“Midt på treet “meg…

Jeg lever godt med å være vanlige Anne jeg…kunne vært værre..hehe….Da jeg så denne artikkelen i KK for en stund siden tenkte jeg litt rundt det der…

Joda jeg var vel sånn midt på treet på skolen … mest M og noen G…I gymmen ble jeg ikke valgt først, men sto heller ikke igjen blant de siste…

Da jeg gikk langrenn var jeg som regel blant den 1/3 som fikk premie (så det var jo litt over middels da )…og så ble jeg gift og fikk to barn (for meg den beste mannen og barna) , hus og bil…ikke var vi millionærer , men vi klarte oss bra…..og gjør det fortsatt…

Liker det som  står i teksten lenger ned her…. varm og selvironisk….fine ting jeg liker ved folk i allefall !

Kunne skrevet mye om dette , men som vanlig er jeg litt midt på treet igjen “..ikke bare en linje … ikke masse tekst heller…bare sånn akkurat passe….”


Fint å være godt likt da….


Fornøyd og blid….

Selvironi kan man komme langt med…..#mjøndalen #blogg #norge #skolestart #buskerud

 

 

 

 

 

 

46 kommentarer
    1. herlighet vennen min du må aldri sette deg i samme bås som slitsomme Else og krampevittige Linn…uff….nei er DE vanlig er du herlig uvanlig…
      eg syns ikkje du er vanlig….eg syns du er varm lun og har masse lure glimt i øyet og litt etter litt får vi vite ting om deg vi ikkje visste.—–humor…..innsikt…meningers mot….kjærlighet til mann og barn…er også deler av deg som du deler med oss…utfordringer i hverdagen med å leve med ME….ikkje alle som takler det som du gjør….eg syns du er langt over middels i mine øyne…og eg er heldig som kjenner deg <3
      klemmeting

    2. Å det der var jo herlige ord , selv om jeg ikke ser på deg som en grå mus da 😮 Men det var kanskje ikke sånn bokstavelig ment heller ? Vanlige Anne ja , men er moro at du har selvironi og du er smart uten og være kjedelig smart ….kjempesnill , bryr seg om andre osv så ja klart man blir glad i slike mennesker <33 Og du er nok litt over middels du i følge meg =P Fint innlegg dette ja 😀 Og søt som lita jente her også da ;o)
      Ha en tipp topp kveld videre nå , og gode klemmer på vei til deg <3

    3. Godt å være sånn midt på vel! Herlig bilde av deg fra småskolen. Vi får nok bla opp navnet vårt alle sammen på nett nå, for å finne ut hvem vi er!!!!

    4. cuskima: …haha…litt morsomme de da, men skjønner hva du mener..litt enerverende kanskje :))
      Fint å høre at du har oppfatta meg slik, det var koselige ord :)) Veldig glad jeg har blitt kjent med deg her også 🙂 God klem<3

    5. cathrinehenriksen: Greit å være sånn ganske vanlig, så har en vel noen ting som drar det litt opp og noen som trekker litt ned…så blir det sånn akkurat greit ..hehe..:))
      Så koselig sagt av deg..og fint du oppfatter meg så positivt :)) Blir litt søt når man er tannløs, men bare på den alderen.. ikke nå …så har heldigvis tenna i behold 🙂 Nattaklem snille deg <3

    6. Fruemmel: Enig, veldig greit..det betyr jo ikke at ting ikke er bra nok..:)) Trenger ikke jage for å være noen annen enn den man er…behagelig <3

    7. natheless: Det er akkurat passe det..ikke noe jag om at alt skal være perfekt :)) Takk, koselig med førsteklassebilde :)) ..ja du får sjekke om du er over eller under gjennomsnittet..hehe…

    8. Hihi takk takk , men ja i dag er det kanskje greit med tenner ja , føles best det liksom :)) Tror de fleste ville foretrukket det ja , hihi ;))
      Ja du sier jo noe der ….hvorfor ikke midt på treet , jeg tenker nå at det kanskje kan sammenlignes med å velge den gyldne middelvei som også er en veldig positiv ting i mine øyne 😀
      Klem klem <33

    9. Du virker i alle fall som ei godt over middels trivelig dame. Rettskaffen og ordentlig uten å virke “snerpete” – og vennlig, vakker og varm! Herlig tannløst bilde fra 1. klasse! Ikke vanskelig å se at det er deg. Anne og Kari er vel to av de mest brukte kvinnenavnene i Norge. Jeg husker at jeg syntes at mor og far kunne ha funnet på noe litt mer spennende… 😉

    10. Jeg er bare en snartur innom, med en copy-paste -klem , som alle får i dag…;-) Pga jeg er så travel, men man vi jo innom en tur uansett 🙂 Så da blir det sånn i dag…;-)

    11. Så hærlig bilde av deg i førsteklassen!
      Synes ikke du er midt på treet, du er akkurat passe perfekt 🙂
      Men jeg skjønner hva du mener. Jeg var også midt på treet, ihvertfall er det slik jeg ser det.
      Jeg flyttet da jeg var 11 år til en annen kant av landet. Da kunne jeg havnet i hvilken som helst “gruppe”.
      Det er først nå etter jeg ble eldre at jeg har troen på meg selv og ikke bryr meg om hvor jeg er på treet, så da tør jeg å klatre langt ut på grenen 😉
      Nå er jeg mest opptatt av å gjøre det jeg liker aller best, gjøre andre glad og omgi meg med mennesker som gjør meg glad 🙂
      Ha en fin mandag fine Anne 🙂

    12. Det å vere seg sjølv og ha det godt med det er det beste. Enten man er midt på treet, langt oppe elelr nede på ragnstigen. For det spørs jo kven som bestemmer kvar ein skal vere på den stigen. Eg ahr det godt med meg sjølv. Kunne hatt mindre gjeld, kunne vore meir populær både som barn og ellers. Kunne vore frisk, kunn så amngt, men altså. Så lenge ein trives saman med seg sjølv og sine nermeste så er det nok, hvertfall for meg. Håper du ahr bedre ver enn eg i dag. klem

    13. karidansen: Så hyggelig sagt…nei snerpete er jeg ikke :)) Ikke sant, sjarmerende å være tannløs på den alderen..men ikke senere i livet..hehe…
      Ja Anne har vel ligget på toppen…og jeg husker noen Karier også…koselige navn da..selv om de ikke er de mest spennende :))

    14. Annika: Takk…koselig med slike bilder :))…Takk, så fint sagt ..:)) Jeg har god selvtillit og godt selvbilde…men har nok aldri hatt det største konkurranseinstinktet…men trivdes med det litt “vanlige”livet :)) Utifra det jeg ser på bloggen din, virker det som du gjør det veldig bra med det du holder på med…og du er utrolig dyktig ..gøy :))..har noen “småting”som gjør at jeg beveger meg LITT ut på grena av og til jeg også da..hehe…Takk og det samme til deg :))

    15. gretashobby: Helt enig , å “spille et spill” for å leve et liv en egentlig ikke trives med må være slitsomt…så det lar vi være …:))..og de aller fleste er vel et sted sånn midt på…og det er da mer enn godt nok :)) …man har jo som regel mye en kunne “oppnådd”om det var det en virkelig ville …men jeg er nok en som koser meg mest med de “små ting”..og noen litt ekstra spennende opplevelser innimellom :)) Her blåser det veldig , men er en del sol ..:) Mandagsklem<3

    16. Man kommer langt med selvironi spør du meg 🙂
      Liker folk som har det, og det er helt supert og være midt på tre. Jeg er det også, føler jeg selv da. Noenganger skulle jeg ønske jeg lå over, men alt i alt- trives jeg godt her jeg er 😉
      Ha en flott mandag!

    17. Lithanna: Enig …trenger en posjon av det :)) Midt på treet er jo helt perfekt..også har vi alle noen ting vi hevder oss litt ekstra med…som du med tegning og bokutgivelse og greier …:))
      Fin dag videre du også <3

    18. Midt på treet er jo bra det, da er man vel blant den største delen av befolkningen vil jeg si 😀 Synes ikke DU virker som en grå mus i alle fall. Der går det virkelig en grense. Vakker, omsorgsfull, snill og god. Og slett ikke grå.
      Jeg har vært en grå mus mesteparten av livet mitt. Dvs, den som ingen legger merke til. Jeg stikker meg litt mer ut nå, enn jeg gjorde før. Jeg har nok sikkert endelig blitt voksen eller noe sånt 😉 Men sånn ellers så er jeg nok midt på treet jeg også 🙂
      Koselig artikkel 🙂
      Klem til deg, som stråler <3

    19. Eva: Det jeg mener også..midt på treet er jo veldig bra :)) Takk..hyggelig sagt av deg, noen dager kan jeg nok “stråle “litt ekstra jeg også :))
      Jeg oppfatter ikke deg som noen grå mus..tvert i mot…godt du tør vise litt mer av deg selv nå :))
      Takker..stråler du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg