Noen bilder fra dagen med kk stil…

Skrev i forrige innlegg at jeg hadde vært” kknaturlig modell” for bladet kk stil (her)… Kjempefint blad for oss litt voksne..og forresten de yngre også..jeg har kjøpt bladet fra første nr..

Vi tok bildene på Lille Herbern i Oslofjorden …nydelig liten plass med et flott spisested..og supergod mat….

Det blåste kraftig da vi tok bildene..så håper å kunne ta en tur dit igjen på en vindstille dag i sommer…fikk ikke tatt så mye bilder, men noen så dere kan se hvor fint det er der.

 


#kkstil #lilleherbern #blogg #modell #mote

72 kommentarer
    1. Du er bare så vakker 🙂 <3 Samtidig som du er ujålete og naturlig, og det er en flott kombinasjon spør du meg 🙂 Så flott at du hoppet på et oppdrag igjen, og håper du ikke var altofr nede og sliten etterpå 🙂 Skal se om jeg faktisk kjøper KK, men må i så fall få penger først. he he 🙂 Klemz 🙂

    2. MOONBEAMSCORNER: Så pent sagt..takker så mye :))..ja det er ikke mye jåleri med meg..men her på bildene er det jo litt sminke da..hehe…
      Ja tok sjansen siden det ikke var en lønnet jobb…da kunne jeg ta litt “lettere”på det :))..kjente det godt dagen etter ..men kom meg sånn nogenlunde etter et par dager igjen…også var det jo en gøyal dag..så det var uansett verdt det :))..hehe…ja du får legge av noen kr til blad når penga kommer 🙂 Sov godt <3

    3. Koselig plass og fine bilder. Ser ut til at det blåste friskt. Synes bare det er fint at modellene har litt vind i håret framfor at de er helt striglet! 😀

    4. frodith: Nydelig sted …takker :)) ..ja blir litt liv med vind…men det var såååå kaldt..og i tynne kjoler..hehe… Nattaklem<3

    5. BforB: Ja var en stund siden nå..og jeg trives jo med det..men kjenner det tar mer på nå enn da jeg var frisk…men en fin opplevelse:))..kan jo håpe at jeg kan orke det igjen…for det er en positiv opplevelse og det trenger man jo noen av :)) Nattaklem<3

    6. karidansen: Utrolig fint sted..perfekt på en varm sommerdag :))..her blåste det friskt ja…fint med litt “liv” i bildene..men det vanskeliggjorde fotograferinga..for langt hår føyk til alle kanter..hehe..

    7. margarites: Var veldig fint der..og første gangen jeg var der :))Vi hadde en hyggelig dag…men jeg kjente ikke de andre, men vi ble jo litt kjent nå da…de hadde vært med tidligere også de andre to :))

    8. Du er jo så nydelig som modell, og det er tydelig å se at kamera bare elsker deg… Det har jeg lagt merke til på de private bildene du har lagt ut :o)) For et flott sted dere var på forresten!

    9. Fint at du kan ta opp igjen deler av jobben du tydeligvis liker og passer til. Synd å måtte redusere aktivitetsnivået pga helsa, og så alt for tidlig. Jeg føler på det samme, men i min alder er det jo helt naturlig, og da lettere å akseptere. Fine bilder forresten. Ha en fin dag…

    10. Det så kjempefint ut der altså. Rett og slett et lite paradis 🙂 Og bildene du var med på, var også så freshe og fine. Jeg er litt misunnelig. Hadde vært gøy å være med på noe sånt 😉 Men står som regel bak kamera jeg 😉
      Koselig å få se dette. Synes det er kjekt å ta del på denne måten 🙂
      Gode klemmer til deg, håper dere har godt vær <3 Her er en flott dag i dag, ca 16 grader og sol 🙂

    11. Fruemmel: Tusen hjertelig takk :))..ja var masse vind så bra vi ikke blåste bort..hehe..:))..var en fin opplevelse..men det kosta litt ekstra krefter ja..men sånn en sjelden gang får man tåle det..om en skal oppleve noe utenom dagliglivet :))

    12. funderier: Takker så mye, var moro å ha en slik dag igjen ja..lenge siden sist nå..håper virkelig formen kommer tilbake for fullt og at jeg kan jobbe noen år igjen før pensjonist tilværelsen…alt til sin tid 🙂 Kos deg videre i dag du også :))

    13. Eva: Det var det..men blåste veldig, så håper å kunne få til en tur dit med mannen en dag i sommerferien …hadde vært hyggelig 🙂 Takker så mye…meld deg på noe , artig å prøve seg litt på noe nytt også…:)) Har vært deilig å varmt her også i dag…nyter det som best jeg kan 🙂 Klemmer tilbake til fine deg <3

    14. Er ikke så mye å melde seg på her, såvidt jeg vet, og hadde nok ikke hatt mot til det heller. Men ser kjekt ut. Og passer jo utrolig flott til deg <3

    15. Eva:” Bli ny” i et blad eller noe da…da dekker de sikkert reisa :))…men man må jo ha et ønske om det da så klart 🙂 Takk snille du og nattaklem<3

    16. virkelighetsblogger,med budska: Ååå det var koselig sagt..takker så mye 🙂 Kjempefint sted..kan godt tenke meg en tur dit i løpet av sommerferien..men må være sol og varmt da :))

    17. Utrolig flotte bilder , ja kunne ikke ha trodd noe annet enn at du var veldig vant med å stå framfor kamera fordi du passer så fint til det å ….du lyser jo opp hele stedet …som i seg selv er fint da . Men er mer deg man legger merke til 🙂 Dette kan du , og håper du kan få gjort mer av dette …for virker jo som du stor trives med det også …Faller så naturlig liksom …også ser du jo så naturlig vakker ut …gosj , jeg vil også stråle slik når jeg blir litt eldre 😀
      Deilig med en slik opplevelse , og håper det er starten på mer som sagt 😀
      Klemmer solskinnsklemmer <33

    18. cathrinehenriksen: Tusen hjertelig takk for fine ord :))..veldig fint sted ..så når du sier du legger merke til meg var jo det koselig å høre :)) Koste meg ja…selv om det var slitsomt også :)) Du stråler jo nå så da gjør du sikkert det når du blir eldre også :))) Stor klem tilbake <3

    19. Åh, det er godt å høre og jeg vet så inderlig godt verdien av det, for det er akkurat slik jeg føler det også for egen del; jeg har endelig begynt å klare å være med på litt mer sosiale sammenkomster og jeg blir ikke fullt så sliten som jeg ble tidligere – jeg sammenligner ikke, da jeg er så ufattelig heldig at jeg ikke er syk med det samme som du sliter med, men det som er likt, er at jeg trenger tid på å hente meg inn igjen, og det kjempedeilige er at jeg i år endelig kommer meg kjappere enn jeg gjorde tidligere etter ting jeg har vært med på, noe jeg er så takknemlig for <3 Takk og ha en deilig kveld, du også!

    20. Nå følger jeg med på så mange blogger at jeg rett og slett ikke har fått med meg dette!
      Herreminhatt så vakker du er Anne! Og så gøy at du prøver deg igjen! Kjempefine bilder og stilige damer. Jeg vet jo det tar tid med sminke og bilder, så dette må jo ha sugd masse krefter. Men resultatet ble jo bare nydelig! Stå på vakre dame!
      Ønsker deg en riktig god helg Anne!

    21. vezzo: Ikke lett å få med seg alle innlegg…slik er det bare :)) Takker så mye..og i lige måde..har jo sett de nydeligste bilder av deg da :)..ja og siden det var så mye vind den dagen ble det litt ekstra krevende..men jeg storkoste meg..så da er det verdt å bli ekstra sliten av og til :)) Klem og super helg til deg også <3

    22. Lesermodeller for KK, så tøft ! Synes du gjorde deg best her på bildene, da du er så lang, passe slank og har utrolig utstråling 🙂 Flotte omgivelser også. Så ser jo sjørestauranten Lille Herbern koselig ut og maten ikke mindre fristende god 🙂 Fint å høre at det foreløpig er stabil tilstand for din mor, og at du også ser ut til å ha det bra 🙂

    23. toveview: Ikke sant..hehe 🙂 Så hyggelig å høre så fine ord :)..det var et vakkert sted, så har lyst til å ta en tur dit med mannen i løpet av sommeren :)) Takk for omtanke <3

    24. Så flotte bilder.! Du er vakker og naturlig ikke noe jåleri..❤❤og kler veldig godt å være modell.kjekt å se 😁😁😁varmer kkemmer til deg..tenker på deg<3

    25. Tilbaketråkk: annebe – I kk stil.....

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg