Noen blomster i vasen til helga !

Har ofte bare en potteblomst stående på stuebordet, men her om dagen fikk jeg lyst på noen roser å pynte med og valget falt på disse rosa.Kjøpte de på onsdag og nå er de ganske så utsprunget , men de henger ikke med hodet så håper de varer over langhelga.

Håper alle får en koselig Pinse og har noe hyggelig å se frem til… om det er hyttetur, hjemmekos eller noe annet…her blir det som vanlig handletur og en kaffe i morgen…og ellers håper jeg på å få vært litt ute, helst i finvær…det er jo lov å håpe…..


#blogg #roser #vghelg #lørdagsfølelsen #mjøndalen

38 kommentarer
    1. Eg likar òg godt å kjøpe inn blomar no og då. Er ikkje mykje som skal til for at det vert endå trivelegare i stova 🙂 Og så tykkjer eg av ein eller annan grunn at det er lettare å rydde når eg har blomar på bordet 😀

    2. Det Gjør seg mye med en blomster i vasen! Siste tiden har jeg self tenkt tanken på å kjøpe blomster, bare det og tenke tanken er stort for meg:p hahah
      For det er pent!! 🙂

    3. Så flotte blomster 😀
      Her har vi ikke store planene for helga, blir å tuste rundt hjemme. Mange småting som må ordnes her og der. Kjekt å få unna litt.
      Så vi krysser også fingrer og tær for strålende vær 😀
      Kos deg masse <3

    4. Nydelige , både før og etter at de hadde sprunget ut! 😀 Du skal vel kanskje på date med din kjære i morgen? Ønsker deg en god pinse. Kan jo hende vi “Snakkes” senere helga! 😀

    5. Friske blomster til helgen er et must og flotte roser du har valgt. Vi fikk faktisk gratis roser på Kiwi i dag. Jeg bruker å sette drm på terrassen på natten. Da holder de lenger. God pinse!

    6. Nydelige roser <3 Elsker den fargen <3
      Det er sjelden jeg har sånt i hus her. Både pga økonomi, og fordi jeg ofte synes de faller så fort. Men om man har kvalitetsroser, så går det jo litt bedre 🙂
      Ja, håper på godt vær denne helgen. Det er sikkert og visst. For et lite øyeblikk skinte solen her, men nå har den gjemt seg. Er fryktelig lei av regn og gråvær nå.
      Her er vi hjemme. Vi var invitert med på hytta, men sønnen leser til eksamen, og datteren øver til minikonsert, og selv skulle jeg ut i går, og skal ut på kaffetreff i dag og ellers bare slappe av. Vi skal se MGP i kveld. Blir vel ukens høydepunkt å se Norge vinne tenker jeg...Hehehe 🙂 Ikke at jeg tror det kommer til å skje. Skal selv stemme på Sverige jeg. Men det går som det går 🙂
      Men en god biff skal vi unne oss i kveld tenker jeg. Det er mat som vi alle liker 🙂
      Ha en fin lørdag og pinse 🙂 Kos deg masse <3 Gode klemmer fra det fuktige Sør-Vestlandet <3

    7. Ritamarita: Takk :)) Ja det blir litt ekstra trivelig med litt i vasen 🙂 Fin pinse videre til deg og dine .
      Stoooor klem tilbake <3<3

    8. ingerslilleverden.blogg.no: Tusen takk :)) ..kan være veldig fint med slike rolige ..tusledager..:))
      I går var det flott med sol her…i dag er det overskyet igjen..håper på soldag i morgen igjen :))
      Fin dag videre <3

    9. natheless: Det er det så absolutt :)) Det var jo koselig ..og den blir jo liksom til begge når en bor i samme hus ja :)) Fin dag videre :))

    10. karidansen: Takk for det 🙂 Vi tok en kaffe i solveggen på bakeriet da vi var å handlet ja…alltid koselig det :)) Vi snakkes ja..hehe…

    11. Fru Tunheim: Det er veldig koselig, men ofte har jeg en potteblomst stående som gjør nytta..men ekstra fint med en bukett til helga da :)) Hørtes ut som et lurt tips ..skal jeg prøve :))Fortsatt god pinse til deg :))

    12. Eva: Takk, selv om jeg ikke er noe typisk “rosamenneske”liker jeg godt den fargen på blomster..
      Har ikke så ofte avskårne blomster jeg heller..mest pga at jeg også synes det visner så fort…men noen varer en stund ..og disse står fortsatt fint 🙂
      Vi er også bare hjemme å koser oss…det passer meg bra for tiden :)) Hadde tatt opp MGP ..veldig kjekt for da kunne jeg spole over alt det kjedelige…hehe.. Hadde ingen favoritt ..men Sveriges var bra den :)) Biff hørtes digg ut..her grilla vi i går :)) God pinse videre og stor god klem tilbake <3

    13. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det høres fint ut..stille og rolig her…men vi koser oss 🙂 Spennende..skal innom å se litt på bloggernå :)) Rosene er fortsatt fine…
      Fin dag videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg