Utfordringer…

Noen ganger kan nakke og hode bli en utfordring om man skal skrive på pc…har av den grunn holdt meg unna det et par dager…men så var det Frodiths fotoutfordring da, den er jo bare gøyal..så her kommer mine bidrag for de tre siste dagene…så jeg kommer i “rute”igjen.

Frodith hadde jo bursdag i går, fikk vært innom å gratulert …men gratulere så mye en gang til…Bloggen til Frodith kan du ta en titt på HER….anbefales om du liker hyggelige blogger.

Så var det utfordringen da….

Dag 4…..Latter ! ….Lenge siden jeg har vært på party nå..men mener å huske det var mye latter der…

Dag 5..Hender !…..Denne statuen i Drammen…løfter hendene mot himmelen….


Dag 6…Uvant synsvinkel !……Har jo tatt bilder gjennom kikkerten før..og sist vi var i Bragernesåsen tok jeg et nytt bilde av Drammensbrua…oppe i fra høyden…


#latter #drammen #party #vitser #mjøndalen

 

37 kommentarer
    1. Oi , ja se her du holder det gående selv med vond nakke ….ja for er jo en morsom utfordring . Jeg fikk bare ikke begynt da jeg burde , er typisk . Så tror nesten jeg må hoppe over i og med at jeg har litt andre utfordringer som IKKE er gøyale men som må gjøres likevel da 😮 Men det går seg til =)
      Men du , dette var i alle fall fine tolkninger 🙂 Super flink du :)) Og koselig at du også husker på Frodithen sin bursdag og nevner henne . Veldig moro og koselig frøken hun ja og bloggen også 😀
      Dere er begge koselige jenter med glade blogger 😀
      Men ja god bedring med nakken nå <3 Håper det går fort over ....stor klem fra meg <3

    2. cathrinehenriksen: Ikke for å syte..men har nesten alltid vondt i nakken…men noen ganger blir det nesten som krampe..og da mååå jeg bare la være å skrive på pc …
      Du er jo innom å følger med på andres bidrag da…så får du heller være med en annen gang ..
      Håper det ordner seg greit med de andre utfordringene..og at du ikke blir helt utslitt av det .
      Så bra du likte tolkningene mine…takker for det :)…håper Frodith kommer seg fort for er jo alltid koselig med innlegga hennes 🙂 ..hyggelig når du legger ut noe også….Takk for omtanken og en god klem tilbake <3

    3. Uff så leit , ja vi er vist flere med utfordringer …men vi klarer det da <33 Ja hun kommer seg tror jeg , må nok bare få smurt de leddene , håper det går fort :)) Og det med nakken er dumt , men joda noen ting kan man og må man nesten bare leve med . Heldigvis kan det gå fint det å ... og det må det jo bare :)) <3
      Jada jeg klarer det greit og det tror jeg du også gjør ...selv om jeg helst så at du ikke hadde noen vondter <3
      Mye forskjellige tolkninger rundt omkring ....moro å se også bare 🙂
      Klemmer <3

    4. Godt gjort å holde tritt og komme deg ajour når formen ikke er helt samarbeidsvillig 🙂 Og du har fått frem artig og flotte tolkninger 🙂 Ønsker god bedring 🙂

    5. Ikke så dumt å ta et “oppsamlingsheat” når formen ikke tillater at man skriver blogginnlegg hver dag! Ser ut som det var mye latter og høy partyfaktor den gangen du var på party! 😀

    6. Jeg er heller ikke med på utfordringen, men beundrer noen av bildene som deltar hos blogger jeg følger. Her var det bilder som gjorde meg glad. 🙂

    7. cathrinehenriksen: Ja noen plager venner man seg liksom til…selv om de er plagsomme..mye fint å fokusere på også da :)) Klem til søte ,snille deg <3

    8. dedicat: Liker å henge med vettu :))Takker så mye, gøy å bruke fantasien..og det er mye bra tolkninger rundt på bloggene:)) Takker så mye, har bedra seg litt :))

    9. karidansen: Det var greit nå ja…og så er det greit å ligge i “rute”med de fleste andre :)) Hadde det alltid gøy… nå satser jeg mer på kos og hygge :))..men håper å komme tilbake i “partyform” igjen også :))

    10. Therese: Takker for det :)..ja det er gøy å være med ..håper du får fiksa utstyr så du kan bli med også ved en annen annledning :))

    11. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja måtte jo ligge litt mer i rute..kan ikke henge etter ..hehe..:))
      Så bra du synes det :)) Ja moro å se hva folk legger i setningene..og finner /tar av bilder :))

    12. Det er ikke bare du som henger etter.Jeg har vært opptatt i to kvelder med teaterøvinger, så ikke fått tenkt skikkelig på temaet hender enda, men det blir. Ellers har du jo med disse kreative og morsomme bilder du her presenterer kommet langt i fotoutfordringen. Det er morsomt da med slike utfordringer, takk Frodith! Men synes at hver og en bør ta det i det tempoet som passer for hver enkelt. Det blir, det blir 🙂

    13. Kjempefine løsninger på disse bildene. Likte spesielt godt det gjennom kikkerten 🙂
      Håper at du snart føler deg helt bra igjen. Jeg vet at det sliter på med sånne smerter. Og man blir ganske hemmet. Har savnet deg her inne, men ta den tiden du trenger til å komme deg tilbake <3
      Godbedringklemmer til deg, du vakre <3

    14. toveview: Sånn er det noen ganger ja 🙂 ..nei man kan følge sin egen plan…kan jo hoppe over noen av dagene også…men tenkte jeg skulle fullføre med alle :))
      Det skall i allefall ikke være stress..det er veldig gøy når nakken funker sånn nogenlunde :)) Takk for at du synes bildene var kreative :)) Ha en fin kveld :))

    15. Eva: Takker, ja det blir litt fint ..kommer liksom nær selvom man er på lang avstand :))..den nakke er jo aldri god..men noen ganger knyter det seg helt og da er det best å holde seg unna pc tastaturet :)) Takk for omtanken og ta vare på deg selv du også 🙂 God klem tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg