Antrekk 50+

Nå var det lenge siden siste antrekksinnlegg fra meg, som mange av dere vet ble blitzen ødelagt på det forrige kameraet, men i dag testa jeg det nye Canonkameraet..så jeg plundra litt med selvutløser og greier…men fikk da til noen bilder .

Klærne her er de som jeg tidligere viste dere at jeg kjøpte for tilgodelappen på kappahl..se her ..

Bukser som dette er mine absolutte favoritter, militærgrønn farge og løs og ledig. Blusen gjør det litt pyntet, og med cardigan og Conversesko blir det en mer hverdagslig stil.


Bukse og bluse #kappahl Sko #eurosko


Cardigan Kappahl Sko #converse

#antrekk #blogg #minmote #mjøndalen #norge

62 kommentarer
    1. Mariann Sæther Tokle: Takk snille du :)) ..ja sånn “krampeung “påkledning passer ikke meg i allefall :))..enkle og greie klær fungerer som regel best :))

    2. frodith: De liker jeg også..finnes mye sånne bukser rundt for tiden tror jeg :)) Ja fikk i allefall tatt bilder..men mulig det ble litt mye lys i dem..men det skal helst gå litt fort vettu :)) Klem<3

    3. Den buksa var knallfin til deg. Helt forskjellig med de to toppene. Sånn at jeg måtte skrålle opp og se at det var samme buksa 😀
      Ha en fortsatt finfin søndagskveld

    4. Måtte le når jeg leste at du styret litt med blitzen…jeg og gjør det. På mitt kamera tar det tre sek før bildet blir tatt, så er håpløst å få fint bilde da. Må liksom løpe på plass og bildet blir tatt med meg i farten:) Får lese bruksanvisningen visst vi enda har den;)
      Fint antrekk og flotte bilder av deg.

    5. Grete/Margarites: Takker så mye for det..pent sagt :)) Ja jeg synes det var fint sammen avslappet men litt pent fordet :))..ja en slik bukse passer til det meste bare en t-skjorte til er jo veldig fint :))

    6. Fru Stussli: Takk, elsker slike litt løse bukser..og den kan brukes til det meste ja :))..hehe..ja den var mer pynta øverst og mer som ei “joggebukse”med cardigan til :)) Fin kommende uke til deg :))

    7. littavkobling.blogg.no: ..hehe..her var det slik at etter en stund..tok det så lang tid før bildet ble tatt at da blunke jeg akkurat med øya…men fikk til noen da :))..må nok sette meg mer inn i det jeg også :)) Takker så mye for hyggelig kommentar :))

    8. cuskima: Ja måtte jo få vist det på også..og nå var det en stund siden jeg hadde antrekk på bloggen :))Liker buksene ja..litt “slække”liksom :)..Takk det var hyggelig sagt :)) Klem<3

    9. i dag ble det pysjbukse på meg…etter å ha ommøblert stuen ble eg helt ukjørt…..og måtte sove noen timer…..og nå gidd eg ikkje kle på meg igjen……sitter i ny sofa med nyvaskete tepper og puter…så går helt greit å sitte i sofaen…ellers er eg litt nazi på pysj i sofaen….som skal i sengen etterpå hihihihih litt sær har vi lov å være 😀

    10. Dette var da en særdeles ungdommelig “50 +” 😉 Det ser da også ut til at ditt Canon fotoapparat fungerer også. Ellers fine klær og god smak som alltid. Toppers at du fikk så mye fint for tilgodelappen. Jeg ser antageligvis noen gullringer også, er de lagt på blusen som pyntende “stæsj”?
      Ha en riktig fin uke !

    11. Endelig var du tilbake med antrekks bilder og dette var veldig fint 🙂 Var alt fra stilig til litt mer verdagslig.
      Håper du får en veldig fin neste uke 🙂 klem

    12. Sånne bukser er min favoritt også. Ikke er de bare lekre, men gode å gå i også.
      Og du ser så flott ut, går ikke an å se at du er 50 eller i nærheten engang ^_^

    13. cuskima: Pysjbukser er deilig å gå i da :)) ..ja du hadde jo litt å holde på med med ny sofa og greier …håper du trives i den :)) Kos deg i kveld :))

    14. toveview: Takk for det :)) ..ja jeg fikk i allefall tatt noen bilder..litt mye lys kanskje..men bedre det en mørke bilder :)) Fornøyd med kjøpet ja. Det er to armbånd som jeg har på til det øverste antrekket…det skulle jo være litt mer pynta..hehe…:))

    15. Åse Helen: Ja , jeg synes det er moro å holde på med..så nå har jeg kamera jeg kan bruke selvutløser på igjen ..så nå kommer det nok flere )) Takker så mye for hyggelig tilbakemelding :)) Stor klem til deg <3

    16. Ungdommelig og “fresht” og samtidig stilig. Det er ikke noe negativt med å kle seg litt kult om man er voksen, men det er enkelte plagg jeg føler ikke passer så godt til meg lenger. Når det gjelder badetøy er jeg i alle fall blitt mer nøye på at det skal dekke litt mer. Synes f. eks det er mer realt å være nudist enn å sprade rundt i en bikini som knapt nok dekker det “nødvendigste”. Nå er det jo ikke badetøy du viser da, men stilige hverdags – og pen-antrekk! Flott dame! 😀

    17. karidansen: Tusen takk…hyggelig sagt :))..nei man trenger ikke være helt “traust” men ikke overdrive den andre veien helller 🙂
      Jeg liker ikke knøttsmå bikinier jeg heller…:)) ..Har hatt bikini på bilde fra stranda…sånn på god avstand..men antrekksbilder med badetøy..står jeg nok over her på bloggen..hehe…<3<3

    18. Du er så flink til å kombinere og sette sammen fine antrekk. Selv er jeg helt elendig på det. Skulle vel hatt en stylist eller noe sånt tenker jeg 😉 Fin bukse og bluse. Sommerlig og friskt <3
      God klem <3

    19. Eva: Takk , hyggelig å høre..jeg vet i allefall hva jeg trives i av antrekk…men slenger stort sett bare på meg noe ..om jeg ikke skal noe spessielt ..men det er gøy med klær da :))..synes du ser fin ut på de bildene jeg har sett av deg..så du klarer deg nok fint uten stylist:)) Jeg likte dette ja..brukandes klær :)) Klem<3

    20. Ha ha!, ja jeg tenkte jeg skulle spørre deg om det snart kom et “Hot” bilde av Annebe iført en mini-bikini….. Da ville det nok bli mange som fikk hakaslepp…. Mye på grunn av at du er flott, men også fordi det ville være VELDIG uventet! 😉

    21. Lekkert antrekk på vakker dame! Og nå ble jeg så glad siden du brukte Converse!!! Har tenkt på det lenge om jeg skulle kjøpe meg et par. Jeg klarer ikke helt å finne min stil (fortsatt!!). Blir fort litt “damete” på meg og det liker jeg ikke. Føler meg mere rocka/bohem/stilrent. Men å bruke litt andre sko til et fint antrekk gjør det jo mere laidback. Nå skal jeg ut på shopping 😉
      Ha en super tirsdag!

    22. karidansen: Jeg blikke mye hot med de små puppane mine..hehe..:))..holder meg til den enkle ,klassiske stilen..vil jo nødig sjokkere for mye…hahaha..

    23. Annika: Takk, så hyggelig sagt :))..jeg har disse Conversa og et par beige med “høy kant”bruker di masse og kan godt tenke meg flere etterhvert :)) Jeg føler meg ikke vel når det blir for damete og pynta…selv om mange er fine med det også…blir liksom ikke meg da :)) Lykke til med shopping og fin dag videre :))

    24. Juhuuu jeg fant en laaaang mønstrete kjole med svart myk skinnjakke og lave svarte sko til. Da ble det litt “rocka”. Prøvde de lave Conversene (må ha de), men må vente litt siden 17.mai antrekket gikk en smule over budsjett gitt!

    25. Annika: Det hørtes stilig ut…med skinnjakke blir det nok fort litt dyrt ja :)) Converse kan du kjøpe senere..de går vel “aldri”av moten :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg