemme hos mamma. Det har tatt sin tid, og vi har valgt de fine dagene å jobbe på… Morgendagen skal også bli bra, så da blir det atter en fin dag. Ha en fin uke 🙂

    3. karidansen: Ikke sant..håper jo det er hyggelig for andre å se også..men det er jo “grenser”for hvor interessert andre er i å se fra våre turer..men blir litt som et album /dagbok en kan bruke selv også :))..må gjøre noe lystbetont om en skal samle litt energi :))
      Takk..jeg har som regel litt lakk på tærne om sommeren..men sjelden på fingrene :))…kjøp deg en fin lakk og pynt deg litt på tærne du også …mens det enda er sommer :))

    4. margarites: Ble et par tidlig i sommer og noen denne siste uka..men ikke så mye som i fjor sommer :))
      Starter dagen med regn ..innstiller man seg som regel på andre ting enn bading ..
      Greit å få unnagjort praktiske ting i finværet også da 🙂 Ønsker deg en fin kommende uke også <3

    5. En skikkelig god badehelg høres det ut som 🙂 Vært mye bading her og.. Ikke på meg da, husker ikke sist jeg badet. Men ungene og mannen har duppet i vannet mange ganger i helgen 🙂
      God natt og drøm søtt 🙂

    6. Så deilig at dere bare har NYTT sommeren 🙂 Den er snart over, så det var lurt 🙂 Så deilig ut med litt i koppen og bølger i bakgrunnen 🙂 Sov godt Annebe <3 klemmernattaklemmer <3

    7. frodith: Noen ganger bare “må”det ha hovedprioritet :))..og badeturer koser vi oss med…
      litt kaffe er godt …selv i varmen :)) Klem og god natt du også <3

    8. tujanka: Jeg er glad i å bade ..trenger ikke veldig varmt vann..men det må være sol og varmt i lufta :)) Så dere hadde kost dere med sommer og sjøliv også…bra prioritering det ja :))

    9. Den siste tiden har det virkelig vært fint vær, og da er det deilig å kunne komme seg ut på noen småturer. Deilig å kunne ta seg et “dopp” i havet på varme fine sommerdager :o)) Selv har jeg forsøkt å være ute så mye som mulig siden jeg har hatt ferie helt til nå. I morgen deri mot er det tilbake på jobb og innetilværelse på dagtid. Kos deg videre med finværet til uken :o))

    10. Hanne: Jeg bader gjerne..men det må være sol og varmt i lufta :))…kan tenke meg barna koste seg ja..og mannen da..hehe.. :)) Sov godt du også <3

    11. Vera Lynn: Deilig det ble litt sommer før høsten setter inn :))..ja man må nyte finværet når man endelig har det :))..håper det blir ei fin uke på jobben for deg også :)) Takk og god natt til deg <3

    12. I helgen var jeg på date, ble lite søvn natt til søndag…. dama ble syk og måtte til legevakt.
      Det er mye rart bak fasaden i så måte og rykter sprer seg fort på et slikt lite sted.

    13. Kjekt å gjøre sånne rolige aktiviteter når man ikke er i sin aller beste form. Det gjør jeg også. Små koselige turer, besøk, og ellers en liten runde i solen. Nå har vi jo endelig hatt en uke med fint vær her også, som ble toppet med 28 grader i går. Virkelig herlig 🙂
      Kos deg masse videre fine du <3 Klem <3

    14. Vi har kost oss i helgen. Gjort masse, men alikevell kost oss stort. Spist grillmat, vært på båttur, og har fått unna en del på prosjektene. Nytt et glass vin på lørdagskvelden og hørte på musikk. Da var helgen bare helt herlig. Godt med slike dager også.:)

    15. Ein må gjøre ting som samle energi ja. Så da var det ein fin fordeling. Du besøkte mor di og mannen tok huset. Deilig å kunne dra på stranda også. Ein får gjøre ting som ein liker og nyte soldagene når dei er her. Spørs om det ikkje nermer seg slutten no med stormskritt. Håper du får nytt dagen i dag også. Klem fra ei som no må skunde seg på trening.

    16. Hørtes ut som en herlig helg, og som du selv sier at det er viktig å gjøre ting som gir energi når en ikke har så mye av det <3 Blogg er verdens koseligste fotoalbum <3
      Ønsker deg en nydelig mandag, fine deg <3

    17. Helge: Det var jo hyggelig..men ikke så koselig hun måtte på legevakta da…håper det gikk greit…
      Ja alt er nok ikke som det ser ut til alltid ….Fin dag videre :))

    18. Eva: Sant…må litt ut men ikke “gape”over for mye :)) Sol er med på å gi energi synes jeg..men ikke så lenge av gangen…alt med måte :)) Ha en fin dag videre og stor klem fra meg :))

    19. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det er fint å høre..kose seg er viktig..og orker en å gjøre “noe fornuftig”i tillegg er jo det bra :)) Ble ikke noe vin på oss i helga..veldig sjeldent..men av og til er veldig hyggelig :))

    20. gretashobby: Ikke sant..ja jeg er heldig som har en mann som tar det meste av husarbeidet :)..han vil jo gjerne jeg skal orke å bli med på noen små turer..viktig å hygge seg sammen :))..litt mer skyer her i dag..men nå gjør det ikke så mye …etter den fine helga :)) Håper det var bra på trening :)) Klem <3

    21. Navn: Takk det var godt å få litt sol og varme..og være på noen småturer :))..veldig hyggelig å kunne se tilbake på turer på bloggen…du har jo virkelig mange flotte bilder :)) Takk fin dag videre til deg også :))

    22. sweetlittleteahouse: Takk så hyggelig 🙂 Må nyte sommeren ja…den er jo så kort :)…har savna deg, koselig du er tilbake igjen…:))

    23. Tone: Enig 🙂 Ja nå er jo høsten her snart..og da er det deilig å tenke tilbake på noen fine badeturer :)) Så deilig da..nå plaskeregner det her ….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg