Jeg er så kreativ….

Sier vel ikke slikt om seg selv..hehe.. selv om som Frodith også sier skal man si noe pent om seg selv…..og det er jeg enig i……

Men her var det ikke å skryte av meg selv som var poenget, og ikke var det den nytegna Paint tegningen av Langbein som gjorde meg så kreativ heller ..( ..men måtte ha en illustrasjon til innlegget synes jeg  og den ble til i full fart….)

Men altså overskrifta kommer av en drøm jeg hadde her om natta..og den var slik….:

Jeg var på et slags “symøte” hos ei venninne og hadde tatt med ei bok med bilder og tekst om Langbein som en gave til vertinna ….

Skjønte at hverken hun eller de andre synes det var noe spesielt fin gave, så jeg ble fornærmet og gikk…..men litt borti gata snudde jeg og gikk tilbake og henta boka..og sa  JEG TAR DEN SELV , FOR JEG ER MER KREATIV ENN DERE…dere liker jo bare strikking og sånt…..

(..ikke spør meg hvorfor jeg drømte noe slikt..hehe….)

#langbein #drømmer #mjøndalen #blogg #paint

 

 

49 kommentarer
    1. hahahahaha eg tar den selv for eg er mer kreative enn dere for dere driver bare med strikking og sånn -eg dauer av latter -tilogmed i søvne er du supermorsom <3
      veldig fin tegning<3

    2. I underbevisstheita di er du sikkert drit lei av alle som snakkar og skriv om strikkavottar og sokker og tenkjer at du sjøl er meir kreativ, som kan teikna. Fin teikning, eg beundrar folk som kan teikne, noko eg ikkje kan. Eg er ingen draumetydar, altså…… :-))

    3. Ja rsrt hva som dukker opp i drømmen..😊og kanskje har det ikke så mye med strikking og kreativ å gjøre men at det betyr at du må si meningen din om noe du kanskje har grudde seg for…eller stå opp for seg selv..osv…det er nok mye å lese ut av drømmer men da må man vel skrive de ned hver morgen…og gå igjennom dagen hva man har vært gjennom..😀intressant egentlig. .😊underbevisstheten der ligger det en god del…men artig drøm og du fikk sagt fra hva du mente.så kunne de sitte der med skjegget i postkassen…😊😊ha en fin kveld

    4. Ha, ha, morsom drøm. Man husker ofte ingenting eller bare bruddstykker av drømmene, men jeg tror at det kan være viktig å tyde de/analysere de av og til. Det er jo ofte en blanding av hva man tenker, ikke vil tenke, har opplevd, og ofte blandes ulike personer fra ulik tid. Jeg prøver av og til å “tyde” det sammensuriet jeg drømmer, ofte så gir det mening. Neste gang du drømmer noe du usker godt , så kjenn på følelsen du har når du våkner opp. Den kan fortelle deg noe
      Og du, kreativ er du jo, og det er lov å si høyt også…:)

    5. For en drøm! Ja du får nok bedre bruk for den boken du, så kan de andre heller få strikkeprosjekter hahaha. Lurer noen ganger på hva som gjør at man kan drømme om ting som virker helt fjernt fra virkeligheten….er det underbevisstheten som jobber eller er det noe vi skal lære av sånne drømmer? Ikke vet jeg, og dessverre så glemmer jeg ofte hva jeg har drømt. Husker det et lite øyeblikk, men så står jeg opp og plutselig er det hele helt bort. Men jeg drømmer ikke så ofte, eller husker det ikke så ofte 🙂

    6. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Har perioder jeg drømmer mye..og mye merkelig :)..kan være artige “historier”ja…men ikke alltid man husker dem :))

    7. Oldemorbloggen: ..haha..kanskje det :)…neida liker både votter og sokker jeg..men jeg kan ikke strikke selv for tiden for jeg får så vondt i nakken…kanskje jeg drømmer om det fordi jeg savner strikkinga :)))) …veldig pent sagt ..takk…men jeg regner meg selv som en som absolutt IKKE kan tegne..Sov godt :))

    8. Lindusen: Sant 🙂 Ja kanskje det mer var det at det var noe jeg skulle sagt i fra om..”biter”nok ting i meg litt ofte så andre ikke skal bli såret :))
      Mange ganger kan en ikke huske noe av drømmen…andre ganger husker man det helt tydelig :))
      ..hehe..ja her fikk jeg sagt hva jeg mente iallefall :)) God natt <3

    9. maiken: Ikke sant..ble litt artig det der ..og merkelig hvorfor en drømmer slikt …men som du sier det er vel en blanding av flere ting som “svirrer”rundt i hodet 🙂
      Og ja det er ofte personer som egentlig ikke “hører sammen” i samme drøm :))..skal prøve å kjenne etter om det er en spesiell følelse der neste gang…:)) Takk for at du syns det :))

    10. dedicat: Har perioder jeg, og ofte husker jeg jo ikke drømmen heller..men av og til :))..kan være noen artige drømmer ja….Sov godt :))

    11. margarites: ..hehe..ja jeg syns jo den var såååå fin..så da kan de sitta der med strikketøyet sitt 🙂
      Ja man klarer ofte ikke å se noen sammenheng med hva som har skjedd..men det har vel kanskje noe med ting som er i livene våre..og om vi er slitne ..har en fin periode eller har mye som skal ordnes …eller slike ting …:)) Ikke så ofte jeg drømmer noe jeg husker når jeg våkner jeg heller :)) Drøm søtt :))

    12. Du er kreativ og veldig flink til å tegne 🙂 Og når Langbein melder seg på på natta, så må man så klart tegne han 😀 Herlig tegning <3 Klemmer <3

    13. frodith: Takk snille deg..jeg synes IKKE jeg er flink å tegne..men fornøyd med at det ligna litt på langbein iallefall :))…ja merkelig at han skulle dukke opp i drømmen min :)) Nattaklem <3

    14. Her har du tatt kunsten til nye høyder, utrolig fin tegning av Langbein ! Jo, kreativ er du:) Enn å drømme så vilt, he-he, utrolig morsomt. Måtte le. Skulle likt å høre hva en “drømmetyder” ville si. Jeg liker heller ikke strikking, så jeg kjente meg igjen.
      Ha ei god natt !

    15. Huff da. Kanskje vi som skriver strikkeblogger skriver for mye om strikking …. Neida tuller. Aner ikkje kvifor du drømte dette, men det er nok noe som ligger i bakhodet et sted. Ha ein fin dag du kreative sjel. Klem <3

    16. He, he, en morsom drøm…men en kan alltids spekulere på hvorfor drømmer oppstår slik de gjør. Har hørt at stemninga i drømmen forteller noe.
      Men du er nok veldig kreativ….og de fleste menneskene blogger ikke, så du tar andre valg, du tegner Langbein i Paint…..
      Ha en riktig fin dag, klem <3

    17. Fin tegning da :)) Jeg også liker godt å tegne, men det blir sjeldnere og sjeldnere… I barne og ungdomsårene tegnet jeg hele tiden :)) Men har prøvd altfor lite datategning….. Ja det er mye rart en kan rote sammen i drømme…… Jeg husker sjeldent hva jeg drømmer 😀

    18. toveview: ..hehe..takk vet ikke om han var så fin akkurat..men det ligner iallefall litt på langbein :)) ..ja hvorfor i alle dager drømte jeg noe slikt..haha…
      Strikka litt før..men får så sabla vondt i nakken av det…så nå liker jeg det iallefall ikke :)) Fin dag videre til deg :))

    19. Fru Stussli: Ikke sant…de skal aldri få noe av meg mer..haha…
      Drømte ikke noe jeg husker denne natta ….Fin dag videre til deg :))

    20. gretashobby: ..hehe..neida..skjønner ikke hvor det med strikkinga kom fra..bare hyggelig med slike ting på blogg :)) ..ja det kan hende det er noe som ligger i underbevisstheten og bearbeides 🙂 Klemmer tilbake <3

    21. BforB: Blei litt morsomt ja..og merkelig…får prøve å kjenne litt på stemninga neste gang jeg drømmer :))
      Takker…..nei andre jeg kjenner på min alder blogger ikke ..så kanskje det ligge noe der…
      Klem og fin dag videre <3

    22. spisogspar: Takk…vel..men jeg prøver iallefall 🙂 ..veldig sjelden jeg tegner..bar det jeg har lagt ut på bloggen..men artig å prøve 🙂 ..ja drømmer kan være utrolig merkelige..ikke så ofte jeg husker mine drømmer heller :))

    23. Therese: Ja den var lit gøyal…selv om jeg var fornærmet..haha…Hender jeg drømmer men ikke ofte jeg husker hva det handlet om :)) Sov godt og drøm søtt <3<3

    24. Det der var en god drøm synes jeg. Viktig å si ifra om man føler seg dårlig behandlet, nemlig. Herlig Langbein!!!!! God natt og drøm på!!!!!

    25. Riktig så kreativ, tegning av Langbein! Nå er det farlig å tolke andres drømmer, men det virker jo som om Annebe i drømmen setter grenser og står opp for seg sjøl! Hun driter rett og slett i hva de andre tuppelurene synes! “Nå kæin dom sitta der å glo!” Dessuten tar hun fram den lekne sida si! (For at den er til stede, OGSÅ når hun er våken, DET er jeg ikke i tvil om!;) 😀

    26. natheless: ..hehe..kanskje jeg får ut litt frustrasjon i drømmene ja..noe som ligge i underbevisstheten 🙂 Takk..ja det ligna iallefall litt på langbein :)) Nattaklem <3

    27. karidansen: Takk for det..kan iallefall se det er han ,og det er bra til meg å være ..ikke noen god tegner ..men litt moro er det å prøve 🙂
      Kan hende er jeg litt tøffere i drømmene ja :)… er det noe kan jeg si i fra…men da må det virkelig være noe som plager meg veldig…..men hadde vært litt kult noen ganger å vært så direkte som i drømmen :)..jeg liker å være litt kreativ og leken ja..og det har jeg inntrykk av at du også liker å være ..:)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg