Penbukse !

Er vel kanskje ikke noe som heter penbukse lenger, for nå brukes jo det meste om hverandre og folk har jo som regel så mye klær, men da jeg var barn husker jeg at jeg hadde penbukser og de var til spesielle anledninger.

Buksa jeg har på her, kjøpte jeg for å kunne bruke i stede for en kjole dersom jeg skulle noe som krevde å være litt mer pyntet….har snart hatt den ett år..og ikke brukt den enda..hehe..så får nok heller bruke den litt på “vanlige”dager  , med en cardigan med litt glitter blir det litt pyntet og med olajakke eller en lang cardigan kan den brukes til hverdags også…

(litt mye lys i bildene..det var sol ute også..men uten blitzen blir bildene så “tamme”at da fikk de heller være litt overeksponert)


Bukse #gerryweber  Topp /cardigan #carlaf  Begge kjøpt på  #ødegaard Sko #eurosko Ørepynt #veromoda

Olajakke #vila T-skjorte #kappahl Sko #bianco Clutch #mango Solbriller #costume

 

34 kommentarer
    1. Synes det ble veldig fint eg 🙂 Når eg var liten hadde vi og penbukser og penklær til vi sku i besøk. Men det meste blir brukt o en annen nå ril dags 😛 rart hvordan det har blitt 😛 hehe…

    2. Fidolina: Så bra..går vanligvis veldig upynta..men av og til er det jo noe som krever litt penere klær en det en går i til daglig :)..ja nå er det mange som pynter seg hver eneste dag…kanskje like greit å bruke det en har i stedet for at det bare ligger i skapet :))

    3. Så fiiiin <3 Og jeg husker også fin-buksene ja. Men nå er man jo nesten aldri FIIN lenger 😀 Jeg elsker jo å bruke kjoler jeg, så vil gjerne få brukt dem mest mulig 🙂 Men du var superfin som vanlig 🙂 KLemmer på rad og rekke <3

    4. Så herlige bilder av deg:) Og veldig flott når det går igjen den fine lavendelfargen i cardiganen og når det til og med kommer glitter i tillegg er jeg solgt:D

    5. Du må jo bruke den flotte buksa der!
      Husker også når jeg var liten at bestemor og bestefar alltid måtte pynte seg når de skulle inn til byen å handle.

    6. Ikke lett det der lengre. Før var det penkjole, og penbukse. Nå bruker jeg jo alt om en ann egentlig, og det handler om å dresse opp eller ned. Like gøy er det i alle fall.
      Flotte bilder som vanlig, og buksen ser deilig ut::)

    7. Ordet penbukse bruker jeg ofte, er bra og ha litt pentøy i skapet til bruk i slike anledninger. Må sjekke det jevnlig om det fortsatt er passe. Fant ei dressjakke som var for liten som gikk rett til Fretex. Pene tøy du viser oss her.

    8. natheless: Takker så mye , hyggelig sagt :)…skal bruke den litt mer til “vanlig”tenker jeg 🙂 Har vært opptatt med besøk av guttene her i dag..så kommer sterkere tilbake i morgen regner jeg med :))

    9. frodith: Takker så mye :)..ja du er jo et kjolemenneske..og det er jo veldig fint…men sjelden jeg finner en kjole jeg føler meg fin med ..så blir ofte bukser..eller enkelte typer skjørt :)) Har hatt besøk av guttene og sett på film i kveld…hyggelig :)) Nattaklem<3

    10. Therese: Hjertelig takk snille du :)) Har sett innlegga..men vært opptatt med besøk av guttene i kveld…vi har sett film :)) Blir nok litt mer “aktiv”i morgen :)) Nattaklem<3

    11. maiken: Tusen takk 🙂 Hyggelig å høre 🙂 Har hatt besøk av guttene i kveld og sett film..og yngste skal sove her til i morgen :)) God natt <3

    12. Vanja: Nei ting glir litt mer i hverandre nå..greit på en måte..men litt ekstra er det hyggelig å pynte seg til enkelte anledninger 🙂 Takker så mye..har hatt besøk av gutta her i kveld 🙂 Håper du koser deg masse på ferie <3

    13. Helge: Ja noen ting kan være greit å spare litt til finere anledninger…men når en er med på lite slikt, er det greit å bruke det litt til hverdags også…men ikke alt som passer til det da 🙂
      Veldig ok å rydde litt i klærne innimellom ..og sjekke hva som blir brukt..i stede for å bare la det henge i skapet 🙂 Tusen takk :))

    14. Delikat og stilig. Du er litt sånn “Classic Lady” i positiv forstand. Du viser at det er langt mellom klassisk, voksen stil og hårruller og blomstrete ermeforkle. Artig med det bildet der du er litt løssluppen! 😉

    15. karidansen: Takk, så hyggelig..er nok ganske klassisk av meg ja :)..men til hverdags blir det mer , jeans og converse sko som er favorittene..men gøy å variere litt :)) Må jo ha det gøy også når man står der å tar bilder av seg selv..hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg