Lørdagshandel !

Nå var det kanskje noen som trodde jeg hadde kjøpt meg noe nytt og fint…men neida bare mannen og jeg som har vært på den vanlige handleturen i Drammen og tatt en kaffe.

I dag ble det jammen skolebrød på meg også, dere som “kjenner meg har jo sikkert fått med dere at jeg pleier ta et halvt rundstykke mens mannen spiser kake, for han er så nøye med kosten ellers i uka så Lørdager da skal det være skikkelig kos . Var deilig med sol og varme da vi var i byen, men nå har det skyet litt mere til.


Vi tok kaffen ute på La Boulangerie…og som dere ser nederst til høyre så er det ganske fint på doen der også…hehe…

Var så deilig vær at jeg kunne gå i skjørt og tøysko ….#blogg #drammen #laboulangerie #ypsilon #papirbredden

 

46 kommentarer
    1. Jeg har også flagret rundt i kjole og sandaler i dag 🙂 Lenge siden nå faktisk. Og har fått kjøpt inn litt ting vi trenger av praktiske ting 🙂 Godt med sånt vær. Håper det blir sånn i morgen også. OG dere har kost dere i Drammen 🙂 SÅnn skal det være 🙂 Klemmer <3

    2. Takk for turen 🙂 og til og med på do’en ,, vi har vært på Strømmen storsenter i dag.. og for en gammel nordlending så var det rimelig lett å gå seg vill.. men nå har jo jeg ganske så god retningssans 😀 og er jo enda nydelig vær her i sør 🙂

    3. Doselfie?! Selvfølgelig – såpass må det være på en blogg 😉 Litt sånn halvbra her også i dag faktisk, men skikkelig sommer blir det nok ikke i år. Ha en kos lørdagskveld 🙂

    4. Det så kjempe nydelig ut : )) Dere er så flinke til å gjøre dette hver lørdag, skulle ønske vi var like flinke til sånne ting 🙂 Vi skal faktisk ut en tur på mandag, så det gleder jeg meg til 🙂 Håper du har det bra om dagen <3

    5. Plukket ca 1 liter blåbær i formiddag, ble syltetøy ut av alt sammen. Ikke noe bytur idag så langt, satser på en rolig aften med mat og lesing. Smak av sommer i dag og jeg bada i tjernet mitt idag, bader så lenge det er vær til det. Hvordan går det med din sønns jakt på leilighet? Ha en fin kveld.

    6. Shopping, sandaler, sol, sommer, skolebolle. For en Super dag 🙂
      Tror en del har skjedd i Drammen siden jeg var der sist, for nå så det jo faktisk koselig ut 🙂

    7. Det har jammen vært en herlig dag her i byen i dag også! Vi krever liksom ikke så mye for å være fornøyd lenger…litt sol og 15-17 grader, vips så popper folk frem. Og det er deilig at sommeren varer en stund til, for høsten kommer fort nok. Koselig liten kafe dere dro til, skjønt om den var liten vet jeg jo ikke, men koselig var det nok. Ha en fin søndag 🙂

    8. deilig vær da…….og en deilig tur 😀
      Været var vakkert her i dag også og i går,men eg var på badet i går og på jobb i dag, satser på i morgen 😀
      <3

    9. Trivelig plass – og som du sier : Fint på doen også.;) Herlig når det er varmt nok til skjørt og tøysko. Da får en i alle fall litt sommerfølelse! 😀

    10. frodith: Det er koselig med slike dager..og litt sol gjør godt 🙂 Det hender det er noen ting en bare måååå ha..sånn er det 🙂 Fin dag i Drammen i dag..og tror det blir fint vær i morgen også…
      Nattaklem <3

    11. dedicat: Takk bare hyggelig :)..hehe..ja måtte jo nesten ta bilde der ,med helfigurspeil og greie 🙂
      Så de fine bildene ja :))…bra du ikke gikk deg bort …da hadde du måttet overnatte på senteret…
      Vært en fin solskinnsdag :))

    12. traust: ..haha..helt klart :)) ..deilig at det er litt sol og blå himmel store deler av dagen iallefall..har ikke vært bortskjemte med det i år nei 🙂 God natt :))

    13. Therese: Takker og bukker :)) Vi prøver å få det til ja…er jo ikke så mye på farta for tiden, men noen små avbrekk trenger man 🙂 Så hyggelig , håper det blir skikkelig koselig da :)) Mamma er fortsatt på intensiven på sykehuset..men noen ting er litt bedre..:)) Nattaklem<3

    14. Helge: Så deilig da..skogtur er jo minst like bra som bytur :)..høres ut som en bra måte å tilbringe ettermiddagen på 🙂 Hadde litt lyst å dra å bade i dag vi også..men så passa det liksom ikke inn i “opplegget ” 🙂 Nå har han flytta hjem hit for en liten periode , har enda ikke dukka opp noe han har lyst på innen prisklassen..men det har jo kommet en del leiligheter nå etter sommeren og det blir vel stadig fler..håper vi :))..men vi har god plass her også da…
      God natt :))

    15. margarites: Så bra..fint at folk koser seg i sola :)..når det ikke har vært skikkelig sommer blir man glad for det finværet en får :)) Kan være deilig med en fin høst også 🙂
      Koselig der ja…den er sånn “midt i mellom” str..vi satt ute ,deilig å passe på når en kan det 🙂 Takk du også <3

    16. cuskima: Alt blir litt ekstra trivelig med sol :)) Da håper jeg virkelig du får kost deg litt med finvær i morgen :)) God natt <3

    17. karidansen: Veldig koselig der og gode bakevarer :)..ikke sant..hehe…
      Er så deilig med litt sol og blå himmel 🙂
      Så det var noen som hadde gått “spinnvill”med garnet hjemme hos deg 🙂 Ha en fin morgendag 🙂

    18. Åh, så koselig! Og jeg likte så godt det bildet du har tatt av deg selv på slutten som viser skjørt og bare ben – det er så fin sommerstemning med det:D Deilig at dere har kost dere på kafé sammen <3

    19. Så fint å se at dere priser sommeren enda, jeg orker ikke høre om høsten før uke 39… Har ikke du noe søtsug, eller? Siden det bare er mannen som spiser søtsaker når dere dater:) ?

    20. Så koselig! Er endelig litt sommer vær på østlandet 🙂 Da passer det fint med kafetur. Skal ta med meg frøkna på sykkeltur og kafe 🙂
      Ha en finfin søndag!

    21. Å for en deilig lørdagshandlingskafetur. Nå fikk jeg lyst til bytur… en det blir neppe i sommersko… 🙂
      Ha en god søndag.

    22. Fromfat2phat: Takker så mye 🙂 Ja får litt sommerfølelse når en kan gå slik :)) Vi hygger oss med det …Så filmsnutten der du ble overrasket…herlig! :))

    23. maiken: Det er fortsatt sommer ja og i går var det deilig og varmt :))..hehe..ikke så mye ,hadde mer før..men det smaker med en kakebit i ny og ne altså :))

    24. Fru Stussli: Tusen takk..var kjempedeilig i går :)) Koselig å kunne ta kaffen ute 🙂 Det blir nok hyggelig..kos dere :)) Så alle filleryene…du er såååå flink :)) Fin dag videre :))

    25. Tone: Det var koselig..må gjøre litt slikt innimellom :))..du får ta på deg noe varmt på bena og dra på bytur :)) Takk det samme :))

    26. BforB: Takk for det…koser oss vi, trenger ikke gjøre så “store”ting…bare komme seg litt ut av døra av og til :)) Fin dag videre til deg :))

    27. Takk, ja det var bare den herligste overraskelsen, jeg ble så vanvittig glad!! Og åh, vi får ha henne her i Bergen med oss i rett over tre uker – helt vidunderlig!

    28. Ein heilt vanlig men god lørdag for deg og din mann. Kjekk tradisjon dette her da. Og deilig å kunne gå så lettkledd. Ikkje ofte det har skjedd i sommer. Men noen dager har det jo vore. Vakkre bilder. Ha ein fin dag i Drammen i dag også. klem <3

    29. gretashobby: Det er det..koser oss med noen slike små avbrekk..og i sol blir det ekstra hyggelig :)) Fin dag videre du også :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg