Ute til lunsj !!

I dag har jeg spist lunsj med svigerinna mi…det var veldig hyggelig og deilig å kose seg litt ekstra på en fin sommerdag. Stedet vi var heter Kamille og ligger i Mjøndalen , har hatt et innlegg fra stede før også…det som er ekstra hyggelig for meg med dette stedet er at vi bodde i leilighet i det huset før vi bygde selv (..den gangen var det herrefrisør der..)

Her blir det dårlig med bilder av lunsjen, for det var noe med kameraet, men det var nok bare jeg som surra med noe, for da vi var ferdige med å spise fungerte det..hehe..

Men vi spiste deilig rugbrød med brie …nam !

Veldig koselig blomster/gavebutikk der også…så vi titta litt der før vi dro hjem…..


#kamille #blomster #cafe #mjøndalen #lunsj

38 kommentarer
    1. Dette så jo kjempe koselig ut da ! 🙂 Vi har spist lunsj på toget vi, så du er litt heldigere som kan sitte ute å nyte det deilige sommerværet vi har 🙂 Kos deg masse videre idag, klem <3

    2. Unner deg både godværet og lunsjen 🙂 Jeg regner jo med at vi råker borti sol og varme ett eller annet sted siden vi skal farte landet opp og ned de nærmeste ukene 🙂

    3. Kjempekoselig plass dere har vært på. Så var det ikke meningen at maten skulle foreviges i dag….. Vi får bare “tenke oss” hvordan den så ut! 😉 Litt artig å komme tilbake til det som har vært hjemlige trakter en gang, sjøl om det er godt å ha sitt eget hus! 😀

    4. Therese: Takk ,det var det 🙂 Ja så dere var på togtur…får kose deg i sola som forhåpentligvis er tilstede i morgen også du da :)) Stor klem <3

    5. dedicat: Takk for det 🙂 Det blir nok både sol og varme på dere i sommer også da..enten på reise eller hjemme :)) Blir artig å se seg rundt i det fine landet vårt da :))

    6. karidansen: Elsker slike små koselige steder :)) Nei mååå jo ikke dokumentere alt man spiser ..hehe…:)) Litt ekstra trivelig når en har en tilknytning til stedet :))..men da vi bodde der måtte vi koke opp vann og vaske i balje..og måtte dra hjem til foreldrene våre om vi skulle dusje…så greit å få sitt eget hus…men hadde sin sjarm å bo slik en stund også..:))

    7. Ritamarita: Det må man nyte…kjenne litt på sommerfølelsen :)) Det var nok trivelig det også..får kose seg der man er :)) Fin kveld og klem til deg også <3

    8. Når en har levd litt primitivt ei stund, så setter en ekstra pris på å få det litt mer eksklusivt. Ingen har vondt av å prøve det. Jeg har alltid hatt dusj der jeg har bodd, men jeg har jo vært på hytte ruten vann. Om sommeren kan man lage dusj ved å bruke ei hagekanne. Jeg dusjet sånn en gang, og da kom det fullt av sau og bivånet begivenheten. 🙂

    9. Ser veldig koselig ut på kafe med svigerinne 🙂 Og hun så sommerlig og fin ut i den kjolen sin 🙂 Tenker meg dere koste dere ja 🙂 Ha en fin kveld også 🙂 Jeg har snart ferie nå 🙂 I morgen litt utpå dagen begynner jeg 🙂 Klemmer <3

    10. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Så hyggelig da, Egon pleier jo å ha mye godt :))..smaker med lunsj da ja :)) Ja litt spessielt å være der, og koselig <3

    11. karidansen: Helt enig, ville ikke vær de par åra foruten:)) ….forstår jo sauene lurte da…eller de skjønner vel ikke så mye ..hehe…

    12. frodith: Vi koste oss i finværet 🙂 Veldig fin den kjolen …kan tenke meg du likte den ja :)) Da er det jammen ikke lenge igjen for deg til ferie:)) Mannen her jobber en uke til…så er det ferietid hos oss også 🙂 Sommerklem<3

    13. Gratulerer med god innsats i Tønsberg, sporty i varmen det der. Det er varmt om dagen, burde ha badet i dag men gadd ikke men i morgen skal det bades og ikke minst på lørdag. Skal i grillings til søster lørdag efta, mulig jeg tar en lang sykkeltur natt til søndag mht varmen. Deilig med lunsj ute nå, med sommersalater, god drikke og mye folk. Ha en fin kveld.

    14. Takk for i dag 🙂 Kjempekoselig sted å spise lunsj 🙂 Dit tar jeg gjerne turen igjen. Rart å tenke på at dere bodde i leilighet der for så mange år siden. Den som bodde der etter dere var jo tantebarnet vårt. Tenk jeg har ikke vært der siden da selv om det ligger bare noen minutter med bil fra meg . Fine minner. Fin kveld til dere :):)

    15. Helge: Ja han var fornøyd med løpet 🙂 Og koselig i Tønsberg en slik sommerdag :)) Har ikke bada enda i år vi heller..men håper det blir mye av det senere i sommer :)) Grilling og sommer passer bra ..hyggelig å være bedt bort da :)) ..kan lønne seg med sykkling utenom den verste solsteika ja :)) ..fin tid ,og deilig å kose seg nå :)) Fortsatt fin kveld du også :))

    16. Sølvi: I ligemåde..det var hyggelig :)) Er både koselig sted og god mat..og kaffen er god også :)) Ja det er rart å tenke på at vi har vært mye i det huset der før :))..nei du er jo litt “treig”med Cafè besøk du..hehe… Vi tar en tur dit igjen senere vettu :)) Takk, det samme til dere :))

    17. Sommerlig og herlig. Det er jo det som er ferie, gode måltider, gode venner og andre vi er glade i <3 Man burde bli flinkere til å gjøre akkurat det. Jeg er ikke så flink. Fine bilder. Ga meg en lun sommerfølelse 🙂
      God sommerklem til deg <3

    18. Eva: Takk, ja sommerlig og koselig der :)) Ja blir ikke mye reising på oss i år heller…så får heller ta en lunsj og slike små ting..og et par overnattinger håper vi å få til :))
      Mannen og jeg tar jo en kaffe når vi handler på lørdager…ellers går det noen uker mellom hver gang jeg treffer noen andre slik på lunsj, men hyggelig er det helt klart :)) Klem, og kos deg i helga , fine du <3

    19. Hei vennen. Da har eg atter ein gong begynt å lese gamle blogginlegg. Har ikkje tenkt å stresse, for eg har fortsatt besøk. Men Monika og Trym har dratt heim. Vi koste oss veldig med besøk. Kommer tilbake til mer av det etter kvart.
      Koselige bilder fra kafebesøket ditt. Sjølv om du ikkje fiikk tatt så mange bilder som du hadde tenkt. Det var deilig med sommerdager, det hadde vi også noen av. Klem herfra

    20. Greta: Så hyggelig å ha besøk av de da..skjønner du koste deg da :))
      Ja var hyggelig ,og deilig i finværet :)) Mååå jo ikke alltid ha bilde av det en spiser heller..hehe….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg