Kveldshimmel og litt fra helga !

I ettermiddag har vi vært å feira mamma som hadde bursdag i går , der var guttene, mormor og søstrene mine med familier også..smått og stort, hyggelig var det og så var det  fint vær så man  kunne sitte ute også….

I går var mannen og jeg som vanlig å handla og tok en kaffe i Drammen, var mye folk på torget med boder og musikk… men vi fant en kafè litt i utkanten…. der var det fredelig og deilig så der kunne vi sitte å kose oss , lese avisa og prate litt…selv om vi gjør det hjemme også..er det litt koselig å være på date..hehe…

Siden vi var på bursdag i dag har jeg ikke fått laget noe annet innlegg…og nå er jeg litt “sigen”..så derfor får dere se et par bilder fra kveldshimmelen tidligere i uka…som er tatt fra verandaen vår…


#mjøndalen #bursdag #kveldshimmel #norge #buskerud

 

46 kommentarer
    1. Vakkert 🙂 Og bare for å gjøre deg oppmerksom på det. så har du laget et innlegg.. og det kommenterte jeg akkurat nå 🙂 Så koselig at dere nyter sånne kaffestunder 🙂

    2. Alltid koselig å ta seg tid til å nyte hverandre på date både hjemme og ute.
      Dere har flott utsikt fra vinduet ser jeg. Jeg har ikke vært i Mjøndalen på mange år, men i tidligere tider var jeg mye der og i Drammen fordi min onkel var gift med ei fra Mjøndalen, og vi besøkte ofte hennes familie.

    3. …..og for en kveldshimmel det var, vakkert :o)) Det er veldig koselig å gå på kafé og sitte der med kopp kaffe å slappe av. Jeg liker å sitte å site i roden og freden å observere hva andre gjør. Alltid artig å se hva folk gjør eller hvordan de oppfører seg når de er ute på vift :o))

    4. dedicat: Takk :)..hehe..det har jeg jo..men det var det at de bildene liksom ikke hadde så mye med innlegget å gjøre :)) Det er koselig ja….komme litt ut av huset noen ganger er ok :))

    5. Trulte H: Det er det <3 ..ja her ser vi elva og langt oppover mot hokksund og litt nedover den andre veien :)..artig at du har litt kjennskap til Mjøndalen da :))

    6. Herlige himmelbilder 🙂 Jeg har også vært på bursdag i dag, hos søsteren min 🙂 Gode kaker og litt avslapping var helt på sin plass nå 🙂 Deilig 🙂 Snart ny uke, med full fart igjen, men snart er det ferie 🙂 Jeg gleder meg til det 🙂 Klemmer <3

    7. Vera Lynn: Takk..ja det var fint ja..ofte flotte himmler for tiden synes jeg :)) Ja slike ting uten stress er de beste..bare sitte å se litt på folk 🙂 Så du hadde vært flink å rydda i skap..må skjerpe meg der altså… Ha ei fin kommende uke :))

    8. frodith: Tusen takk :)) Fint at du har hatt det hyggelig og kost deg med gode kaker også 🙂 Og ja en dag å bare ta det litt med ro trengte vel du nå..etter all flyttinga :)) Går fort mot ferien nå ja..og du har vel “lærerferie” så den varer en stund også :)) Klem og god natt <3

    9. Ja, det er stas å “date” i litt andre omgivelser enn hjemme i egen stue(sjøl om DET også kan være bra!) Ser ut til at dere har fin utsikt fra verandaen. Det har jeg også! Akkurat DEN vil jeg nok savne når jeg flytter herfra…. men livet går i faser, og det blir godt å overlate ansvaret til neste generasjon snart! 😀

    10. karidansen: Ja litt både og er jo det beste :)..vi har veldig fin utsikt..selv om det er noen hustak innimellom også 🙂 ..ja det er noen fordeler og noen bakdeler ved flytting..men da blir vel stedet i familien da..så kan du nyte utsikten når du er der 🙂 Også blir det nok mange andre fine ting dit du flytter tenker jeg :))

    11. Kjempefine bilder her 🙂 Og de passet godt når du var litt sliten. Er godt å se sånne bilder når man ikke har overskudd til så mye annet 🙂
      Kjekt med bursdag også. Og som alltid, kjekt å se familien samlet 🙂 Glad for å se at du har kost deg. Her har jeg vært i familiedag med min familie. Vi har grillet og kost oss sammen. Prøver å komme sammen innimellom, selv om hverdagene er travle for hele gjengen 🙂
      Ha en god natt, og en flott kommende uke 🙂 Klemmer godt til søte deg <3

    12. Koslig med slike familiehelger og det er ikke alt man bør skrive om heller. Så det på dt.no at det var mye liv i byen hele helgen. Men jeg var der ikke, bare stress, mye likt på slike festivaler. Pene bilder – håper på flere lange varme sommerdager nå. Ha en fin dag.

    13. Vakkre bilder av kveldshimmelen. Mange fine bilderr ein kan ta av den om ein har kameraet i nerleiken til rett tid. Tenker du har hatt ein fin helg. Både med kafebesøk og bursdag. Du får ta ein rlig dag i dag. Klem herfra. <3

    14. Eva: Takk for det, ja rolige fine bilder dette :)) Det var koselig og litt må man jo være med på 🙂 Så du hadde hatt en hektisk men fin helg også :)) Ønsker deg ei fin uke også..og en riktig god klem fra meg <3

    15. Helge: Takk, det er det..nei trenger ikke ta med detaljene fra alt :))..vi holdet oss også mest i utkanten av byen…skal jeg kjøpe noe gjør jeg det heller på en roligere dag :)) Får virkelig håpe sommeren blir bra..nydelig med sol i dag iallefall :)) Fin dag videre du også :))

    16. gretashobby: Takk..har vært nydelig himmel mange kvelder nå..og kameraet er alltd klart..hehe..
      Koste meg i helga..og i dag er det stille og rolig ..og deilig sol 🙂 Klem tilbake <3

    17. Mariann Sæther Tokle: Best å ikke stresse ja :)….bra det ikke er stivpyntet..men hyggelig å freshe seg litt opp til middagen kan jeg tenke meg :))

    18. Ja, det gir en litt ekstra feriefølelse, er jo sånn når man er i syden også. Vi synes ihvertfall det. Men vil man gå i shorts og singlet hele dagen har man jo mulighet til det 🙂 Er ikke sånn som det var før, at man måtte dresse opp og spise til en bestemt tid hver dag. nå gjør man som man vil 🙂

    19. Fantastisk vakre bilder! Åh, for et skue! Så kjempekoselig å være på date med moren sin på kafé – kvalitetstid er så gull verdt <3 Gratulerer med overstått til moren din:)

    20. Fromfat2phat: Takker og bukker :)) …ja nå er det ikke bursdager her på en stund…men hyggelig å komme sammen med familien da 🙂 God natt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg